Hakutulokset

  1. O

    Yhteishuoltajuusko?

    Juuri tämän vuoksi, sinun PITÄÄ SAADA OLLA YKSINHUOLTAJA, silloin et ole lapsinesi miehesi POMPOTELTAVISSA!
  2. O

    Yhteishuoltajuusko?

    Sinulle edellinen. -Juuri mitä kerroit kaiken sen takia sinun pitää saada olla yksinhuoltaja, ET OLE SILLOIN MIEHESI POMPOTELTAVISSA LASTESI KANSSA.
  3. O

    pikavipit ja lainat!?

    juuri tuolla mitäs nyt palstalla kyselin että joutuuko kukaan koskaan lainaan rahaa? Me joudutaan tämän tästä kun talous on kehnossa kunnossa,hyvä kun ruokaa pöytään saadaa ja aina pitää miuettiä että mistä sitä rahaa taas lainata. Kelalata saadaan tuet ja sossusta saa joskus jotain yleisimmin...
  4. O

    Kerava ja lähiseutu??

    Uusia kavereita kaipailee äiti 25v. ja poika 9kk Keravalta (ja lähialueelta).
  5. O

    Kesävauvojen odottajia???

    Olis hauska kuulla kesävauvojen odottajien tuntemuksista ja ajatuksista? Itse odotan esikoistani syntyväksi juhannuksena =) Miiuli_84@hotmail.com (Sama osoite myös messengeriin)
  6. O

    nuoria kevätvauvan odottajia?

    Hei! Olen 20 vuotias kesävauvan odottaja. Olen vielä ihan pihalla ja koko asian tajuaminen vie vielä varmaan aikaa. Raskausviikkoja on nyt takana 11+0. Olisi mukava kuulla sun kokemuksista ja tuntemuksista. -Orkidea84-

Yhteistyössä