Hakutulokset

  1. caferacer

    millä ihmeellä mä saan ton pahan hajun pois pesukoneesta

    me voidaan käyttää ainoostaan lvtä, se on zeoliititon mutta myös fosfaatiton täytynee kysellä jostain korjausliikkeestä aineita jos ei muuten saaja hajuja pois
  2. caferacer

    millä ihmeellä mä saan ton pahan hajun pois pesukoneesta

    meillä ei oo pesuaine vaihtunu, kun ei voida käyttää kun yhtä ainoaa...
  3. caferacer

    millä ihmeellä mä saan ton pahan hajun pois pesukoneesta

    täytyypä testata... Molleri: joka ikinen kolo minkä oon keksiny putsata, on putsattu, kävin varmaa semmosetki tiivisteen välit mitä ei ehkä sais :xmas:
  4. caferacer

    millä ihmeellä mä saan ton pahan hajun pois pesukoneesta

    pesuainelokero pesty kloritilla, konettakin pyöritetty pienellä määrällä klorittia...alkaa keinot loppumaan =/ miten tuota etikkaa käytännössä käytetään koneen pesuun? vois testata...
  5. caferacer

    millä ihmeellä mä saan ton pahan hajun pois pesukoneesta

    kone haisee tunkkaselle ja pyykit haisee pesun jälkeen tunkkaselle sitruunahapolla ei lähteny :snotty:
  6. caferacer

    KIRPPIS-kerho perustettu!

    anottu :wave:
  7. caferacer

    2 sektion jälkeen normaali synnytys?

    mulla ensimmäinen tuli kiireellisellä, toinen suunnitellulla. ja jos vielä kolmannen lapsen vielä joskus haluaisin, se tulisi lääkärin mukaan ehdottomasti leikkauksella. syyksi tähän sanoi, että kahden sektion jälkeen arvet heikentävät kohdun seinää, eikä se enää kestä supistusten voimaa ja...
  8. caferacer

    Onko tämä auringon aiheuttama halo (?) ilmiö vai mikä..??? sis kuva

    tollasen kuvan sain napattua viiden aikaan
  9. caferacer

    Kertokaas mitä tää on, pojan ihottumasta....? Sis. kuvan

    basibactilla on kuivatettu. ei vaikuta minusta märkäruvelta, isommalla pojalla oli kasvoissa, tuo näyttää erilaiselta. ei eritä märkää enää kun on puhjennut rakko. nuo on eilisen saldoja. oli päiväkodissa raapinut rikki, ja nyt aamulla näyttää tuolta
  10. caferacer

    Kertokaas mitä tää on, pojan ihottumasta....? Sis. kuvan

    Oli ensin jotain nesterakkuloita, jotka sitten raapi rikki. Isoimmat oli hieman isompia kuin pojan peukalonpää. Raapi rikki ja kuivui tuonnäköiseksi. Lääkäri totesi vain ihottumaksi. (ihotautilääkärille aika maanantaina) Onko muilla ollut samanlaisia? Vesirokko sairastetttu pahana
  11. caferacer

    lassiella 2 osasta toppa-asua?

    Eilen kävin prismasta ostamassa pojalle...
  12. caferacer

    Parhaat lasten suusta

    Tuli tuosta taikasanasta mieleen et ku oltii ravintolassa tässä vastikään. Pappa oli tehny taikatemppuja ja sanonu aina simsalabim. Nyt sitten ravintolassa pojat alko ajankuluksi tekeen taas papan kanssa taikatemppuja. Pojat vaan huus isoon ääneen et Pimpsalapim. Sitte pojat hokas itekki et mitä...
  13. caferacer

    minkä ikäisenä lapsenne on oppinut ajamaan ilman apupyöriä?

    vanhempi poika oppi 3v2kk ikäisenä ja nuorempi 4pvä vajaa 3vuotiaana. Vanhemmalla jo viimekesästä kolmas takakumi menossa kun on "sutiminen" harrastuksena eli jarrut lukkoon
  14. caferacer

    Paljo maksaisit tällaisesta nahkaisesta sohvaryhmästä? sis kuvia

    Tätä mäkin mietin. Jos sanois vaa äipälle et jos uudet ostaa nii antavat viiä vanhat mennesä
  15. caferacer

    Paljo maksaisit tällaisesta nahkaisesta sohvaryhmästä? sis kuvia

    Virheet Sohvan istuinosassa repeämä, jonka ompelen kiinni Pienempi repeämä sohvan istuinosassa, korjattu Nojatuolin etuosan reuna osui muutossa ja ratkesi Ollut lapsiperheessä, käytönjälkeä on! Äidin puolesta kyselen. On huutikseen laittamassa ja haluaa hinta-arviota
  16. caferacer

    Mikä on tämän vaatteen virallinen nimi? sis kuva

    Kiitos. Oli nimi hukassa :whistle:
  17. caferacer

    Kenen valmistajan merkki tämä on ?

    mä mietin kans, mut eikö veromodan vaatteissa lue et veromoda?
  18. caferacer

    Kenen valmistajan merkki tämä on ?

    tos merkissä on kolme tollasta valkosta ympyrää, alla lukee ilmeisesti housujen malli merkintä lot.no 11-452 G19-250

Yhteistyössä