Hakutulokset

  1. sahramiini

    40+ so what wol.13

    No mutta OOOOOHHH JIMIMA :love:!!! Onnea masunkasvatukseen :barefoot: En oo käyny täällä edes kurkkimassa ikuisuuksiin ja mitä näinkään kun tulin nuuskimaan olisko täällä vielä tuttuja :) Onpa hieno juttu, tulin tosi hyvälle mielelle plussastasi! Uusille palstailijoille isot kesäiset...
  2. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Hyvää pääsiäistä kanaset :love: Kaikilla tuntuu kivasti kiirettä pitävän kun palsta kumisee tyhjyyttään... mut sitähän tää elo on , puuroo ja kurahousuu ja lattialuutuu jnejne. Meillä toivutaan flunssasta ja ootellaan päästäis taas pihalle hoipertelemaan. Mitäs kaikkea teidän lapsukaiset on...
  3. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Kokemuksen syvällä rintaäänellä minä julistan kaikki tollaset "mikään ei mee mihinkään"-tutkimukset sanonko minne... :confused: Jos äidin ruokavalio ei vaikuta rintamaitoon, niin miksi siitä niin höyrytään? Miks ryyppääminen ei oo sallittua imettävälle? No joo en tajua molekyyleistä mitään mut...
  4. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Pirtsi, vaikka nyt tuntuu vaikealta uskoa ni kyllä se helpottaa :love: Meidän maitoallergia ilmeni niin, että vauva parkui jäykkänä kuin kakkosnelonen. Rauhottui nukkumaan vähäks aikaa kun maha oli tyhjä mut sit tulikin jo uus nälkä... Tuttava sanoi että ootko ajatellu maitoallergiaa, ja...
  5. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Pirtsi, masennus ei kuulosta kivalta mutta eiks tää palsta oo kaikille asioille? Aika tekopyhää ois jos kaikki vaan kehuskelis miten helppoo ja hienoo on o_O Heti perään toteen, et mei vauveli on helppo, mut voi kuule oon osani huudoista saanu! Mei teinineiti oli pienenä maitoallerginen...
  6. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Ä74, neiti ei juo juuri mitään. Yritetty on maito, kauramaito, vesi, piimä, jugurttijuoma, mehu (vedellä rutkasti laimennettu)... Tuttipullo, nokkamuki, pillimuki, muovimuki, juomalasi, pikkuinen lasi... Ei (n) Pari kulausta ruuan päälle jos hyvin käy. Syö kyllä ihan kivasti ja tietty ruokaan...
  7. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Hei nyt rouvat kamoon :eek:! Varmaan käytte täällä kurkkimassa, pankaas välillä viestiäkin. Kaikki kun ollaan jo sujuvasti pudottu ainaki toistemme kärryiltä - jos ei välillä omiltakin :whistle: - ni kaikenlainen kuulumisten päivittäminen ois ihan tosi bueno! Meillä tyllerö jo 1v 4kk ja meno...
  8. sahramiini

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Ehhehhee PIRTSI :love: Taisit juuri todistaa vääräksi vanhan sanonnan "ei niinkään se päämäärä vaan matkalla oleminen"... :ROFLMAO: Tollasen synnytyksen varmaan mielellään skippais ja harppais suoraan lopputulokseen mutta :love: ONNEA PIENESTÄ POJASTA :love: Sektiosta toipuu ja onneksi on vuosi...
  9. sahramiini

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Nonii PIRTSI, etpä arvaakaan kuka tätä palstaa vielä seurailee :ROFLMAO::LOL: Olen päättäny että lopetan siihen kun sinun pikkupalleroisesi syntyy :barefoot: Itellä ei ole enää minkäänlaista vauvakuumetta, näin on hyvä. Tosi paljon oon kyllä joutunu käsitteleen ajatusta tän elämänvaiheen...
  10. sahramiini

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    .... ja pieni MAINOSPÄTKÄ tähän :) 40+ VAUVAKETJUSSA löytyy tilaa jokaiselle vauvaantuneelle :love: Tulkaa kertomaan kuulumisia ja jakamaan pikkumussuilot muitten vaipanvaihtajien kanssa :D Kaikki mahakkaat pitäkööt tämän mielessä, VAUVAKETJUUN lomps kun poksahtaa :barefoot: Ihania alkutalven...
  11. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Juu niin on hiljaista, että oon ihan unohtanu käydä kattomassa onko mitään uutta :ROFLMAO: Joku reipas vois taas käydä mainostamassa meitä tuolla odotuspuolella... Meillä kohta vuosi täynnä ja tällä hetkellä kaikki on hyvin. Rinsessani on ollu terve, ei kävele vielä mutta ei varmaan pitkään...
  12. sahramiini

    40+ so what wol.13

    Piiiiiitkästä piiitkästä aikaa tulin kurkkimaan tänne ja kuinka ollakaan ystäväni JIMIMA jännäilee taas :love: Vaikka sinä myt sen o-plussan bongastiki vähän myöhässä, ni vastausta kiinnittymisvuotokyssäriin: minulla oli vuotoa omien laskujen mukaan dpo 2-3 ja se kyllä täsmäs ultriinkin. Älä...
  13. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Ööh siis tuota ai mitenkäkö tissistä vieroitus sujuu :whistle: ? Tuota noin... öö... heikosti? Siis minähän aloitin napakasti ja ostin tuttelit kotiin ja ensin tietty annoin sitä vaan maistiaisiks että maha tottuu ja harjoteltiin nokkamukia ja vähän pihtasinkin tissiä ja ja ja... anyway...
  14. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Hurjaa, meillä rinsessa menee jo puita pitkin, istuskelee lattialla, leikkii palikoilla, pureksii kurkkua ja Ä74n vaava puhuu jo :D Miten aika rientää :love: Toivottavasti Ollakon vaavi paranee pian, mieluummin aina ite sairastais. Mei neidillä oli nuha vähän aikaa sitten ja oli niin liikuttavaa...
  15. sahramiini

    40+ so what wol.13

    JIMIMA :love: KYLLÄ MUISTAA :love: !!! Voi mahdoton, ihanaa mahtavaa upeeta fantsua ja aivan älyttömän hienoa :ROFLMAO::):LOL: Johan nyt! ONNEA! Saatiin ekaks Pirtsi pois tältä puolelta ja nyt tällasia uutisia :) Kyllä Sahris nyt on iloinen sinun puolesta! Onnea matkaan ja käypä jollain puolella...
  16. sahramiini

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Otit sitten Oodikas ihan pohjanmaan kautta... Onneksi ei käyny hullummin, nuo verivarannot kun ihmisellä on niin kovin rajalliset :love: Aika hurja homma ja kurjaa että raskaus päättyi noin. Kokemuksen jälkeen oli varmaan helppo päättää että yritykset saa jäädä ja näkökulma koko tähän maalliseen...
  17. sahramiini

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Täällä yön pimeinä hetkinä lähettelen teille viestiä...:whistle: Minun tyttö tulee jo 8 kk ja vieläkin käyn lukemassa sekä kuumeilijat että odottajat... Huomaan että palstoista on vaikea päästää irti... Vaikka olen 100% varma että lapsilukuni on täynnä, on haikeaa sopeutua siihen, ettei enää...
  18. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Helmi, tsekkaapa kielijänne, onko tiukka? Meillä yks muksu rupes kans yökkimään noita sattumia ja huomasin ettei kieli ohjaa ruokaa kunnolla. Tuntuuko että kieli liikkuu ja venyy tarpeeksi? Meillä leikattiin jo ihan pikkasena, helpotti syömistä tosi paljon :p
  19. sahramiini

    40+ vauvaketju

    Helmi, miten aika kiitää! 9 kk? Ihan uskomatonta :eek: Ja toinen tulossa, onnea niin maan perusteellisesti :love: Eiks se oo helppoa jos vauva viihtyy itekseen? Meillä vasta nyt alkaa touhuta omiaan kun osaa ryömiä hurjaa vauhtia ja pääsee huoneesta toiseen... en oo muuten ikinä ajatellu...
  20. sahramiini

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pirtsi onnea ihan oikeasta elävästä todellisesta pikkuisesta ihmistaimesta :love: Ei ole tullu turhaan toivottua sinulle tätä onnea, minäkin sain osani... sinun LA on minun synttäripäivänä (y)

Yhteistyössä