Hakutulokset

  1. M

    Onko kokemuksia valkosipulivalmisteista?

    Olen itse nyt käyttänyt muutaman viikon ajan valkosipulitabletteja 2 kpl/pv (suositus näissä 1-2 kpl)pv). Ajattelin kun on ollut niin flunssaista, niin lisäävät vastustuskykyä. Nyt olen n. viikon ajan huomannut kehossani kihelmöintiä ja pientä nipistelyä. Johtuukohan noista ja mahdolliseta...
  2. M

    Kuinka usein rasvaatte lastanne ja mitä rasvaa käytätte?

    Minä rasvailen ihoa aika harvoin, jos selvästi on kuivan oloinen iho. Silloin käytän Natusanin perusrasvaa. Pyllyä rasvaan useammin, varsinkin jos on ollut löysää kakkaa, kun alkaa helposti punoittamaan. Silloin käytän Bepanthenia ja auttaakin hyvin. Joskus kyllä vähän paakkuuntuu eli joskus...
  3. M

    Vanhan ajan konsteja kihomatoihin?

    Kihomadoista on taas jonkin verran puhuttu ja niitä aina on liikeellä jossainpäin. Onko kellään "vanhan kansan" konsteja tai muuta luonnolista konstia niiden hävittämiseen tai ennaltaehkäisyyn? Itse olen jostain lukenut, että papaija ja ananas auttavat. Eivät ole kovin suomalaisia kuitenkaan...
  4. M

    Vanhan ajan konsteja kihomatoihin?

    Kihomadoista on taas jonkin verran puhuttu ja niitä aina on liikeellä jossainpäin. Onko kellään "vanhan kansan" konsteja tai muuta luonnolista konstia niiden hävittämiseen tai ennaltaehkäisyyn? Itse olen jostain lukenut, että papaija ja ananas auttavat. Eivät ole kovin suomalaisia kuitenkaan...
  5. M

    Ystäväperheitä pk-seudulta

    Tervehdys! Olemme nelihenkinen perhe (äiti 29, isä 27, tyttö 6 ja poika 2) pk-seudulta ja nyt olisi haussa ystäviä koko perheelle. Arkemme on toisinaan kiireistä ja sen vastapainoksi olisi mukavaa viettää vapaa-aikaa joskus ystäväperheiden kanssa esim. grillaten tai vaikka eläintarhassa...
  6. M

    mistä edulliset Brio kombit?

    Mistä löytäisin edullisesti (satakunta, varsinais-suomi, pääkaupunkiseutu tai pohjanmaa) Brio kombi vaunut tummanharmaa/punainen.
  7. M

    Kellään ollut vieraita hoitajia?

    Minua kiinnostaisi tietää onko useilla käynyt vieras lastenhoitaja kotona, kun olette olleet itse harrastuksissa/illan vietossa/töissä. mistä olette hoitajan löytäneet? Mll vaiko joku muu. Meillä on tulossa sellainen tilanne, että lähden kuun vaihteessa töihin... Tarkoitus on olla työssä vain...

Yhteistyössä