Hakutulokset

  1. daisy_

    Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille!

    Sama. Me nukuttiin tossa 2,5h ja yhtäkkiä saatiin vielä yövieraita kun appivanhemmat pamahti yllättäen kylään :attn:
  2. daisy_

    Raahasin 12-veen väkisin mökille eilen.

    ja se on kova tuska se :laugh:
  3. daisy_

    Jos äiti on tullut raskaaksi 18-vuotiaana ja synnyttänyt juuti täytettyään 19v.....?

    Voi. Miettisin enemmän 15-16v. maha pystyssä kulkevia et ois vahinkoraskaus. Moni haluaa tehdä nuorena lapset ja on ihan tarkoituksella ilman ehkäisyä et saa tulla lapsia jos tulee.
  4. daisy_

    Isovanhemman alkoholinkäyttö

    Minä varmaan heittäisin kehiin keskustelussa tälle ihmiselle vielä senkin et haluaako että lapsille jää muistot isovanhemmasta kännisenä, alkolle haisevana mummona/pappana :(
  5. daisy_

    Isovanhemman alkoholinkäyttö

    Voit ihan hyvin puhua tälle isovanhemmalle että haluat hänen olevan selvinpäin kun tulette käymään. Koska haluaa kovasti teitä nähdä niin luulis et olisi valmis kokeilemaan ja käyttäytymään teidän toiveiden mukaisesti. Ja mielellään keskustelu juuri kyseisen ihmisen kanssa, ei hänen puolisonsa...
  6. daisy_

    Onnellinen uudesta vauvasta <3

    Onnea uudesta vauvasta :flower: Nauttikaahan vauva-arjesta täysin siemauksin.
  7. daisy_

    Miksi et soittaisi poliisille jos naapurisi polttaisi pilveä?

    Ei naapurin mahdollinen pilvenpoltto mua haittais millään tavalla kunhan ei oo muuten häiriöski, esim. meluaminen..esim. kännimölyäjille olen joutunu poliiseja soittelemaan joskus.
  8. daisy_

    Raahasin 12-veen väkisin mökille eilen.

    siitä se alkaa :D kohta ei enää mökille sit millään, ainakaan äidin kanssa.
  9. daisy_

    soutuvene

    Kaikille pelastusliivit :saint:
  10. daisy_

    Mies ei tajua sitä että syön enkä laihduta koska en halua elää.

    Mä olen eri mieltä. Toivottavasti oikeesti löydät elämääs jotain sellaista positiivista josta alkaisit nauttimaan ja saisit elämäniloa päiviisi.
  11. daisy_

    Mies ja thai-hieronta

    Minä en päästäis miestä todellakaan minnekään thaihierontaan mut en usko et hänkään hyvällä katsois jos itse menisin vastaavaan "naisille tarkoitettuun" hierontalaitokseen :whistle: Kyllä mullon ainakin tietyt kuvitelmat mitä siellä tapahtuu ja tuleehan siitä jo sellainen hämärä vaikutelma kun...
  12. daisy_

    Perjantain tiskoteekki!

    http://www.youtube.com/watch?v=Qc9c12q3mrc&feature=share
  13. daisy_

    Mies ei tajua sitä että syön enkä laihduta koska en halua elää.

    Sanot noin vaikka eikös sulla ole lapsi? Eikö hän ole syy elää?
  14. daisy_

    Maistuisiko?

    Kyllä voisin maistaa
  15. daisy_

    Mitä teillä syödään tänään Juhannusaattona?

    Ihan normisti ollaan tänään syöty, leipää, muroja yms. mut saunan jälkeen herkutellaan tomaatti_juusto_uunimakkaralla ja ranskanperunoilla sekä kasviksia. Ei sen kummempaa. Sit ois pähkinäsuklaata jos jaksaa vielä tuon jälkeen nassuttaa sitä..
  16. daisy_

    Miehen mielestä riittää kun syödään kerran päivässä.

    Siis määrääkö mies ettette saa syödä kuin tuon kerran päivässä vaikka nälkä tulisi? :O
  17. daisy_

    Ollaan muuttamassa koska minä halusin. Nyt en haluaiskaan. :/

    Yritä ottaa uusi asuinpaikka tutkivalla asenteella niin että positiivisesti muutat sinne ja asutte ja sit jos ei miellytäkään niin pääseehän sitä takas entiseenkin.. Muutos voi olla joskus hyvästäkin.
  18. daisy_

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita vol 2

    Vielä tää: Tähän pinkkaan itse kokemasi parhaimmat vinkit autolomareissusta Mies on tunteeton paska.
  19. daisy_

    Panettaa,

    Joko on helpottanu?
  20. daisy_

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita vol 2

    Apua,mä jäin koukkuun tähän ketjuun :D Vielä yks: Kukas palstamamma on Suojelupoliisin etsimä rynkyn kanssa heiluva naisjihadisti? Menkää perkele pihalle!!!

Yhteistyössä