Hakutulokset

  1. mirah

    Kaikki nettikirppikset hiljentyneet?

    Ajattelin etsiä tyttärelleni vanhaan tapaan arkivaatetta nettikirpukselta, mutta... :O Kaikki ihan hiljaisia. Tehdäänkö kaupat nykyisin huutonetissä?
  2. mirah

    Päiväkotiin vanhempainyhdistys?

    Onko kellään kokemusta? Vinkkejä? Ideoita? Kiitos! :D
  3. mirah

    Mulla tämä..

    Laukkulokerikko (eri vrej) / Muuta tarpeellista / Verkkokauppa Triplat todella hyvä..kassista vaan toiseen :)
  4. mirah

    Täällä on toinen samanniminen nikki :O

    Olen pitänyt ihan hiljaiseloa nyt jo jonkin aikaa. Ja huomasin, että täällä Mirah ja minä mirah.. Jotta nyt sitten tarkkana, ettei meitä sekoteta :whistle:
  5. mirah

    Tarvisin hinnottelu apua?

    Naisten aurinkolasit - useita vrej (369012) / Aurinkolasit / Verkkokauppa Triplat Onko mielestänne hinnat kohdillaan? Onko sivut mieleiset? Mitä parannettavaa näkisitte? Mies virittelee nettikauppaa ja jotenkin tuo oikean hinnan löytäminen on kaikista vaikeinta :O Millasia tuotteita...
  6. mirah

    Ticket to heaven Wet days sadeasu?

    Käyttökokemuksia? Onko hyviä pukuja? Kiitos :wave:
  7. mirah

    Se, joka tarvisi rattaita Treella?

    Laita yv:tä?
  8. mirah

    ruotsin kielen taitajaa paikalla?

    Milloin tulee en ja milloin ett? Onko millasta muistisääntöä?
  9. mirah

    kiirusti..jos jollain nurkissa..

    ruotsi-suomi sanakirjaa tai lääkelasku kirjaa? Ota yhteys yv:llä?
  10. mirah

    Hormonikierukasta taas...

    Nyt ollu 1v 2kk eikä ole vieläkään tilanne rauhoittunut. Vuotaa..tiputtelee...yms.. Tänään lääkäri määräsi primolut N 1x1 10pvän ajan jos saisi kohdun tyhjenemään kunnolla. Ajatteli, koska kuukautiset eivät olleet alkaneet silloin kun kierukka asennettiin- siksi tilanne tämä. Myös siksi, että...
  11. mirah

    koira oksensi sohvalle

    :( Heti pesin ja pyyhin mikrokuituliinalla. Mut nyt sohva lemuaa :x ja tuntuu, ettei puhtaaksi tullut. Kertokaas kuinka saan sen puhtaaksi...?
  12. mirah

    Hormonikierukasta taas...

    Eli miten? Onko teillä muilla kierukka aiheuttanut huonoa oloa? Huimausta? Erilaisia vuotoja? Eli ei menkkoja vaan sellasta melkein menkkamaista vuotoa..nyt en tarkota tiputteluvuotoa. Vuoto ei ole siis veristä. Ei- minulla ei ole hiivatulehdusta tms. Mää olen pikkuisen täynnä näitä...
  13. mirah

    3-vuotiaan puhe

    Mites..onko teidän 3-vuotiaat kuinka taitavia puhujia? Meidän tyttö jättää melkein kaikista sanoista ekan kirjaimen pois. Esim. aavin= raavin tai uuluu=kuuluu yms.
  14. mirah

    Tää on mun mielestä parempi kun dolllsien versio :)

    http://www.youtube.com/watch?v=vRC4QrUwo9o&feature=related =)
  15. mirah

    Onko täällä ketään kiinan kieltä osaavaa? KUVA

    Tarvitsin tulkkia..tatuointia varten.
  16. mirah

    varasijalla..

    numero 11. Hain siis amk:n aikuispuolelle eli ei tarvine toivoa, että kouluun pääsee :( Mutta entinen koulukaverini pääsi samaan koulutukseen sisään. Sai tietää pääsykoekysymykset etukäteen työkaveriltaan ... :o Edellisenä vuonna jäi kuitenkin varasijalle 60..mun näkökulmasta meni...
  17. mirah

    Nokia 6600 Fold Purple- käyttökokemuksia?

    Onko puhelin hintansa arvoinen?
  18. mirah

    Käytiin tänään katsomassa neljä viikkoa vanhoja koiranpentuja

    Oli niiiin lutusia ja ihania. Yksi niistä on meidän "vaavi". Kesäkuussa luovutus. :heart: Tällanen Portugalinpodengo.
  19. mirah

    Mitä 6 v neuvolssa?

    Eli mitä lapsen pitää osata?
  20. mirah

    6 vuotta sitten minusta tuli äiti

    Olin niiiiiin onnellinen pienestä tyttärestäni, joka syntyi klo 12.08 mitoin 50cm ja 3840g. Nyt hän vilkas 6-vuotias :heart: Tänään olen tippa linssissä muistellut sitä reissua taysiin ja sitä TUNNETTA! Aika on kulunut nopeasti.

Yhteistyössä