Hakutulokset

  1. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos tuhannesti onnitteluista <3 Onnea tarvitaan tälle matkalle! Viivan alkuja näen kyllä, vahvistumisia ja väriä viivoille! <3
  2. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Noni, tervetuloahaikaran testiä kommentoin siinä kadonneessa tekstissä. Sulta en oikein erottanut muuta kuin kontrolliviivan, joten tän päivän testiä odottelen! :)
  3. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Pitkät pätkät kirjotin ja sitten loppui akku.. Mullinmalli, :O oho, hookoon sanoin mielenkiintoista! nelHM, sulla nään kanssa jonkun viivasen. Mut eikö sulla olis kans dpot tosi pienet, jos sulla olikin jo ovis? :O Piiullakin nään viivan, mutta mä taas en näe väriä. Oliko muita...
  4. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Haha :D kuvatulvaa odotellessa. Mulla tuli viime kierrossa kivut ovisplussaa seuraavana iltana, oli maha tosi kipeä! Nyt tässä plussakierrossa en oikeastaan tuntenut mitään kipuja (olisko menny yöllä ohi?) eikä oikeastaan muutenkaan ollut sellainen olo, että olisin edes välttämättä ovuloinut...
  5. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Miree, isot pahoittelut sulle!! :( Miksiköhän se digi näytti suurempia viikkoja? Mymosa, lääkärillä uhkailu selkeesti sitten auttoi. Hyvä että pääsit nyt vihdoin uuteen kiertoon! Onnea siihen! Annikaeveliinan testiä kans odottelen. :) Dpo 13 <3 Heitänpä ilmaan kysymyksen: hcg:n...
  6. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Myrtti, mee ihmeessä näytille! *halaus* NaksuP, Ihanaa, Onnea!!:) Ehkä mäkin tuon digin vielä joku päivä teen. Perästä tullaan ;) Tsemppiä ja onnea ovistelijoille! Iiiiik, tänään dpo 12 ja testi(t) näytti jo..no ihanalle <3 Edelleen Pregcheck näyttää viivan herkkää testiä paremmin. Tän...
  7. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hui kun meni ihan kylmät väreet tuosta Annikaeveliinan kommentista "raskaana sie oot". :heart: Mä en ole vielä asiasta edes miehelle sanonut, kun ajattelin näyttää testin vasta sitten, kun se on ihan selkeä. Ihanaa, kun tekin näätte väriä!! Myrtti mä en tiedä millä perusteella lääkärit tuota...
  8. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Myrtti iso halaus ja pahoittelut!:( Voimia! Mä en osaa vastata tuohon sun kysymykseen, joten en edes yritä. Täällä dpo 11 ja samanlainen haamu tuli kuin eilen. Vahvistumista ei siis näin päivässä ole tapahtunut, joten pitää jännittää vielä monta päivää. Jotain tuolla kyllä tapahtuu, mutta...
  9. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos :) Mua voi tosiaan onnitella sitten, kun testiviiva räiskyy kirkkaanpunaisena! Pienet dpot mulla on vasta meneillään, joten tiedostan kyllä senkin, että mitä vain voi vielä tapahtua ja viiva vielä kadota. Haha, eihän tossa ekassa kuvassa oikein edes mitään nää :D Mut kyllä siihen ilmaantu...
  10. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Aaaaaaaa!! Arvon naiset, meitsi sai tänä aamuna ihan oikean haamun!! Ja siinä on väriäkin! Kädet tärisee ja sydän pamppailee.. *huh,huh* :') Tein sitten tänä aamuna sekä perhosen 10 mIU ja pregcheckin (eiks se oo 25 mIU) ja tiettekö, pregcheck näyttää viivaa paljon paremmin! Tänään siis dpo 10...
  11. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Höpsö83, :( no mut toivotaan, et ovis olisi kuitenkin tapahtunut! Ruusutarha, tsemppiä! Hyvältä näyttää Roks :) Täällä dpo 8 ja testi täysin blanco :)
  12. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ei tossa mun aikasemmassa testissä näy livenä mitään muuta kuin korkeintaan lommo :) MarjoO86, tsemppiä uuten kiertoon! Jos ei onnistu tässä kierrossa niin otatte sitten seuraavassa vahingon takaisin! Höpsö83, monelta testasit sitten seuraavan kerran tuon melkein yhtä vahvan viivan...
  13. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ooooo, miten ihania plussia! :) Onnea teille kaikille!! Roks, hienot viivat sulla on ja munkin mielestä eilisestä vahvistunut, joten älä turhaa murehdi! (helppo tosin huudella täältä, kun tiedän miten herkkää aikaa raskaus voi olla muutenkin). Annikaeveliina, toivotaan et ovis olisi ollut...
  14. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ruusutarha kyllä siellä jotain näkyy :) Toivotaan, että vahvistuu!
  15. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Pahoittelut Miup, tsemppiä uuteen kiertoon! Mullinmalli: mä nään varsinkin noissa salamalla otetuissa jotain viiva.
  16. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ruusutarha: no juu, kyllä mäkin tuon jo plussaksi luen, vaikka on tosiaan vähän tuollainen toispuoleinen. Tein nyt illemmalla testin ja se oli ehkä vähän tummempi, mutta muuten samanlainen. Lähden siis siitä olettamuksesta, että tänään on dpo -1 :)
  17. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Niin ja onnittelut Miree ja Nissukka! :) Spukallakin näin eilisessä haamuista.
  18. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Suuret pahoittelut ikäviä uutisia saaneille ja uuteen kiertoo joutuneille! *tähän tulisi halaavat hymiöt, jos tää kone toimisi kunnolla* Paitsi Mymosalle mä voin kyllä seuraavat menkkani lähettää jo näin etuajassa! Toivottavasti asia selviää pian. Mä tuossa taannoin laitoin tänne kuvan...
  19. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tervetuloahaikara: nään kyllä!
  20. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ja Piuu: mä oon kans lukenut, että toisilla juuri se oireeton kierros onkin ollut tärppikierros, mutta en usko tuollaisten "urbaanien legendojen" voivan toteutua mun kohdalla :D Mä olen esim. kuullut myös monta tarinaa hyvin yönsä nukkuvista vauvoista.. ei oo näkynyt meillä :b

Yhteistyössä