Hakutulokset

  1. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    :wave: Meillä lähtee tänään käytiin kolmas viikko jolloin ollaan kiinteitä syöty.. tai no eihän sitä vielä hirveesti mahaan asti mee.. varmaan joku viidestä kymmeneen lusikallista. Nyt viimeset viis päivää ollaan annettu kahesti päivässä. No meillähän se kakka ei ole tullut kun reilun viikon...
  2. I

    rintakumi/kuinka kauan olet imettänyt?

    Ensimmäiset kaks kuukautta kumin kanssa.. sen jälkeen pääsin pikkuhiljaa eroon. Vauva kohta neljä kk ja imetys jatkuu!
  3. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    hauskaa vappua kaikille! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
  4. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Taas on jäänyt tämä kirjottaminen vähemmälle! Meillä ollaan nyt muutama päivä maisteltu maissivelliä.. ei ainakaan vielä oo mitään vatsan väänteitä. sitä perunaa tosiaan silloin kokeiltiin mutta se ei ainakaan vielä silloin käyny! vaipan vaihdosta et mies vaihtaa mielellään pissa vaippoja...
  5. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Täällä on kanssa aika inhottava keli! Venla ei eilen illalla meinannu malttaa nukahtaa kun piti käsiä tuijotella. Aina meni simmu kii vaan sitten piti aukasta uudestaan ja tarkistaa että onko ne kädet vielä siinä!! :heart: No lopulta uni kuitenkin voitti! Mun mielestä täällä nimenomaan just...
  6. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Kränä :hug: näytit olevan sen tarpeessa!! =)
  7. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Moi! :wave: täällä on kanssa joku ihme kitinä kausi! mikä lie! yleensä on yöt nukkunu hyvin vaan nyt on alkanu yöllä heräileen ja kiukkuamaan! Kävin jo korvatkin tarkastuttaa mutta niissä ei mitään ollunna! Ja vaunuissaki on alkanu kitiseen vaikka yleensä nukkuu kuin tukki ulkona! Mikä lie...
  8. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Heippa! Eilen käytiin tytsyn kanssa 3kk neuvolassa! Painoa oli 4625g (3160g). Kuukuadessa painoa tullut n.500g. Pituutta 58cm. Syntymästä venähdetty siis kymmenen senttiä. Perunaa käski ruveta maistattaan kun tota painoo ei niin älyttömästi oo tullu. Mutta pituutta on kumminkin tullu hyvästi...
  9. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Jihuu!!! Venla nukkui viimeyönä koko yön.. ekaa kertaa. Söi kello 21.00 ja seuraavan kerran 5.30 ja sitten vieressä jutteli tunnin kun mä torkuin ja sitten nukkkui viel puol ysiin!!! Kränä: Me ei ainakaan saatu synnäriltä yhtään mitään!!! Epistä!!! Oon netissä liittyny siihen libero kerhoon...
  10. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Heippa vaan! Voi vitsit! Taas tuntuu että olis tulossa se rintatulehus!!! :'( Tissiin koskee ja lämpöö taas on. Toivotaan että menee ohi tiheellä syöttämisellä! Oon kyllä koittanu olla super varovainen etteivät paleltuisi. Kävin äsken nukuttamassa Venlan vaunuihin. Tuntupa ilma ulkona...
  11. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    huomenia vaan!!! täällä myös yksi väsynyt. venla ei kylläkään herää kun kerran tai kaksi yössä mutta mää oon sellanen että syötön jälkeen valvon ainakin sen puol tuntii kun uni ei tuu. Venla kyllä yleensä nukahtaa heti ja mies varsinkin on sellanen et nukahtaa heti kun laskee pään tyynyyn...
  12. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Mitäkähän tää nyt on? Toissa viikon lauantaina alko pieni vuoto jota luulin että on kuukautiset. Sitä jatkui muutaman päivän tosi niukkana ja sitten loppui. Nyt sitten alkoi taas vuoto.. pientä ja niukkaa taaskin. Ennen raskautta mulla kuuautiset ei olleet noin niukat vaan aika runsaatkin...
  13. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Melle :flower: Aivan ihan ilma ulokona. Käytiin just lenkillä, kerrankin oli myös kaveri mukana. Paljon mukvampi kävellä kun on joku jonka kanssa rupatella samalla. Täällä maalla missä asvalttia ei ole mailla halmeilla niin hiekka tiet alkaa olla palkka paikoin sulat ja rapaiset. Oli meijän...
  14. I

    KAJAANI (suljettu)

    Täällä myös voisi olla yksi kiinnostunut.. Itse olen 21 vuotias ja tyttäreni on 2.5kk. Olisi kiva tutustua myös muihin pienten lasten äiteihin! :) Tyttären lisäksi perheeseeni kuuluu avomies , kaksi kissaa ja koira. Päivät menee tyttöä hoidellessa ja häneen tutustuessa ja hänen kehitystä...
  15. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Moi! Täällä ilmeisesti taas rintatulehusta pukkaa... on vähän sen tuntonen ja lämpöökin on! :'( Syöttää oon koittanu tota rintaa useesti.. Jep ei tällä kertaa kerkee sen enempää.. neiti kuulu heräilevän!
  16. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Heipä hei! Tänään käytiin Venlan isomummin ja isoukin luona! :heart: Mieheni puolelta siis ovat. Ihanan iso suku heillä. Venla on 14 lapsen lapsen lapsi!!! Aivan mahtavat hiukset Vilipin tyttärellä! *kateudesta vihreenä* Meillä neitillä on ohuen ohut vaalee "nukka" tukka! Meillä siis täys...
  17. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Moikka! Aivan mahtava ilma ulkona!!! B) just lenkiltä tultiin! Mikille kiitos kun jaksaa päivitellä tota ekaa sivua!!! :flower: Vaategalluppiin.. meillä vaate merkistä riippuen 56-60-62.. aika paljon heitteelee tosissaan merkkikohtasesti!! Meillä kanssa osa aivan pienistä 48 jää kyllä...
  18. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Moikka Pulleroballerina: Mä olin aikoinani kun minua kastettiin tehnyt saman homman!! Äiti oli miettiny vaan että mitäs nyt kun ei ollu kehannu sitä siltä ite ottaa!!! Pappi oli tyynen rauhallisesti puhettaa keskeyttämättä poiminut tutin maljasta ja lattanu suuhun takas!!! :laugh: Melle...
  19. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Kränä: lähteekö se sormiväri helposti pois pienen jalasta? kun oon ittekkin miettiny et olis kiva painaa muistoksi..
  20. I

    TAMMIVAUVAT 2007

    Jeps mulleppa iski sitten rintatulehus. Toissa yönä siihen heräsin kun sairaana palelsi ja tissi tuntu että räjähtää. mittasin kuumeen ja 40 näytti. Oli pikkusen veto poissa. Onneks oli seuraavana päivänä itellä jälkitarkastus josta sain antipiootit. Eilisen päivän piti kuumetta vielä jossain 39...

Yhteistyössä