Hakutulokset

  1. B

    Mulle soitti mies jostain...???

    Holiday clubista ja kertoi että jos tulen mieheni kanssa heidän hotelliinsa (Oulun eden) kuuntelemaan (kestää 2h) jotain heidän lomista ja toiminnoistaan niin palkaksi saa ilmaisen vuorokauden holiday club hotellissa. Sisältää aamiaisen ja kylpylän käytön! Onko muille tullut tälläistä...
  2. B

    kohonnut prolaktiini

    hei onko kenelläkään tietoa miten kohonnutta prolaktiinia hoidetaan ,sain tänään hormonitulokset ja arvoni oli 1280,muut ok, nyt mietin pitääkö arvoa jotenkin seurata vai saanko jotain lääkkeitä?kiitokset!
  3. B

    Äitejä MIKKELISTÄ!!!

    Moikka! Täällä 1 vuotiaan tytön äiti kaipailee kahvittelu, jutustelu ja leikkipuistoseuraa Mikkeliläisistä äideistä. Kirjotelkaa: bambi80@luukku.com
  4. B

    MIKKELISTÄ?

    Hei! löytyykö mikkeliläisiä äitejä? Olen puoli vuotiaan tytön äiti vailla ystäviä Mikkelistä! Kirjoitelkaa bambi80@luukku.com
  5. B

    MIKKELILÄISIÄ?

    Hei! Löytyykös Mikkeliläisiä äitejä? Olen puoli vuotiaan tytön äiti, vailla ystäviä..Olemme uusia Mikkeliläisiä!
  6. B

    Mikkeliläisiä?

    Hei! olen puolivuotiaan pikkutytön äiti, ja olemme huhtikuussa perheemme kanssa muuttamassa Lahdesta Mikkeliin. Olisi kiva tutustua jo etukäteen muihin äiteihin. Emme tunne Mikkelistä ketään. Olen iloinen ja reipas sekä liikunnallinen äiti!voit vastata myös suoraan sähköpostiosoitteeseen...
  7. B

    moikkuli!!!

    haluaisin kirjekaverita ympäri suomen..itse olen 05 alueelta 20-vuotias ensimmäistä varttuva ja vielä alkuvaiheessa.olisi kiva kirjoitella samassa tilanteessa olevien kanssa..jätä sähköpostiosoitteesi niin kirjoittelen varmasti takaisin! =)
  8. B

    Äitejä Järvenpäästä..

    Hei! Etsin ystäviä äideistä Järvenpäässä..bambi80@luukku.com

Yhteistyössä