Hakutulokset

  1. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minä myös olen käynyt molemmilla lääkäreillä. Ylipäätään koko klinikasta ei ole pahaa sanottavaa. Henkilökunta aivan ihanaa ja todella tervetullut olo! Isyydenselvityksestä vielä sen verran, että mä en ainakaan koskaan saanut laskua todistuksen kirjoituksesta
  2. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Palaan vielä tuohon lastenvalvojan käyntiin, että täällä lastenvalvoja halusi klinikalla kirjoitetun todistuksen. Ensimmäisen kerran kun puhuimme puhelimessa, hän ei osannut sanoa miten menetellään ja oli soittanut Valviraan, jossa oli näin opastettu.
  3. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos molemmille! ☺ Täytyy odotella sitä lastenvalvojan yhteydenottoa. Laitoin kanssa Kelaan jo hakemuksen elatustuesta, että eiköhön sieltä kanssa tule lisäpyyntöä myöhemmin.
  4. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Meille syntyi viikko sitten pieni prinsessa. Olen niin onnellinen! ❤️ Sitten kysymys sellasilla, jotka ovat jo lapsen saaneet. Oliko niin, että klinikalta saa lastenvalvojalle jonkinlaisen todistuksen? Tästä ei puhuttu mitään klinikalla eikä silloin ajatukset yltäneet näin pitkälle.
  5. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @lullaby Meillä esikoisesta tehtiin huoltotestamentti ja nyt pitää myös tehdä. Ostin netistä juristin tekemän pohjan, joka täytettiin ja jonka todistajat allekirjoittivat. Tietenkään lapsia ei voi testamentata siten kuin omaisuutta, mutta asiakirja on kuitenkin tärkeä dokumentti huoltajan...
  6. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Huomasin vasta nyt viestin. :unsure: Mulla on ollu oikeestaan koko ajan tunne, että haluan lisää lapsia. Jo ekan raskauden loppuvaiheessa itkin, että jos en saa koskaan kokea tätä enää uudelleen. Esikoinen on nyt neljävuotias. Tietenkin sitä miettii esikoisen kannalta, että hän on saanut kaiken...
  7. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @Ulde Sulla on aivan samanlainen tausta kun mullakin. Ennestään yksi lapsi, jonka kanssa olen ollut aivan alusta asti yksin ja nyt sitten olin hedelmöityshoidossa, tosin siis on jo tärpännyt (30+2). Koska vedän puoleeni vain tietynlaisia miehiä, olen niin onnellinen tällä hetkellä elämästäni. En...
  8. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Täällä myöskin yksi Pirkanmaalta! Rakenneultra oli tällä viikolla ja meidän perhe on täydentymässä pienellä prinsessalla. ❤️ Äiti ja isoveli odottaa jo kovasti.
  9. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @Iiris80 Me mennään lähes samassa, täällä tänään 7+2 ja myös varhaisultrassa käyty ja syke löytynyt. (y) @Ellimeelia 32 vuotta tosin ennestään yksi lapsi "spontaanisti" . :)
  10. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Nyt tulee omanapainen tarina. Olen siis vuoden alussa käynyt klinikalla ensimmäisen kerran. Eka inseminaatio oli tammikuun lopussa. Torstaina tein ensimmäisen testin tasan kaksi viikkoa inseminaatiosta, vaikka lauantai olikin päiväksi määrätty klinikalta. Kaksi viikkoa kului vain niiiiin...
  11. Z

    Lokakuiset 2018

    Varovaisin mielin voisin liittyä mukaan. Plussattu eilen viikoilla 4+2. Nyt voi jo sanoa eilen, kun kello tulee puoli kolme yöllä. :) Varmaan viikon vaivannut tämä sama juttu, että illalla aikasin nukahtaa välittömästi kun on niin väsynyt, mutta muutaman tunnin päästä uni loppuu...
  12. Z

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Yksi uusi jäsen tulisi mukaan. Taustalla olen lueskellut juttuja jo jonkin aikaan. Olen juuri aloittamassa hoidot. Lääkärikäynti tehty ja huomenna vuorossa psykologi. Ennestään minulla on yksi lapsi. Lapsen isä ei ole ollut oikeastaan koskaan meidän elämässä mukana, joten yksin lapsen saaminen...

Yhteistyössä