Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Synnytyksestä... Ei pelota, kuulostaa ehkä oudolle, mutta odotan sitä ihan innolla. Ne on elämän parhaita muistoja, kivuista huolimatta. tuntuu mukavalle ajatella että vielä sen syntymän ihmeen pääsisi kokemaan. :) Mulla kaksi keskosvauvaa ollut, joten ainoa joka ehkä mietityttää on se, että...
  2. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kiitos sarasofia vaivannäöstäsi <3 :)
  3. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Noniin ja pahoinvointi alkoi täälläkin nyt, herätessä töihin aloin keittämään kahvia, muttei se maistukaan. Inhottava olo :D eilen illalla jo etoi syönnin jälkeen ihan nukahtamiseen saakka. Nyt vielä hymyilyttää, mutta ei varmaan pitemmänpäälle :) Tsemppiä kaikille, joilla suhde koetuksella...
  4. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Mulla on kännykkä jolla käyn netissä, joten en onnistunut punaiseksi värjäämään. Paksunsin kyllä mutta se oli työlästä :) ei ole tietysti mikään pakko päivittää, ei se minulle niin nuukaa ole, kai sitä kirjoitella voi muutenkin :) fb ryhmäänkin liitytty.
  5. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Tiimama: Mulla on allergialääkkeenä zyrtec ja sitten astman menee avaavana Bricanyl ja hoitavana Pulmicort.. Mulle ei viimeksi apteekkari suostunut antamaan zyrteciä, mutta kun lääkäriltä vahvistettiin että sitä on määrätty ja raskaudesta tiedettiin, niin myi sitten. Olin sinä kesänä jo...
  6. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kiva olla täällä joukossa mukana :) joo, on tuo turvotus melkoista, säikähdin ihan kun se niin nopeasti iski. Aiemmistakin oli, mutta olin kerennyt unohtaa että se turvotus iskee heti niin kovaa. Nyt kun kolmas odotus niin sitä isompi turvotus. Painoa on itselläni 53 kg, kerennyt palautua kyllä...
  7. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    [/URL][/IMG] Tässä vielä kuvaa miten täällä turvottaa :O , normaalisti kun ei ole tällaista, niin onhan tää jo melko huomiotaherättävää tutuille, vaikkei vielä olisi halua kertoa raskaudesta.
  8. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Niin juu, oireista vielä sen verran, että maha on todella turvonnut... Näyttää jo kun olisin yli puolivälin :/ Ei meinaa mikään auttaa tähän vaivaan. Saisi minun puolesta laskehtia vähän, ettei olisi niin tuskainen olo vaatteiden kanssa. Pahoinvointia ei ole vielä vähääkään, eikä aiemminkaan...
  9. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Hei, minäkin voisin liittyä tänne. Viikkoja nyt 5+3 ja laskettuaika joulukuun viimeinen päivä. Tosin aiemmat kaksi lasta ovat syntyneet 5 ja 6 viikkoa etuajassa, joten sama saattaa olla tietysti edessä tälläkin kertaa. Ei voi tietää :) Plussasin 2 viikkoa sitten ja oireita on ollut heti...

Yhteistyössä