Hakutulokset

  1. P

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Heeei Piiitkästä aikaa! :wave: Pitkä tauko viime kirjoittelusta, oltiin koko perhe pitkällä lomalla ja nyt kun kotiuduttu, niin piti heti tulla katsomaan mitä tänne kuuluu :) Täällä edelleen yritys päällä, nyt kp 22/27 menossa. Alkuyrityksessä mulla oli 2 kiertoa 25pväisiä ja nyt ollu 2 x...
  2. P

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Heippa tänne teille! :) Täällä käynnistyi tänään kp1/25 joten uutta kiertoa kohti vaan. Oli taas vaan 25päivää kierto ja ei kyllä ovistuntemuksia ollu minkäänlaisia, joten oiskohan sitä ovista sit ollu ensinkään.. Eilen kyllä oli sellaset olot illalla, että tiesin jo että tänään hanat...
  3. P

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Mitäs sun tikut PePa näytti vaiko millon testailet? Mulla viime kierto sen 25pvää vaan ni saas nähä mikä päivä saan oman oviksen tikutettua.. jos saan.. En o aiemmis raskauksis koskaa tikuttanu, kokeillaa nyt tää tikkuun pissiskelykin tässä viimeisessä yrityksessä :laugh: Mä niin ootan...
  4. P

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Täällä pissitty tänään ovistikkuun kp11 ja ihan haalura viiva tuli.. Nyt on aikas hyvät tsäänsit sille ettei ovis oo huomenna, se on tän viikon ainut päivä ku mies ei oo kotona ni mahikset oviksen hyödyntämiseen on hyvät. ;) Me asutaan omakotitalos jossa 4mh ni tällä porukalla mahutaan hyvin...
  5. P

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Pepa: meillä juhlitaan kans jo kahdet synttärit kerralla kun nuorin on syntyny heinäkuun lopussa ja esikoinen elokuun alussa, niin eipä noi sukulaiset joka viikko viitti ajella..eikä tartte ite leipoo niin montaa kertaa :D Myö meinattiin leikkimielellä miehen kans laittaa kirves sängyn alle...
  6. P

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Noniin, se ois sit yk2 menossa, täti kurvas pois ja kp6 menossa. Mennyt kierto olikin yllättävän lyhyt mulle, vain 25pvää. Oviksen tikutin kp 13, joten lh vaihe oli vain 12pvää, eiks sen pitäs olla 14.. kaipa se parilla päivällä voi heittää.. Tai sit en ovuloinu. Tai sit ovuloinki jo aiemmin...
  7. P

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Niiskulle onnittelut! Tuollainen viiva mekin halutaan ja siihen tähdätään! :flower: Ruusutarha: kyllä mun silmä jonkun haaluran erottaa! Ovistikuttelusta omalla kohalla. Mähän tässä kierrossa vasta ekaa kertaa tikuttelin (sen melkein koko 15kpl paketin). Mulla on niitä Onni ovistikkuja...
  8. P

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Mitenkäs teillä on lähipiiri/kaverit suhtautuneet neljännen yritykseen tai oletteko kertonu aikeista? Me ei olla kerrottu kellekkään, kerrotaan sitten jos aihetta on =) Mun vanhemmat varmasti järkyttyy kuulessaan sitten joskus jos/kun raskaana jo olen. Olen vähän rivien välistä jo...
  9. P

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ai että, nyt mä tein sen! Rekisteröidyin tänne ku oon lukenu tätä ketjuu ja tota nelosta yrittävien kans ja en voinu enää vastustaa kiusausta, ku täällähän on sellasia joita kiinnostaa mun limat ja jomotukset ja viivat ja joiden tikkujen viivoja mie käyny monta viikkoa tiiraamassa...
  10. P

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Niin ja ikää mulla on 30v ja 2007,2010 ja 2012 syntyneet tytöt onpi entuudestaan. :)
  11. P

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Täällä ois uusi nelosta kuumeileva =) Hiljanen ketju tuntuu olevan, mutta jospa me saatais tää tästä vilkastuun. =) Tää on yk1 meillä ja vkl ois menkat odotettavissa, ei oviksen aikoihin ollu mies samalla paikkakunnallakaan, niin pyhää henkeä pitäs jo syyttää jos raskaana tästä kierrosta...

Yhteistyössä