Hakutulokset

  1. L

    40+ so what wol.13

    Kp 6 Lyhyesti virsi kaunis!
  2. L

    40+ so what wol.13

    Kp 1 :( 27/28 Tervetuloa uudet! :) ~lounis~
  3. L

    40+ so what wol.13

    Äiskä-73: Pahoitteluni. :ashamed: Voimia kestää tämä menetys. Keskenmeno on aina niin surullinen tapahtuma. Olen niin pahoillani. :hug: Ja paljon onnellisiä hetkiä sinulle viiden lapsesi kanssa. :) :hug:
  4. L

    40+ so what wol.13

    Totta! Mun kohdalla on aina ollut niin, että raskauden esioireet on olleet = ei oireen oiretta, ei ollenkaan tuntemuksia. Tuosta vinkkelistä katsottuna sinun 'oireettomuus' voi olla vaikka mitä!!!!! Hmmm.... Pitäiskö sun testata uudelleen? Jään kuulolle!!!! Ja juu - taas reissussa, mut ei...
  5. L

    40+ so what wol.13

    Reissussa... Nettiyhteys onneton!!!! Vauvatoiveinen: voi kuinka huojentava uutinen! Ehdin jo pelästyä lukiessani viestejänne. Toivotaan tosiaan, että vuoto loppuisi ja aika seuraavaan ultraan rientäisi nopeasti! Voimia! Sahris: Mitkä on sun tuntemukset. Täällä 'tyyntä ennen myrskyä'! Ei...
  6. L

    40+ so what wol.13

    Ja Sahris: ei me olla niin vanhoja, vaan niin KESKI-IKÄSIÄ! =)
  7. L

    40+ so what wol.13

    :( No voi Tyydis. Niin sisustuksellisesti kun sait mökkisi rakoset 'tilkittyä'. Marko Paananenkin hiljenis kerrankin kun näkis tamppooniseinämäsi! Ja nytkö sun on vedeltävä ne sieltä irti? Ei käy! Sisimmässäni Tyydeli toivon, että joskos sulla vain ei vielä näy, ja huomena näkyykin suloinen...
  8. L

    40+ so what wol.13

    Vauvatoiveinen: nyt toivotaan, että hCG- ja Progesteroniarvot pysyvät sinulla niin korkealla, ettei kohtusi limakalvo saa mahdollisuutta vuotaa ulos. Ystäväni alkuraskaus oli aikoinaan vuotojen suhteen niin rajua, että hän kuvaili vuodon olevan silloin sellaista, että se kuin lorisee pönttöön...
  9. L

    40+ so what wol.13

    Hei Pirunpelto, uskollan pahoitella meidän kaikkien puolesta tätä väärinymmärrystä. Toisaalta olen sitä mieltä, että ehkä oli hiukan ajattelematonta tässä vaiheessa Vauvatoiveisen orastavaa raskautta kertoa sinun epäluulosta kyseistä testiä kohtaan. Mutta toki ymmärrän pointtisi epäluotettavaa...
  10. L

    40+ so what wol.13

    Ja Tyydelille vielä piti sanoa, että toivottavasti r-testille tulee käyttöä!!!! Ja niillä tampaxeilla voit sitten vaikka tilkitä vetosia paikkoja mökillä!!! :popcorn: Kuullolle jäädään! =) Mukavaa mökkeilyä!
  11. L

    40+ so what wol.13

    Loma tekee hyvää! Sehän näkyy synnytysosastoillakin +9 kk joulusta ja juhannuksesta. :) Moni normaalina arkipäivänä olisi ollut nyt ihan toisenlaisen sorvin ääressä kuin oman kullan kainalossa. :) Toivottavasti joululoma on meillekin plussamyönteinen! Onnittelut tuhannet Vauvatoiveinen! Nyt...
  12. L

    40+ so what wol.13

    Tyydeli: kiitos! Siemenet on kylvetty eilen aamulla ja tänään tekis mieli vähän lisää.:) Aattelin, että lämmittäisin saunan miehelle kun hän tulee pian urheiluharrastuksestaan kotiin, mutta sitten muistin, että munaskuukkelit olisi hyvä pitää viileänä - kuumuus nimittäin huonontaa siittiöiden...
  13. L

    40+ so what wol.13

    Kiitos MaiMei! Kiva tutustua! Sahris: ikävä on ollut kova! Kiva kuulla susta! <3 ja kyllä (!!!) tätä emäntää vietiin niin että pääty totta tosiaan takaisin listoille. Meno oli... Huh sentään... huohotus sulatti lumetkin liki koko itä uudeltamaalta. Sorry hiihtokelejä odottavat! :)Heh - Vene...
  14. L

    40+ so what wol.13

    Hei ihanaiset mimuskat! Ihanaa ja hedelmällistä uutta vuotta 2015 teille jokaiselle! On ollut teitä ikävä! Vieläkö muistatte minut? :) Mitä teille kuuluu??? <3 Olen ollut täältä poissa jonkin aikaa, mutta olette kyllä olleet mielessäni. Välillä olen käynyt nopsaa lukemassa, mitä teille...
  15. L

    40+ so what wol.13

    Naapuri tuli juuri pihalla vastaan. Huomasin hänen kauniisti pyöristyneen vatsansa. Laskettu aika on sama kuin minullakin oli tammikuussa. En tiedä kuinka kestän?:ashamed: En voinut kertoa tästä kellekkään... Ikävä teitä. Ja 14/28 ei helpota oloani ollenkaan. ~lounis~
  16. L

    40+ so what wol.13

    Kp 1... Mutta ei tarvitse merkkailla:) Vetäydyn täältä ainakin näillä näkymin. Ihanaa syksyä kaikille, ja kiitos ihanasta ja piritävästä ajata täällä! Ehkä palaan, ehkä en... aika näyttää sitten, mitä tapahtuu, mut nyt tuntuu siltä, että 'raskautumishypetys' saa minun kohdallani jäädä...
  17. L

    40+ so what wol.13

    Ja MaiMei: tervetuloa!!!!
  18. L

    40+ so what wol.13

    Sama tilanne valitettavasti on täälläkin! Aamutesti Apteekin raskaustestillä loistaa negaa ja valkoisuuttaan. :( Kai tämä kierto minunkin kohdallani oli tässä eikä enää muuksi muutu. :ashamed: Sahrikselle...:hug: ~lounis
  19. L

    40+ so what wol.13

    Stop, stop Sahris: nyt et murehdi tuollaisia ollenkaan! Kemialliseksi raskaudeksi se voi varmistua vasta sitten kun/jos sulla nyt menkat alkais tuosta hennon hennosta haamuviivasta huolimatta. Silloin kiinnittymisessä olis tapahtunut jotakin, tai jäänyt jotakin tapahtumatta eli mennyt pieleen...
  20. L

    40+ so what wol.13

    Tyydeli: no voi kurjuus! Mulle viimeksi sanottiin Kättäriltä, että olisi hyvä odottaa kolme viikkoa keskenmenosta ennenkuin tekee r-testin varmistaakseen, että raskaus on todellakin kaikilta osin päättynyt. Mitä jos sun tekemät testit onkin vain eri herkkyydellä reagoineet ja nyt tilanteesi ei...

Yhteistyössä