Hakutulokset

  1. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Näistä eri valmistajien testeistä kuulee erilaisia mielipiteitä. Se joka ei toimi toisella voi toisella toimia.... pc:tä ihmiset on kehunu, mutta mulla ei toimi ku ilmeisesti ei oo tarpeeksi herkkiä mulle. David toiset haukkuu ja toiset kehuu ni se on nyt sitten itsellä kokeilussa :)
  2. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä aloitettu eilen oviksen testailu. Eilen näkyi hailakka viiva. Katotaan jos se siitä lähtis vahvistuun. kp 12/27-31. Oletettu ovis sunnuntaina tai maanantaina eli onhan siihen vielä aikaa 3-4 päivää :) Mähän en saanu pc testeillä ovista näkyviin, joten tässä kierrossa kokeilussa david...
  3. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

    Täällä kp 12/27-31. Mies lähtee lauantaiaamuna reissuun. Ovis oletetusti sitten sunnuntaina tai maanantaina. Mies palaa vasta keskiviikkona eli kun oletettu dpo jo 3 tai 4 eli jos tämän kierron pupuilut on tänään illalla ja sit toisen kerran lauantaiaamuna. Jospa niillä tärppäis. Tai ainaki nää...
  4. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    onnenpisara: Et sä oo ainoo joka ei saa ovistesteillä ovista näkyviin :) Mullakaan ei oo näkyny noissa testeissä koskaan tasavahvaa tai vahvempaa viivaa. Vain sellaisia ihan hailuroita tuloksia oon saanu. Ja mitä ovislimoihin ja tuntemuksiin tulee niin eipä oo niitäkään ollu koskaan. Tässä...
  5. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tääl hirmu moni on valitellu, että ei saanu ovista tikkuun ja että tuli vaan melkeen yhtä tummaa ku kontrolliviiva ja että tapahtuikohan ovis sitten ollenkaan. No siis en mä ole saanu tikutettua lähellekään kontrolliviivan väriä. Testissä näkyi oletetun oviksen aikoihin vain ihan haaleaa viivaa...
  6. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    IIDA: mä laitoin ton postauksen tosta rasvattomasta maidosta ku ajattein että siinä vois olla semmonen asia joka kiinostais täällä ihmisiä :) Niinku säkin mainitsit niin osa on varmaa propagandaa, mutta kyllä siellä totuuskin piilee. Onhan se totta asiassa kuin asiassa että mitä pitemmälle jokin...
  7. M

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Heippa! Mulle vois tohon listaan päivittää vielä että ya 4/1014 ja on ensimmäinen lapsi :)
  8. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    bumby: Toi sun selonteko oli niinku mun omasta suusta :D Limsa ja karkki ikävä kyllä tekee mullekin poikkeuksen aina silloin tällöin :D Mut nyt oon pyrkiny siinäki siihen, että söisin vaan ihan perus lakritsia ja suklaata. toki toi laku pitää jättää hyllyyn sit kun se vauva ilmoittelee itsestään...
  9. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Uusi kierto ja menkat loppui tänään kp 4/27-31 Tyhmä mies lähtee reissuun joten tärppimahdollisuudet jää minimaalisiksi. Kellistän äijän vielä lähtöaamuna ja toivon että ovuloinsiitä lähipäivinä :D
  10. M

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Menkat loppu tänään. kp 4/27-31 Vähän intoa laimentaa se, että mies lähtee viikon päästä reissuun ja palaa vasta kun ovis on varmasti jo ohi. Well. Ei siis paineita tässä kuussa, mutta kellistän ukon silti ennen kun se ottaa ja lähtee reissuun. Jos hyvin sattuu niin ovis on jo pari päivää sen...
  11. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Nyt on pakko avautua teille kun mä olen fanaattinen terveysintoilija ja puhtaan ravinnon puolesta puhuja. Varsinkin nyt tämän vauvahankkeen aloituksen jälkeen tämä ravinnon tutkiskelu ja sen terveyshaitat ja edut on kiinnostaneet vielä enemmän. mä en syö ollenkaan valkoista viljaa, einesruokia...
  12. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    bumpy: kiitos tästä vastauksesta. Nyt kun mä pääsin ihan kunnolla asiaa tutkiskelemaan niin olo on vähän tyhmä. Mä oon aika varma että se mun niin hätäilemä patti onkin kohdun suun reuna eli se tuntuu sellaisena :D Mä oon vähän uus näissä näin syvissä itsetutkiskeluissa, joten sallittakoon tämä...
  13. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    ainii ja tuhannesti onnea kihloista lumikko :flower:
  14. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Vauvatoiveilija: Onpahan vaan ikävä tilanne :( Olisko siitä apua että et kerro miehelle koska sulla on otollinen vaihe menossa? Otat kuule vaan kaikki viettelijän taidot käyttöön niin eihän se nyt voi sua vaan pois tyrkätä? Ehkä se jotenki stressaa/menettää halunsa kun alkaa miettiä että sitä...
  15. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    nissukka: mua pisti niin v*tuttaan sun puolesta että pahaa tekee! Miten joku ja vielä oma sisko voi olla noin idiootti? En tajua. Ja mitä ihmettä sun isälläs on tekemistä sun lapsen teon kanssa? Tai ylipäätään sen kanssa mitä päätöksiä elämässäs teet. Kyllä aikuinen ihminen ei ole...
  16. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Mä nyt laitan tän saman kyssärin tähänkin ketjuun, ku olis tosi kiva kuulla jos jollaki olis jotain tietoa/spekulaatioita tästä hommasta... Mulla on nyt tällainen "ongelma" etä mulla on kohdunkaulala sellainen arviolta puoli senttiä halkaisijaltaan oleva näppy. Se on ihan kivikova ja on siellä...
  17. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    saa päivitellä mulle kp1//27-31 yk2 Eli sieltä ne menkat vaan sitten otti ja alkoi. Toissapäiväiset vuotoilut oli siis ihan muuta kun toivoa raskaudesta, mut ei se mitään, uutta yritystä vaan. Harmittaa vieläki ku se mies on tän kierron työreissussa. Eli lähtee viikko enne oletettua ovista ja...
  18. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    kp1//27-31 yk2 Eli sieltä ne menkat vaan sitten otti ja alkoi. Toissapäiväiset vuotoilut oli siis ihan muuta kun toivoa raskaudesta, mut ei se mitään. Vasta tässä on alettu yrittää :) Mulla toi kierto vähän heittelee eli pillereiden lopettamisen jälkeen näyttäny tälle: 31,30,27,29,27. Alko...
  19. M

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Mulle saa päivittää kp1//27-31 yk2. Eli oli se toissapäiväiset tiputtelut jotain menkkaoireita sitten vissiin. No ei se mitään, uutta kiertoa kehiin :) Tuleva kierto tosin menee aika pitkälti hukkaan, kun mies on poissa juts ovulaatiota edeltävän viikon ja jälkeenkin vähän. Jospa se ovis tulis...
  20. M

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Kaneli88: kiitti ihanan poaitiivisesta viestistä <3 haluun kans uskoo että se eilisaamunen tuhruilu olis positiivinen juttu. Sitä edelsi usean päivän menkkamaiset kivut ja tissikivut. Joten ehkä positiivista! Nyt on kp27/29 ja dpo11 tai siitä en ihan satavarma oo mut sinnepäin. Ikinä ei oo mitää...

Yhteistyössä