Hakutulokset

  1. B

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Moikka, Hienoa kuulla Kuusama, että kaikki oli siellä hyvin! :) Täällä on tullut takaisin kuumeilu ja sen lisäksi vielä järkyttävä päänsärky. Viikonloppuna oli ihan ok olo aina aamusta, mutta sitten heti puolen päivän jälkeen alkoi lämpö nousta ja pää kipeytyä. Tänään oli sitten jo heti...
  2. B

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Kiitos tsempeistä ja Laralle onnea hyvistä ultrakuulumisista! Sain huokaista helpotuksesta aamun ultrassa -siellä pieni liikkui kovasti ja kaikki oli kunnossa. Olin yllättynyt, miten tarkasti kaikki katsottiin ja kätilö vielä teki kaikkensa, jotta saisi meille mahdollisimman hyvät kuvat...
  3. B

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Lauwra ja Ninatus onnea hyvistä ultrakuulmisista! Aivan mahtavaa. Ja nyt alkaakin vähitellen varmaan tippua näitä np-ultran kuulumisia tänne, kiva! :) Unnalle haleja! :hug: Oma ultra aamusta -saa nähdä miten käy. Jos nyt kaikki olisi kunnossa, niin sitä uskaltaisi nauttia raskaudesta jo...
  4. B

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Täällä alkaa jo normaali ruoka mennä alas ihan ok. Tosin eilen mies laittoi salaatin sekaan jotain etikkaista kastiketta ja valkosipulijauhetta ja sitä en pystynyt syömään ollenkaan. Hän hokasi kyllä itsekin sit, että ei nyt tajunnut ajatella, että jättäisi salaatin ilman mausteita mun takia...
  5. B

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Ihanaa, että teillä on äänet jo kuuluneet! Täällä testasin taas isänpäivän kunniaksi, mutta eipä kuulunut... :( Alkaa kyllä epäilyttämään osaanko edes käyttää. Rakko oli täysi ja ihan alhaalta ja sivuiltakin hain, mutta ainoastaan oma syke ja se viuhviuh kuului. No, viisi yötä enää nt-ultraan...
  6. B

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Doppler-keskusteluun, mulla on lainassa Angel Sounds, joka ei näytä sykettä vaan voi ainoastaan kuunnella. Koitin ekan kerran 9+3 ja ei kuulunut mitään. Uudestaan koitin eilen 10+1 enkä kyllä vieläkään kuullut kuin sen viuhviuh, joka taitaa olla se verenvirtaus tai istukka. Mutta en kyllä ole...
  7. B

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    lauwra, mulla ultra ensi viikon perjantaina eli 11+2... :)
  8. B

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Marja81:lle täältäkin voimia vaikeaan tilanteeseen. lauwra, meillä on täysin sama tahti! Mulla myös tänään 10+0 ja olin aamulla labrassa otattamassa sen veriseerumiseulan. Jäi muuten tosi kiva fiilis siitä, kun en oo käynyt julkisella puolella terveydenhoidossa varmaan 10 vuoteen, kun on...
  9. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille! :hug: Onko vinkkejä mitä "nestettä" voisi käyttää dopplerin kanssa kun ei ole sitä ultraäänigeeliä? Kotoa löytyisi apteekin Aqualan L -rasvaa tai sitten Bio Oilia tai vauvaöljyä. Kelpaisiko joku näistä? Eilen piti koittaa, mutta sitten tuli...
  10. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Paljon on taas tullut uusia ja uusia juttuja! Tsemppiä kaikille. :) Täällä olo on aika normaali, mikä tietysti myös huolestuttaa. Ainoastaan lämpöily jatkuu, mutta muuten nyt jo viikon verran on mennyt lähes kaikenlainen ruoka alas, vaikkakin mieluiten maistuu kylmät välipalat kuten jogurtti...
  11. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Unettomuus aamuyöstä ja aikasesta aamusta vaivaa... Synnytyssairaalan valinnasta; se pitää kai päättää jo ekassa neuvolassa? Tiedän, että täällä on paljon porukkaa muualta kuin HUSin alueelta, mutta jos jollain on kokemuksia Porvoosta tai kättäriltä, niin mielellään kuulisin. Matkaa meiltä...
  12. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Ihanaa, kun on hyviä uutisia -ultria ja plussia! AUkko Meillä oli ovulaation induktio ja clomit söin ensin mut eivät tehonneet lainkaan. Sit jatkettiin Menopur-pistoksilla ja kun nekään ei ensin tehonneet niin jatkettiin lisää ja tuplattiin annos. Sitten vielä Ovitrellea pienin annoksin ja...
  13. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mulle voi päivittää takaisin sen ekan LA 3.6.. Varhaisultrassa näkyi yksi pieni heebo ja sydän sykki nopeasti. Mulla on vain muut munarakkulat (joita on paljon!) jatkaneet kasvuaan hormonihoitojen seurauksena ja sieltä mitattiin sen kokoisia kuin 54mm...! Selittää myös lämmöt ja muut oireet kun...
  14. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Hanne, voi ei! Pahoittelut ja jaksamisia. Matruusi, tiedän tunteen. Täällä myös 17-v. teini lapsipuolena kotona ja kyllä siinä saa kaikenlaista kestää... Tsemppiä! Kiitos kaikille ruokavinkeistä! Mulla tuntuu edelleen toimivan parhaiten happamat jutut kuten greippi. Pahoinvointirannekkeita...
  15. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mitä muuten syötte silloin, kun lähes kaikki yököttää? Mä oon syönyt tänään karjalanpiirakoita, jätskin (ei menis enää alas), greipin ja pari haarukallista tonnikalasalaattia, joka tökki ihan kamalasti. Kauhea nälkä koko ajan kun on tottunut syömään paljon proteiinia ja nyt mikään sellanen ei...
  16. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Miisa jaan täysin saman olon sun kanssa. Viimeks eilen itkin ihan hirveästi, kun on niin kauhea olo. Ja mulla on just tätä lämmönsahausta, joka on pahimmillaan ollut sen 37,5 astetta ja joka paikkaa särkee. Sit taas parin tunnin päästä voi olla ihan hyvä olo. Saikkua on vaan huomiseen ja...
  17. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Moi, Huono olo yllätti viime viikolla ja onkin siitä jatkunut koko ajan. Koko viikonloppu meni sängyn pohjalla potien ja lämpöä on 24/7 se 37,3 joka mulla vetää olotilan tosi heikoksi. Ruoka ei maistu ja paha olo on heti, kun on jalkeilla. Kävin tänään lääkärissä ja sain sairaslomaa kolme...
  18. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Tänään 6+0 (tosin neuvola laskee jo 6+5). Pahoinvointi on tullut, muttei onneksi ole päällä koko ajan. Hirvittää nyt vaan ruuan määrä, koska ainoa tapa välttää pahoinvointi on syödä ihan parin tunnein välein. Ja jostain syystä mikään muu terveellinen kuin hedelmät ei maistu eli se kaikki muu...
  19. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Tervetuloa mukaan! :) Noista varhaisultrista sen verran, että kannattaa varmaan pääkaupunkiseudulla soitella Femedaan ja kysellä sieltä halvinta vaihtoehtoa. Olen kuullut, että siellä vaihtelee hinta kovastikin lääkärin mukaan, kun heillä on erisuuruiset palkkiot. Halvimmat ovat kai kuitenkin...
  20. B

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Kiitos Jennyliini! Joo, sen verran sain selvitettyä, että ilmeisesti täällä saa tosiaan lähetteen neuvolasta ekalla käynnillä ja sit voi käydä ottamassa sen labrassa terveysasemalla. Mulla on eka neuvola 9+0.

Yhteistyössä