Hakutulokset

  1. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    nelHM, näkyyhän noissa haalea haamu. :) Mikä dpo menossa?
  2. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Minut voi ottaa toistaiseksi listalta pois. :( Miehen kanssa ollut sellaista vuoristorataa, että tässä kierrossa ei yritetty ollenkaan. Edellinen kierto oli 29 päivää ja nyt kp 30 ja menkat alkoi. Itse haluaisin kovasti edelleen yrittää, mutta miehelle iski joku pakokauhu ja halusi vielä...
  3. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    On se aika lyhyt jos on alle 10 päivää kun siitä ovisplussastahan menee vielä n. 24-48h ennenkuin munasolu irtoaa. Normaali luteaalivaihe on vissiin 12-16 päivää ja lyhyempi voi vaikeuttaa raskaaksituloa. Tosta löytyy netistä aika paljon juttua kun googlettaa.
  4. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    ^En usko, että dpo 4 voi vielä mitenkään näkyä, koska eihän se ole edes vielä todennäköisesti ehtinyt kiinnittyä kohtuun eli silloin ei vielä erity koko istukkahormonia. Jostain dpo 7 lähtien uskoisin, että voi joku haamu alkaa näkymään.
  5. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä kp 29/noin 30 menossa. Ei mitään raskauteen viittaavaa havaittavissa. Testit täysin negoja. :( En siis usko että raskaana olisin. Pöh, uuteen kiertoon sitten taas. Voi kun mäkin haluisin päästä jo jakamaan haamukuvia tänne. :D
  6. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä kp 22/noin 30, vähän ehkä jotain kuviteltuja oireita, mutta en mene takuuseen. :D Dpot vissiin 10. Tää testailu on mennyt ihan mahdottomaksi. Oon käyttäny jo vissii 6 raskaustestiä kolmessa päivässä. :D Viime viikolla mulle tuli raskaustestejä testitukusta ja nyt pitäis taas tilata...
  7. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Täällä kp 22/noin 30, vähän ehkä jotain kuviteltuja oireita, mutta en mene takuuseen. :D Dpot vissiin 10. Tää testailu on ihan mahdotonta, oon käyttäny jo vissii 6 raskaustestiä tässä kolmessa päivässä. :D Viime viikolla mulle tuli raskaustestejä testitukusta ja nyt pitäis taas tilata lisää kun...
  8. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kyllä se saattaa vaikuttaa. Itsellä kyllä riittää n. 2h rakossa ollut pissakin näyttämään ihan selkeän ovisplussan että en tiedä sitten mikä on liian laimea ja mikä ei.
  9. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Molly ja Myrtti ja ketäs muita täällä vielä oli joita saa onnitella, ihanaa! Toivotaan että plussat vaan vahvistuu! Ja yritetään me muut tulla perässä ja kovaa. :D
  10. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla olis nyt kp 14/30, dpo 1 varmaan siis. Lauantaina tuli ovistestiin tummat viivat ja ne on hyödynnetty tehokkaasti. :D Jostain dpo 9 lähtien vois taas alkaa tihrustaa josko vihdoin tulis toinenkin viiva raskaustestiin :laugh:
  11. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Mut voi lisätä listalle. Nyt kierto menossa 14/30. Ovistestit näytti lauantaina plussaa eli nyt varmaan dpo 1 tai 2, miten sen nyt laskee. Ikä 24v, yk 5 virallisesti, sitä ennen pari hutiloitua kiertoa. :D Eli listalle: HaaveenaVauva...........kp...
  12. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mä suosittelen testitukku.fi testejä. Ne on erittäin herkkiä, 10 ml. Ja on toimineet just niinkun pitääkin, ei mitään turhia haamuja tai ihmettelyä. Ovikseen aikaan tulee selkeät yhtätummat viivat, raskaustestiin ei ole tullut haamuja tai viivanpaikkoja kun en ole raskaana ollut. Lisäks noi oli...
  13. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heilangalla on selkeä ovisplussa. :)
  14. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    ruusutarha, kyllä mä tuossa ylimmässä testissä näen haamuviivan. Kuvankäsittelyllä kun parantaa värejä, niin näkyy vielä vähän selkeämmin. :D
  15. H

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Niin ja jostain apteekeista tuo foolihappo voi löytyä myös sieltä, missä on raskaustestit ja raskausvitamiinit yms. Riippuu vähän mihin ne on hyllytetty siellä. :)
  16. H

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Foolihappoa löytyy kyllä varmaan jokaisesta apteekista ja ihan sieltä vitamiinihyllystä. Sehän on käytännössä b-vitamiinia. Itsellä käytössä Foliren niminen valmiste.
  17. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tanya85, kui pitkä sun kierto on? Siitähän se aika pitkälti riippuu, koska sitä ovista kannattaa alkaa tikuttaa. :) Mulla on kierto aikalailla 27-28 päivää ja alotan tikuttaa suunnilleen kp 10 paikkeilla ja kp 12-13 tulee ovistestiin vahvat viivat. Täällä näin sellasen taulukon mistä voi kattoo...
  18. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Roks, minulla ovistestit näyttää kierron lopussa joskus kahta tummaa viivaa, mutta en ole ollut raskaana. Eli ei ne aina toimi siten, että se tarkoittaisi loppukierrossa raskautta jos tulee ovistestiin plussa. Toisilla toimii vissiin niinkin, mutta minulla ne näyttää myös ilman raskautta kahta...
  19. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Tää oli aika hyvin sanottu, osu ja uppos. :D Itse en raaski mitään kalliita digejä edes ostaa kun en joko raaskisi käyttää tai sitten käyttäisin heti liian aikaisin ja tilaisin lisää ja jäisin koukkuun niihinkin. Noihin halpoihin liuskatesteihin ei onneksi mene paljoa rahaa, kun yks testi makso...
  20. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Täällä olisi pääsiäisen aikana ovis joten katsotaan saadaanko pääsiäisvauva aikaiseksi. :D Ovistestejä olen tikutellut mutta vielä ei ole viiva vahvistunut, nyt kp 10. Yleensä on siinä kp 12 nurkilla vahvat viivat ja oireetkin vähän sen mukaiset. :)

Yhteistyössä