Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Multa myös pahoitteluni menetyksen kohdanneille. :hug: Voin vain kuvitella miltä teistä tuntuu. :( Toivottavasti pian pääsette uuteen yritykseen, joka tuottaa toivotun tuloksen. Tuo kyllä pistää miettimään omaakin osaa: mikään ei ole vielä varmaa, mitä vain voi vielä tapahtua. Rauhoittuukohan...
  2. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heips! Ja tervetuloa vielä uusille joulukuisille!:wave: Onnea myös hyviä ultrauutisia saaneille!:flower: Tänään oli sitten eka neuvola, eipä tullut erityisiä fiiliksiä tai ihmeemmin uutta tietoa (aika hyvin olin jo ehtinyt googlailla perustiedot). Tai no, hiukan absurdi olo tuli siitä, kun...
  3. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Hei taas kaikille ja alkuun paljon tsemppiä ja jaksamista kaikille, joille vauvan tulo aiheuttaa parisuhteessa ristiriitaisia tunteita. :hug: Olen kyllä muiden kanssa samaa mieltä, että lapsi etusijalle. ON: Täällä oltu flunssan ja pahoinvoinnin kourissa nyt viikon. Oksentaa ei ole tarvinnut...
  4. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Se siitä loistofiiliksestä sitten: tänään aamu alkoi pöntön halauksella kun en älynnyt syödä aamiaista tarpeeksi aikaisin ja sitten jo kun kylmä hiki puski joka paikasta, yritin sulloa näkkileipää suuhun, niin eihän se siellä pysynyt vaan jäi koristamaan posliinia.:$ Mä en vaan ihan sisäistä...
  5. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Tulinpa vain poksumaan (7+0) ja kertomaan että aikaistin tuon mun alunperin ensi maanantain ar-ultran tähän päivään töiden takia ja voi mikä helpotus: meidän Lahja oli ihan oikeassa paikassa ja sydän pamppaili hurjasti. :heart: Fiilis on uskomaton ja nyt raskaus tuntuu paljon konkreettisemmalta...
  6. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Hei taas kanssasisaret! Taas on yksi viikko takana, tänään 6+3. Olot ei ihmeemmin ole muuttuneet viime viikosta: turvottaa vatsan seudulla niin vietävästi, kaikki syöminen närästää, ajoittain vellova oksetusolo pyyhkäisee ohi ja tissit aristaa ja kipuilee ja on kyllä selkeästi kasvaneet -mistä...
  7. M

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Huomenta kaikki! Eilen palauduttu Pohjanmaan pääsiäisreissusta takas pk-seudulle ja tänään aamusta pirteänä ylhäällä klo. 7:15...vessareissun jälkeen en vaan taas saanut enää unta ja lähdin sitten koirien kanssa lenkille. Ihana aamu! Tänään tuli sitten tehtyä varmasti viimeinen raskaustesti...
  8. M

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Aamun hyvät uutiset ensin: digiin tuli kuin tulikin pregnant 2-3! :heart: On siis elämäni ensimmäinen digitesti joka näyttää muuta kuin not..., siksi sitä on tuostakin iloittava. :D Oireista sitten taas lisää: närästys. Röyhtäillyt (yöks) olen jo muutamia päiviä, ihan sama mitä vatsaansa...
  9. M

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Hipulle. :hug: Todella onnetonta ja olen pahoillani puolestasi. :( Mutta kuten raparperitaivas hyvin sanoi, ei tässä osaa vielä iloita omastakaan osasta, sillä jokainen päivä plussan jälkeen on ollut onnen, pelon ja epävarmuuden tunnemyllerrystä -välillä olen onneni kukkuloilla ja välillä...
  10. M

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Hei vaan! Ei täälläkään vielä ole repäisykipuja. Pientä kipuilua välillä vasemmalla, mutta luulen keltarauhasen siellä vaan ilmoittelevan itsestään. Välillä myös kohdun seudulla jomottaa, mutta ei muita tuntemuksia. Vitamiineista olen syönyt myös D-vitamiinia ja raskaus-monivitamiinia jo...
  11. M

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Hei ja onnea alkuun kaikille plussanneille (rosma toivottavasti säästyt pelkällä säikähdyksellä)! Eli eilen plussattu, tänään laskurien mukaan vasta 4+0. Oireita ei ole nimeksikään (pieniä vatsatuntemuksia ja pientä väsymystä), joten yritän malttaa mieleni ja vasta varovaisesti iloita tästä...

Yhteistyössä