Hakutulokset

  1. R

    Tammimasut 2015 *lokakuu*

    Täällä kanssa todettu, että nuo pelot suurenee mitä enemmän ikää tulee! Ekan kohdalla en osannut pelätä ollenkaan vaan luotin, että kaikki menee hyvin! Tän neljännen kohdalla vähän väliä huolissaan jostain ja pelko kohtukuolemasta yms muuta kivaa kolkuttaa takaraivossa! Muutaman päivän...
  2. R

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Koskahan sikiöllä alkaa hikka? Vähän aikaa jo tuntunut rytmikästä nytkähtelyä mahassa ja mietinkin voiko jo olla hikkaa?! Tai sitten pikkuinen vaan äitiä potkii tasaisen rytmikkäästi :) Onko teillä liikkeissä paljon vaihtelevuutta? Täällä yleensä tosi vilkas pikkuinen mutta välillä päiviä kun...
  3. R

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Rakenneultra onnellisesti ohi! :) kaikki hyvin ja vauvan mitat vastasi hyvin viikkoja! VALENTINE89 meillä tuo b mitta ol 5.0 ja viikkoja mulla 20+6. Näköjään merkattu että vastaa 21+1 mut mulle sano et vastaa just viikkoja kaikki mitat. Helpottunut Roks 20+6
  4. R

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    TANYA minä ainakin taas, noin viikko sitten jouduin halailemaan pönttöä :/ pahoinvointi loppui siinä 12 viikon aikoihin mutta välillä tulee silti kamalia pahoinvointi kohtauksia! Eiköhän tämä ihan normaalia ole.. flunssa täälläkin! Ei onneksi kuumetta, mutta kamala olo muuten! Huomenna...
  5. R

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    5 yötä ultraan on... ja pelottaa ihan hirveästi! :/ voi kumpa kaikki olisi hyvin! Painoa mulle on tullut jo pikkusen alle 10kg :( olen kyllä joka raskaudessa paisunut sen 20 kg.. ruoka on vaan liian hyvää tässä tilassa :D Roks 20+1
  6. R

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Ipanalla taitaa olla enterorokko :( eikös ne olleet parvo ja vesirokko mitkä vaarallisia raskausaikana? (Molemmat olen joskus sairastanut) mutta miten on tuon enterorokon kanssa? Toivottavasti ei tartu meihin muihin..
  7. R

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Voih TOMBATAR ku nää sun nopeat synnytykset sai pienen pelon omaan niskaan.. mulla eka kesti 14h, toka vaivaiset 1,5h ja kolmas 5h.. mun suurin pelko, ettei ehtis sairaalaan ja jos tuo 1,5h rykäsy toistuu se voi hyvinkin olla mahdollista! Meiltä on sairaalaan n. Tunnin ajomatka ja jos ei heti...
  8. R

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Meillä kans mies tulee ultraan mukaan! Haluaa kovasti tulla ja mielestäni on kivempikin niin, koska jos jotain ikävää ultrassa paljastuisi on hyvä olla molempien kuuntelemassa. Neuvolaan en kyllä saisi kirveelläkään mukaan, mutta en koe sitä edes tarpeelliseksi ja mukavampi käydä yksin niin saa...
  9. R

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    YÖNSEUTU mullakin on rakenne ultra vasta 20+6, että tuskin sillä niin väliä on.. olishan se tietysti kiva päästä jo viikkoa aiemmin :) täällä mä olen vaan taustaillut pitkän aikaa, kun mitään kirjoiteltavaa ei oikein ole. Vointi hyvä ja viikot kuluu nopeasti! Kohta se puolivälikin jo...
  10. R

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Täällä lomaillaan joten hiljaiseloa sen takia :) voi hel**tin hel**tti!! Onnistuin tuossa pari viikkoa sitten syömään possun varrasta mikä oli sisältä jäänyt vähän raa'aksi! Eipä sitä hämärässä nuotion valossa niin tarkasti nähnyt ja nyt siis tokso kokeet edessä huomenna!! Pelottaa ihan...
  11. R

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Nt-ultrassa käyty ja kaikki hyvin! :) oltiinkin jo viikon pidemmällä ja viikkoja olikin nyt 12+6 vaikka alkuraskauden ultran mukaan piti olla 11+6. Joten LASKETUKSIAJAKSI SAA MUUTTAA 20.1 Mulla ainakin maha on alkanut jo näkymään eikä tätä oikein peitellä voi enää! Nyt ei onneksi enää...
  12. R

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Tuollainen imetys tyyny olisi kyllä kiva unikaveri :) mulla ainakin loppuakohden alkaa lonkat aina kipeytyä joten tuollaisen voisi hankkia! Aikaisemmin aina perus tyynyjä joutunut useamman kasaamaan jalkojen väliin, joten yksi tuommoinen pitkä on kyllä pakko hankinta! Valentine89 mulla on...
  13. R

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voimia Handis!! Tombatarilla hurjan muhkea masu jo :) mullakin varsinkin iltaa kohden turpoaa maha ihan valtavaksi! (.) Täällä eka neuvola oli viime keskiviikkona eikä tuolla nyt mitään ihmeellistä näin neljättä odottavan kohdalla tullut :) toki kiva oli käydä juttelemassa ja neuvolan...
  14. R

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi ei vauvatoiveinen!! :( kovasti voimia teille! Uskon, että tekin vielä oman pikkuisen saatte! Niin väärin, että jotkut joutuu kokemaan keskenmenoja useamman peräkkäin!
  15. R

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Vauvatoiveinen voi miten rankka alkuodotus ja menetyskin taustalla :( minä pidän sulle peukkuja, että kaikki on tänään hienosti! Tsemppiä ultraan! :) Lenkille tekisi kovasti mieli, mutta kuvotus alkaa aina päivällä ja loppuu vasta illalla niin en pääse menemään. Pitäisi rynnätä heti aamulla...
  16. R

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Vauvatoiveinen miksi niin monta kontrolliultraa? Onko kuitenkin kehittynyt ultrien välissä kokoajan niinkuin pitää? Hyvä siis, että ultraa ja tarkkailee tilannetta, mutta mulla oli vaan tuo yksi kontrolli ja lääkäri sanoi ettei tarvetta enää kontrolliin koska kehittynyt 10 päivän aikana juuri...
  17. R

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Nopeasti tulin huutelemaan onko muilla vastaavaa. Eli jos rakko on aivan täynnä (varsinkin yöaikaan), tuntuu pissatessa aika kovaakin kipua kohdun sivuilla. Samanlaista, kuin repäisykivut mutta tunne kestää hieman kauemmin. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan?! :D Roks 8+5
  18. R

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Nissukka täällä himoitaan kaikkea miehistä ruokaa! Kebabbia, pitsaa yms! Nyt syödään lasten kanssa vohveleita! Mulla on tullut semmoinen tunne, että tulokas olisi poika! Tytöistä olen oksennellut ja voinut todella huonosti ja pojasta vain vähän ällötystä. Niinkuin nytkin.. ällötys välillä...
  19. R

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Noniin ultrassa käyty! Ja kaikki näyttäisi olevan sittenkin hyvin!!! En voi uskoa tätä! :) LA MUUTTUI 27.1 (en saa puhelimella värilliseksi tuota) ja nyt olisi siis rv 8+1. Mittaa sintillä oli 1,7cm ja sydän jumpsutti kovaa vauhtia <3 6 päivää oli heittoa ovikseen, mutta tästä ei lääkäri...
  20. R

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi Belll :( kylläpäs tammikuisiin on sattunut kovasti keskenmenoja! Tänään tuomionpäivä minulla! Iltapäivällä kontrolliultra ja ahdistaa hirveästi :( jotenkin ei tekisi edes mieli mennä sinne! Tiedän, että uutiset on huonoja ja lääkkeellinen tyhjennys inhottaa ja pelottaa! Mulle on...

Yhteistyössä