Hakutulokset

  1. O

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Huomaan olevani laiska kirjoittelija tänne. Olen kuitenkin lähes päivittäin käynyt lukemassa teidän kuulumisianne. Eilen käytiin nt-ultrassa ja siellä se pikkuinen loikoili ja sidän jyskytti. <3 Mikä ihana tunne. Niskaturvotusta oli 0.7mm. Pikkuisella oli niin hyvät oltavat kohdussa ettei...
  2. O

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Heippa! En ole aikoihin kirjoitellut tänne. Kylläkin seurannut mielenkiinnolla teidän keskustelujanne. Tänään herätessäni tuli veristävuotoa ja wc:ssä pyyhkiessä myös hyytymiä. Pelästyin! Onneksi vuoto ei jatkunut. Soitin kuitenkin neuvolan neuvontapuhelimeen, josta en saanut mitään...
  3. O

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Joku kysyi ensimmäisellä neuvolakäynnillä sydänäänien kuuntelusta. Voin ainakin itse terkkariopiskelijana ja neuvolassa harjoittelussa olleena sanoa, ettei sydänääniä kyllä yleensä ensimmäisellä käynnillä vielä kuunnella. Ne toki ovat siellä olemassa, mutta tosi hankalat niillä viikoilla löytää...
  4. O

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Eilen iltasella alkoi lievä pahoinvointi ja tunteet pinnassa. Huokasin helpotuksesta - kaikki on hyvin. Tänään aamulla vuoteessa makoillessani sitten lorahti kirkkaan punaista verta. En osaa mitään määrää arvioida.. Oon aivan järkyttynyt tästä, enkä tiedä miten päin olen. Googletin heti...
  5. O

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Hei kaikille! Liityn mukaan joukkoon. :) LA 17.2./onnellinentyttö/23/1.lapsi/KOS Varasin tänään ajan neuvolaan. Parin viikon päästä sinne aika. :) Minkäänlaisia oireita mulla ei vielä ole. Kovasti niitä kyllä kaipaisin, jotta raskaus tuntuisi konkeettisemmalta. Mies on kyllä sanonut, että...

Yhteistyössä