Hakutulokset

  1. A

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Vihdoin mäkin pääsin tänne kirjottelemaan, oon yövuorossa ja tuppaa oleen vähän tekemisen puutetta... :D Mulla tänään 12+0 ja NT-ultra takana. Kaikki näytti olevan niinkuin pitääkin :) Lähetettiin lisäks perheille runo+ultrakuva tekstarina (laitoinki jo faceen, mut laitan tähänki) "Nyt...
  2. A

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Jos tosiaan ei oteta facebook ryhmään (jota ihmettelen;o) Niin voisiko näille mattimyöhäisille järjestää uuden ryhmän? =) Minä olisin ainaki mukana!! Tänään tuli np-ultra aika, 14.7 jänskättää!
  3. A

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Täällä yksi uusi odottaja ilmottautuu! Mulla laskettu aika näillä näkymin 26 pvä, mutta varmaan tarkemmin saan selville tulevassa ultrassa. Oon 20v ja toinen on tulossa, tuleva isoveli tällä hetkellä 9kk ja ikäeroa siis lapsille tulee 1v 4kk. Sairaala on K-PKS Mulla oireina on ollu väsymys JA...
  4. A

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Täällä yksi uusi odottaja ilmottautuu! Mulla laskettu aika näillä näkymin 26 pvä, mutta varmaan tarkemmin saan selville tulevassa ultrassa. Oon 20v ja toinen on tulossa, tuleva isoveli tällä hetkellä 9kk ja ikäeroa siis lapsille tulee 1v 4kk. Sairaala on K-PKS Mulla oireina on ollu väsymys JA...
  5. A

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Täällä yksi uusi odottaja ilmottautuu! Mulla laskettu aika näillä näkymin 26 pvä, mutta varmaan tarkemmin saan selville tulevassa ultrassa. Oon 20v ja toinen on tulossa, tuleva isoveli tällä hetkellä 9kk ja ikäeroa siis lapsille tulee 1v 4kk. Sairaala on K-PKS Mäkin haluan siihen facebook...

Yhteistyössä