Hakutulokset

  1. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Oivikki voimia sinulle tähän stressaavaan tilanteeseen. Toivottavasti muiden odotus on mennyt hyvin. Hienoa Rudy, että tunnet pikkuisen liikkeet noin hyvin.
  2. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    amv lämpimät onnittelut! Meille syntyi toissapäivänä, rv 39+4, pieni poika. Synnytys meni hyvin. Poika on ihana tissi-takiainen. Hauskasti hän ei todellakaan ole kummankaan meidän suvun vauvojen näköinen, joten niitä vieraita geenejä tosiaan huomaa olevan matkassa mukana. Mutta kuitenkin hän...
  3. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Toka2 hyvä, että mietit luovuttamista tarkkaan. Suosittelisin, että jos olet yhtään epävarma, et luovuttamiseen ryhtyisi. Klinikkamme psykologi sanoi, että luovuttajaksi hyväksytään vain henkilöitä, jotka luovuttavat "pelkkiä solujaan" eivät "lapsiaan". Siksi lauseesi "he ovat biologisesti 100...
  4. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Malttamaton, kiitos postauksestasi ja elämän lahjasta, jonka olette miehesi kanssa päättäneet toisille antaa. On todella kaunista, että mahdollistatte perheen ja saman ilon lapsesta, joka teillä on, jollekkin. Oli tosi mielenkiintoista kuulla luovuttajan pohdintoja. Tuota geneettisten...
  5. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    amv olisipa hieno asia jos kirjoittaisit lahjasoluasiasta kirjasen. Se varmasti auttaisi monia. Lääketiede osaa tänä päivänä niin hienoja temppuja, että siinä on ihmisten ja tunnepuolen välillä vaikea pysyä mukana. Mitenköhän adoptiovanhemmat ja sijaisvanhemmat ja kohdunvuokraajat kokevat...
  6. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos ihanat naiset siitä, että jaatte kokemuksianne ja tunteitanne. Saan paljon voimaa ja tukea teistä. Erityiskiitos Poikanen2014. Mä olen myös hyvin herkkä ihminen ja siksi ymmärrän sua hyvin tunteiden ristipaineessa. Jännää nähdä millaisia tunteita tämä matka vielä tuo tullessaan. Kuten...
  7. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Tauku juuri kuten sanoit, olen täysin samaa mieltä siitä, että haluan työstää tätä tunnepuolta mahdollisimman paljon jo nyt ennen lapsen syntymää. Huoleni on, että jos nyt sivutan vaikeat tunteet tai faktat, jäävät ne vaikuttamaan alitajuisesti suhteeseeni lapseen. Haluan hänelle parhaan...
  8. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Ihanaa lukea raskauksienne etenemisestä. Toivon teille kaikille hyviä vointeja. Tervetuloa mukaan Tallustelija. Tunnistan hyvin tunteesi siitä, että kiintyä ja iloita uskaltaa vasta, kun lapsi on tässä. Mulla on nyt rv 36 menossa ja veilä sama tunne. Ja uskokaa tai älkää kanssasisaret, mutta...
  9. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu, otan osaa suruusi. Voimia sinulle. Vaikka olenkin jo rv 34 ei pelko ja epäusko ole vieläkään hellittänyt. En voi uskoa, että meille tulee elävä vauva ennenkuin sen omin silmin näen. En ole oikein mitään hankintojakaan uskaltanut tehdä.
  10. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Ihanaa lukea teidän vauvauutisia. Iloitsen jokaisesta vauvasta, joka syntyy pitkän raskaan tien maalissa. Aiotteko te kertoa kellekkään vauvan alkuperää? Me ei olla kerrottu kuin mun äidille, enkä aiokkaan. En odota toisten ymmärtävän tätä koko prosessia ja pelkään ennakkoluuloja lasta kohtaan...
  11. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Odottava73, lämpimät onnittelut pojastanne. Toivon teille molemmille hyvää vointia
  12. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Todella kauniisti sanottu ja oivallettu. Mä yritän ajatella sitä, ettei ole niin väliä sillä miten lapsia perheeseen tulee, vaan se että ollaan perhettä yhdessä. Silti tässä on niin likellä myös suru lapsettomuudesta. Ja nyt se kohtaa vain minua. Miehelläni on pian lapsi, minulla ei biologista...
  13. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Olen raskaana viikolla 28 ja kannan pientä lahjasolupoikaa. Fyysisesti kaikki onmennyt hyvin, mutta henkisesti tämä on ollut varsinaista myllerrystä. En olisi arvannut, että lahjasoluasia onkin näin iso juttu mulle. Tunnen suurta surua siitä, että en saanutkaan mieheni kanssa biologista lasta...

Yhteistyössä