Hakutulokset

  1. R

    Nyt kyllä sydän särjettiin taas kerran,miks rakastun aina ..

    Kyllä se siitä. Mulla oli kanssa aikanaan niiiiin ihania poikaystäviä, jotka sitte lopulta ei ollukaan niin ihania. Yks avioerokin on takana, mutta lopulta mulla nyt on se oikea, löytyi vasta kun olin 3-kymppinen!
  2. R

    Huutispinoa 21.5!!!!

    Pian sulkeutuu Rukan sadetakki ei hv:ta ja paljon muutakin huudeltavaa löytyy: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Rouvashenkilo&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
  3. R

    -

    Ihana Jackpotin kukkamekko 80cm http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53994314 Mansikkalierihattu 48cm http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53994741 Uimapuku kuin karamelli 74-80cm http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53936486 Punainen RUKKA sadetakki 140cm...
  4. R

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    \ mä oon samaa mieltä kuin oidipus. Ne on hääparin juhlat ja hääpari saa päättää vieraistaan. Mites ne juhlat pilalla olis, jos siellä ei lapset huuda? Mua ainakin harmitti kun kirkossa ei kuullu papin sanomisia, kun lapset metelöi. Olis pitäny ittekin tajuta mainita kutsussa, että ei lapsia...
  5. R

    häihin liittyviä kysymyksiä

    tottakai uudet alusvaatteet hääpuvun alle! Ellei sulla satu olemaan kivoja kulumattomia uudehkoja valmiiksi. Mä ostin ihanat uudet alkkarit ja korsetin ja stay-upit. Hintavaa (120e) mutta kerranhan (toivottavasti) sitä naimisiin mennään! Ja varasukat on edottomat!
  6. R

    mihin aikaan laitatte miehenne nukkumaan?

    uhkaa ettet anna sille namia, jollei mene nukkumaan ajoissa.... =)
  7. R

    vihkiminen maistraatti

    \ kuulutukset on sama asia kuin esteettömyys! Kuulutukset on vanhanaikasempi nimítys samalle asialle. Esteettömyys tutkitaan aina riippumatta vihkipaikasta!!!!!!!
  8. R

    7.5 HUUTONET pino

    vaatepaketti 80senttiselle tytölle: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=52558027
  9. R

    Voi vatun anoppi.

    Ihania noi anopit. Mun anoppi tuli ilmottamatta meidän vihkitilaisuuteen maistraattiin! Juhlat oli eri päivänä, ja sinne oli tietysti kutsuttu.
  10. R

    Gallup: Eka äitienpäivä?

    Mieheltä sain kukkia ja kortin, johon tyttökin oli vähän jotain raapustellut enkä muuta kaipaakaan ! Voihan sitä muulloinkin käydä esim. syömässä jossain ravintolassa tai elokuvissa tms. pientä hemmottelua yhdessä. :)
  11. R

    Paras kosteusvoide meikkivoiteen alle

    Mistä kaupasta tuota Artistryniä saa, ihan outo merkki mulle ? Ehkä jostain isommasta tavaratalosta ? Ruokakaupoista olen vaan ostellut halpoja voiteita, mutta eivät ole kovin tehokkaita.
  12. R

    Paras kosteusvoide meikkivoiteen alle

    Olen kokeillut tavallisia kaupan kosteusvoiteita sekä apteekin Aqualan L-voidetta meikin alla, eivät ole hyviä. Kosmetologilla oli vain hirveän iso purkki, en halua ostaa heti niin isoa ja kallista tavaraa, jos se onkin sitten ihan huono. Onko jotain vinkkejä mikä käy pintakuivalle iholle...
  13. R

    Millaisia miehiä teillä on?

    Vaihtaisin miestä, jos vaan saisin aikaisiksi.. Onhan tämä ukko ihan kiltti, mutta hänelle on kaikki muu tärkeämpää kuin minä ja se on rasittavaa. Jos haluan seksiä, minun pitää sitä ehdottaa, en ole jaksanut nyt.. Jotenkin ärsyttävää ! Meillä ei puhuta muusta kuin lapsenhoidosta tai...
  14. R

    häiden pitopalvelu

    Meillä oli häissä pitopalveluna Ateriax ja kaikki sujui aivan loistavasti. Ruoka oli hyvää ja sitä oli paljon ja tarjoilijat olivat mukavia ja ammattitaitoisia. Suosittelen. Muista pitopalveluista ei ole valitettavasti kokemuksia.
  15. R

    lapsella epilepsia

    Eikö semmoinen sikiöaikainen kehityshäiriö eli dysgenesia voida poistaa leikkauksella? Tuttavaperheen lapsella oli myös vastaava "löydös" MRI:ssä ja nyt suunnitellaan myös leikkaushoitoa, jos lääkitys ei toimi.
  16. R

    Miestenne harrastukset

    No onhan noita harrastuksia muillakin.. Mutta kun sitten meidän isi tuppaa iltaisin viihtymään tietokoneen ääressä vaihtaen postia kavereidensa kanssa yms. harrastukseen liittyvää ja vähän väliä soi puhelin, jossa vaihtavat kuulumisia ym.ym. Sanoo mulle, että keksi sinäkin itsellesi harrastus...
  17. R

    Miestenne harrastukset

    Mitä miehenne harrastavat ja montako kertaa viikossa ? Minua risoo, kun ukko on harrastuksensa parissa (kevytilmailu) kahdesti viikossa, yleensä yksi ilta viikolla ja koko sunnuntai ! Muut illat on kotona ja päivät töissä, joten eipä ole paljoa yhteistä aikaa tai harrastusta.. Hänen mielestään...
  18. R

    KIIHOTUS yms. VOITEET/GEELIT YMS.

    Mitä olette käyttäneet? suosittelette ?
  19. R

    Harrastatteko piiskaleikkejä?

    Millaisilla säännöillä, kumpi antaa ja kumpi saa? Mitä rituaaleja tai tapoja teillä piiskaukseen liittyy? Itseä kiihottaa kovasti ajatus oman miehen antamasta hellästä "kurituksesta" mutta en ole kehdannut asiaa miehelle kertoa...
  20. R

    Lattiamateriaali koiraperheeseen?

    Mitä suosittelette lattiaan kun koirakin asumassa saman katon alla? Meillä on varaava sähköinen lattialämmitys. Onko kokemuksia?

Yhteistyössä