Hakutulokset

  1. T

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Moikka kaikille, uusille ja vanhoille! Ite en oo hetkeen tänne taas kirjotellut, kun tuolla facen puolella vaan hillun. :D Mutta täällä kaikki hyvin. Ultrassa on käyty viime vkolla ja siellä se pieni veteli menemään ja vastasi viikkoja. :heart: Olot vaihtelee edellen kovasti. Esim eilen...
  2. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Moikka! Meikäläinen on niin jumiutunut tuonne faceryhmään, että on tänne kirjottaminen vallan jäänyt. :( Paaaaaaljon voimia huonoja uutisia saaneille!!!! Iso halaus! :hug: Mulla oli eilen eka neuvola, ihan jees fiilis jäi. Sydänäänet kuunneltiin ja kuuluihan ne sitten pitkän etsinnän jälkeen...
  3. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Paljon voimia kurjia uutisia saaneille! :heart: Vedenjuonnista... Mä en myöskään pysty juomaan vettä, ainakaan aamun aluksi. Mutta jäävesi onkin toinen asia, sitä pystyn lipittämään pitkin päivää, mutta hirveen vähän tulee kyllä juotua, ylipäätänsä. Limut ja vichyt, joiden suurkuluttaja olen...
  4. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Kalpeakuu, täällä ihan sama ongelma. Jatkuva syöminen! Mua rasittaa ja ahdistaa ihan hitosti ja mulle ei tosiaan riitä 3h välit, mun on syötävä 1,5h välein miltei jos aion olla oksentamatta. :$ Mä oon niin kypsä! Mä vihaan tätä olotilaa kaikin puolin, mä niin odotan että menis viikko tai kaks...
  5. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi Udafina, epäreilua! Kovasti jaksamista sinne! :hug: Mä kyllä osallistun seuloihin, vaikka en tiä onko siinä mitään sen kummempaa järkeä. Mutta mennään ny kun mentiin esikoisestakin. Tässä nyt edelleen mietin, että varaanko yksityisultraa vai en. Kauhee epävarmuus onko tuolla ketään...
  6. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Tervehdys kaikille! Kovasti voimia ja rutistuksia huonoja uutisia saaneille, epäreilua! :hug: vauvatoiveinen, hieno homma, vaikka onkin epävarma olo, niin siellä se pieni sydän sykki, ihanaa! :heart: Olen kanssa kovasti miettinyt, että noinkohan munkin tarvii mennä vielä varhaisultraan... Kun...
  7. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi patsuli, otan osaa, voimia! :hug:
  8. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi Roks :hug: Voimia! Mutta mökkisauna ja kylmä olut kuulostaa hyvältä. Tsemppiä kovasti. Onko sulla Roks ollut raskausoireita? Joo-o, ei täälläkään viikot etene. Joku on sanonut, että kun toista lasta odottaa, viikot juoksee silmissä eikä ite pysy ees mukana. Paskan vitut sanon mä, kyllä...
  9. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Joo, täytyy sanoa että täällä voidaan edelleen huonosti. Viime viikolla oli päiviä jolloin voin ehkä inaksen paremmin,ainakin hetkittäin, mutta en enää. Mä niin vihaan tätä oloa! :stick: Oon ihan saamaton, tuntuu että kesä menee pilalle. Ja pojan kesä siinä samalla. :| Mutta mä en ainakaan...
  10. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Terve taas! En nyt muista mitä kaikkee mun piti kommentoida. :O Mutta tsempit ainakin belllille! Oireista, no niitä on edelleen. Paha olo aamusta iltaan, mutta siis pahenee ihan kauheesti illalla, sillon on laatta herkässä, onneks ei oo vielä lentäny ja toiv ei lennäkkään! :x Väsyttää myös...
  11. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Mahtavaa, onnea kaikille ultranneille! Tässä tulee itellekin fiilis, että pitääkö munkin mennä varhaisultraan...Onhan se upee fiilis nähdä, että oikeesti joku siellä möllöttää! Olin kyllä päättänyt etten mene, mutta saas nähä miten käy. :p Jos nyt eka soittas neuvolaan, jos siellä vaikka ois...
  12. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Handis85 Mä muistan kun hain esikoisesta aina vkolta 6 vkolle 11 tjsp saigonia, niin kyllä he aina sen viikon kirjoittivat, mutta ei enempää. Eli joka viikko piti ravata legurissa (työterveydessä). Riippuu varmaan paljon myös työnkuvasta, oma työni on raskasta ja pitää olla skarppina koko ajan...
  13. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Niin piti vielä jatkaa tombatar, että kun minulle tuli keskenmeno niin silloin kyllä tulee silkkaa verta...
  14. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    tombatar ei kannata huolestua värillisestä limasta! Tai siis ymmärrän että huolestut! Mulla tuli ed. raskaudessa vkolla 8 ruskeaa limaa ja olin huolesta soikeena. Noh, ei se kyllä mitään vaarallista ollut. Ilm. liittyi hiivaan joka mulla olikin sitten miltei koko raskausajan. :stick: Nyt vaan...
  15. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Mä niin pidän täällä peukkuja pystyssä vauvatoiveinen ja belll!!!!! Voimia! Toi on muuten totta varmasti, että nuoremmilla ei niin pahoja oireita tule kun meillä vanhoilla pieruilla. :whistle: Olkaahan onnellisia! :D Joskin, mulla kans hirveen kiva ja hyvä päivä ollut tänään, ei oo kun...
  16. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi kurjuuuuuuus!!! Vauvatoiveinen , tsemppejä sinullekin tuhannesti, elämä on epäreilua! :( :'( Itsekin km:n kokeneena tiedän tunteesi. Toivottavasti kyse ei olisi kuitenkaan siitä vaan jotain muuta! Voimia sinulle ja belllille :heart: Tuhnuliini 7+0
  17. T

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi ei Belll, raastavaa! :hug: Paljon voimia ja tsemppejä! Onko sulla kuitenkin raskausoireita? Pidän peukkuja että kaikki olisi hyvin, toi on niiiiiiin kurjaa!!!!! :heart: Itsellä normipäivä, oksetusta mutta myös hyviä oloja aina sillon tällön... Huomenna sitten poksuis vko 7, kyllä aika menee...
  18. T

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Voi hitsit teitä oireettomia! Ymmärrän kyllä että huoli kasvaa jos oireita ei ilmesty, toisaalta, tunnen pari kenellä ei tullut oireen oiretta koko raskausaikana ja terveet lapset ovat syntyneet. Ehkä tosiaan ootte vaan niitä onnellisia kelle ei tuu mitään, NAUTTIKAA! :heart: Samoin keskenmenon...
  19. T

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Uskaltaiskohan sanoa, että inaksen parempi päivä EHKÄ kun eilen. Pääsin jopa ulos asti hetkeksi pojan kanssa pelaileen. :p Mutta siis yökkö kurkussa tietty koko ajan... Mua rasittaa ehkä eniten tää tunnin välein syöminen, se ottaa hermon ja kunnon päälle. :stick: Mun pahanolon taltuttamiseksi ei...
  20. T

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Onko täällä muita lamaantuneita pahoinvoinnista? En pysty menemään kauppaan, en ulos, hyvä jos omaan pihaan hetkeksi istumaan... :kieh: Tuntuu ihan sairaalta vaikkei ole sairas. Ja mikä hammaspesuongelma, ei meinaa tulla mitään pesemisestä. :x Onkos muut hengästyneitä? Mun ei tarvi kun jotain...

Yhteistyössä