Hakutulokset

  1. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    mit vit mä just luin?! Jos sä tosissaan olet taistellut edellisen plussasi eteen niin miten sä olet kehdannut tulla tänne vatvomaan ja surkuttelemaan kuinka kamalaa on kun kävi vahinko?? Käytä hyvä ihminen sitä ehkäisyä jos lääkärit on suositelleet vuoden odottamaan sektion takia tai etä halua...
  2. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minalo, niin mä vähän ajattelinkin. Ajattelin myös että jos sekoilisin itte samalla tavalla niin ois kiva jos joku mua vähän ravistelis :D
  3. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Seuraan tätä ketjua joka viikko vaikka en ole pitkään aikaan tarvinnut testata raskauksia, mutta nyt on Minalo ihan pakko sanoa että mä en oikeasti tajua sinua? Tai siis tajuan, mutta silti en. Ensin tulet tänne pyyhältäen että ihan hirveetä kun sattu vahinko kun synnytyksestäsi (sektiostasi) on...
  4. K

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    eveny no en ole kyllä sittenkää varma, kun meni sit kuitenkin puheet vähän ristiin kun tämä minun tuttu ei ollut aiemmin ainakaan mielissään mahdollisesta vahingosta ja sä sanoit ainaki kuumeillees pitkään mutta miehesi ei ... olet vaan ihan saman näkönen kenenki sinua luulin :) fb-ryhmään...
  5. K

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Uusi ilmoittautuu tänään testatulla haalealla plussalla. Mutta vahvistukoon! :) Ikää on kolmenkympin paremmalla puolen ja kolmas lapsi ois tuloillaan eli ihan keltanokkia ei enää olla. :) Laskettu aika ois 20.1, oviksen bongasin ihan tikuilla joten tuskin tuosta ainakaan montaa päivää muuttuu...

Yhteistyössä