Hakutulokset

  1. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Halauksia Fenix! Maailman on niin epäreilu paikka. Jos jotain positiivista tarvitsee repiä, niin onneksi sulla hcg laski tässä tilanteessa vauhdilla. Saatte "heti" päästä uuteen yritykseen jos siltä tuntuu, ja vuodot sallii. Mä olen vielä 2,5 viikonkin jälkeen "raskaana", mun kroppa ei kuulemma...
  2. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Fenix, voi kurjuus! Kuulostaa ikävän tutulta, mutta toivon että perjantai tuo ihania uutisia! <3 Mulla on kanssa alhainen hemppa, ja olo oli ajoittain vuotojen vuoksi todella heikko. Taju tuntui lähtevän, kun kengännauhat sitoi :(. Ei tietoakaan että olisi pystynyt töihin menemään. Yritä...
  3. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Jee! Täällä kivoja uutisia. Mä odottelen täällä päinvastaisia juttuja, kun kyttään sitä hcg:n laskua. Tänään tasan kaksi viikkoa km-vuodon alusta ja testi tälläinen: image - Aijaa.com . Ekaa kertaa kahteen viikkoon viiva haalistunut, hyvältä tuntuu, jos tästä pääsisi joskus fyysisestikin yli...
  4. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Fenix, hyvältä näyttää aamuviivat! Onneksi perjantai kertoo paljon. Tsemppiä! Mä varmaan ekan kerran tuuletan, kun viiva heikkenee. Mulla siis km-vuodon alkamisesta tasan kaksi viikkoa, ja nyt ekaa kertaa viiva PC:ssä on muuta kuin vahva. Nyt lienee samannäköinen kuin ekaa kertaa testatessani...
  5. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ja kiitos <3, ei mulla mitään hätää enää ole. Odotan vaan että päästään uudestaan yrittämään, ja ajatukset siihen. Tsemppiä Fenix!
  6. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei vielä, mulla on kauhea painontunne alavatsalla vasemmalla puolella. Voiko ovis tulla, vaikka hcg on vielä koholla? Siltä se meinaan tuntuu, ja ovislaskurin mukaan, jos km katsottaisiin kp 1:ksi, olisi mulla ovis huomenna :D. Hui!!
  7. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Fenix, toivottavasti kaikki on hyvin, ja mainosti voikin olla! Mulla ei valitettavasti ollut. Huomenna tulee tasan kaksi viikkoa, kun vuoto alkoi. Pidin ensin keskenmenoa varmana, kunnes ihmettelin miksi raskaustestin viivat vain vahvistuivat, ja viikkotestillisen tulos nousi 2-3 -> 3+...
  8. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Tibt, plussa se on! Toivottavasti vahvistuu siitä, ihana juttu :) Tää on niin kiva ketju, kun näitä plussia satelee!
  9. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Pecanpie, kyllä mä nään haamun jo tossa ekassa kuvassa. Jee! Omia juttuja. Eilen tehty raskaustesti edelleen positiivinen, vähän lannistaa. Yksi testi mulla on vielä jäljellä, josko säästäisi ensi viikolle tekemisen. Olisi kuitenkin kiva nähdä testissä nega, että tietäisi milloin näkyy uusi...
  10. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Jee, hyviä tuntemuksia monilla! Alkaako nää plussat sitten olla helmivauvoja? Mä sen verran katsoin, että mitä tapahtuisi jos ovis olisi loppuviikosta tai sitten vasta ensi viikolla. Maaliskuun puolelle taitaa mennä tää yritys, kun ei tiedä yhtään miten oma kroppa toimii. Monella on heti km:n...
  11. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Melkoiset kiireet sulla iloksi, tsemppiä! Toisaalta hyvä, että on ainakin muuta(kin) ajateltavaa :) Päivät tässä itsellä matelee, kun ei juuri muuta mieti. Ei ole tuo kärsivällisyys suurin valtti. Onneksi on nämä ihanat kelit, ollaan äidin kanssa istutettu kukkia urakalla, kukkapenkki on...
  12. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jee, onnea Amora! Ihana selkeä plussa!!! <3
  13. M

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Tanya, haha.. Sanoin kaverillekin, että parempi kun "laittaisi pullat uuniin", irtisanoisi kaikki nettiyhteydet ja ei ostaisi yhtään testiä. Sitten joskus rv 10 heräisi ajatukseen, että "taidan olla ehkä raskaana" ja tekisi testin. Niin moni stressailu jäisi välistä pois :D :D. Veikkaan että...
  14. M

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Heippa! Tulin vielä Tanyalle ja muille kertomaan, että hCG lähti laskuun ja kaikki ok, km siis selvä. Lääkäri uskoi, että ovuloivan jo parin viikon sisään, sinne kaikki toiveet :). Lämmintä kesää tammikuun äipät! <3
  15. M

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Tanya, mitään kipuja ei ollut missään vaiheessa. Menkat on olleet aina vähintään tuplasti tuskaisimmat. Oon miettinyt onko mulla jotain raskaustuntemuksia, ja enpä tiedä. Tänään olin tuntevani kohdunkasvamiskipuja :D. Tuskin. Mitään pahaaoloa ei ole, että eiköhän tää tässä ole. Viikon tätä...
  16. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Mä voisin hypätä mukaan tänne. Taustoja sen verran, että oon 31v kolmen lapsen äiti, ja haaveissa siis neljäs, jota mietittiin varmaan vuosi. (Onko järkeä, mahduraanko taloon, auto vaihtoon, jaksetaanko itse..). Pikkuhiljaa alkoi vahvemmin tuntua että annetaan mahdollisuus, ja huhtikuussa...
  17. M

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Kiitos <3 Tanya, kyllä mä mietin samaa. Mietin että jos viikon päästä testit näyttää edelleen vahvasti plussaa, täytyy se ultrakeikka tehdä jokatapauksessa . Olin jo tänään menemässä, mutta ajattelin malttaa mieleni. Jos sielä joku hengissä heiluu, niin kaikella todennäköisyydellä on siellä...
  18. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa! Täällä takaisin, mulla alkoi ke jäädä paperiin sellaista ruskehtavaa vuotoa, ja olin jo siitä, että ei taida hyvää heilua. To-la järjetöntä vuotoa, ja sunnuntaista lähtien ihan pientä tiputtelua. Vuoto oli sen sorttista, että oon keskenmenosta melko varma (vaikka eka onkin)...
  19. M

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Mä joudun teille ihanille jättämään heipat. Meidän tirppana tippui matkasta pois. Spontaani vuoto alkoi viime viikolla, ja kyllä se taitaa keskenmeno olla. Mun elämäni eka kolmen lapsen jälkeen. Neuvolantäti pyysi tekemään muutaman raskaustestin seuratakseni hormonien laskua. Mulla oli kaapissa...
  20. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Höpönenä, mä tein DPO 11 puhtaan negan, ja olin ihan varma että homma oli siinä. Niin se vaan melko selkeä, haalea viiva piirtyi heti seuraavana aamuna. Eli se siitä varmasta fiiliksestä, mulla se taisi olla ihan itsensä suojelemista, sellaisia pettymyksiä nuo liian aikaisin tehdyt negat oli...

Yhteistyössä