Hakutulokset

  1. S

    1,5kk Nukkumisen uhmaako?

    Just tuossa mietiskelin että laittaisinko aloituksen saman tyyppisestä asiasta, mutta huomasinkin tämän =) Meillä on vähän samantyyppistä menoa ollut pari viikkoa tytön kanssa, hän on 1v ja pari viikkoa... ensin alkoivat kiukkukohtaukset päivisin, kun ei joku asia miellytä tms. menee tyttö...
  2. S

    Minkäikäisenä yökylään?

    Ihan mielenkiinnolla tulin nyt viikonlopun jälkeen katselemaan että minkälaisia vastauksia on mun aloitukseeeni tulllut... ja täällähän on käyty kovaa keskustelua :D Tuntuisi olevan tosi yksilöllinen asia tuo yökylään/hoitoon vieminen... niinhän se on moni muukin asia lastenhoidossa, että...
  3. S

    Minkäikäisenä yökylään?

    \ Samaa mieltä olen tuosta että tiivis ja läheinen suhde isovanhempiin on tärkeä. Se olikin osasyy miksi muutimme keväällä takaisin kotiseudulle satojen kilometrien päästä, jotta tyttö saisi olla ja elää isovanhempiensa lähellä. Sitä en todellakaan kiellä... Kyse ei millään lailla ole...
  4. S

    Minkäikäisenä yökylään?

    Meillä on isovanhempien toimesta alkanut olla painokkaita kyselyjä kesästä lähtien että milloin tyttö tulee yökylään... esikko siis vuoden nyt. Ei tunnu oikein hyvältä ajatukselta minusta. Tyttö on aloittanut syksyllä hoidossa ja on päivät siellä. Siksi illat ja erityisesti viikonloput ovatkin...
  5. S

    1 v 5 kk raivokohtaukset

    No meillä tyttö 1v ja on alkanut temperamentti näkyä ja kuulua! jos on hirveän väsynyt ja/tai joku asia ei miellytä, niin tyttö on ihan hetkessä sellaisessa raivoitkun tilassa että naama alkaa sinertää kun ei itkiessä muista hengittää... ja vääntelee ja kääntelee itseään niin ettei sylissä pysy...
  6. S

    diane novasta

    kokemuksia? Vasta pari viikkoa olleet käytössä, ja nyt jo paino noussut ja olo selvästi turvonnut. Meneekö mahdollisesti ohi, vai pitääkö taas vaihtaa merkkiä.
  7. S

    Heippa! Olis muutama kyssäri :)

    Eli siis meillä poika 13 kk ja rapiat päälle ja muutama asia on jäänyt askarrutamaan mieltä... Ja tässä tulee: 1. Vieläkö muut lapset syövät tuttia? Meillä siis käytössä. 2. Entä juovatko maidon tuttipullosta vai mukista? Meillä juodaan tuttipullosta, mukista ei osaa juoda oikeastaan ollenkaan...
  8. S

    Turku-Salo

    Missäs tarkalleen siellä sitten ollaan? Oon kyllä kävelly useemman kerran sitä "rikalantietä", mut en tiedä mihkä mun pitäis tulla. Sinne ihan mäenpäälle vai? Siitä kun se tie jatkuu sinne ylös? Ja voikohan sinne ottaa johonkin koiran kiinni, ku meidän täytyy tulla kuitenkin kävellen,ni ottaisin...
  9. S

    Turku-Salo

    Me oltais tulossa, mut oiskohan parempi siirtää ni saatais enemmän porukkaa? :wave:
  10. S

    ärrä

    Poika oppi sen 3-vuotiaana. Itse opin vasta 26-vuotiaana.
  11. S

    Turku-Salo

    Jäi yksi sivu lukematta.. hups.. Mutta me ollaan siis ainakin paikalla silloin maanantaina! :)
  12. S

    Turku-Salo

    Me ollaan valmiita tulemaan mukaan koska vaan =)
  13. S

    Turku-Salo

    Kiinnostaa myös!! Halikosta -83 äiti ja tyttö syyskuu04 :wave:
  14. S

    patentex oval?

    kellään kokemusta kyseisestä ehkäisystä? Ajattelin kokeilla vaihteeks jotain hormonitonta ku nuvaringikään ei sovi. Kertokaa mitä mieltä tuosta patentex ovalista olette olleet.
  15. S

    pätkätyö ja lastenhoito

    Miten saa lastenhoidon järjestettyä jos työ alkaa heti, ja kestää pariviikkoa tai ehkä enemmän? Haetteko päivähoitoon, ja jostyö jatkuu nii taas uudelleen haette? Siis jos työn kestosta ei tiedä. Kun ei viitsis turhaa hoitopaikoista maksaa jos työ loppuuki kahden viikon kuluttua.
  16. S

    kasikolmoset

    täällä myös kasikolmonen Salosta, yksi tyttö minulla, ikää hänellä 8kk + kolme koiraa :)
  17. S

    nuva ring pois, mikä tilalle?

    Olen nyt käyttänyt nuva ringiä melkein vuoden. joudun lopettamaan sen käytön jatkuvan migreenin takia. Mikäköhän nyt sopisi? Mihin olette muut vaihtaneet? pitäis löytyä joku mikä ei aiheuta migreeniä, masentuneisuutta, painonnousua. ideoita?
  18. S

    Millaisia koiria omistatte?

    Täällä kaksi kiinanharjakoira poikaa ja belgianpaimenkoira tervueren, päälajina agility mutta myös muita lajeja harrastetaan =)
  19. S

    Turku, Kaarina ja lähiseutu...

    täällä äiti Halikosata. -83 olen itse ja tyttö 15.9.04 =)

Yhteistyössä