Hakutulokset

  1. E

    Joulukuiset 2020

    Onkos muuten se fb-ryhmä jo olemassa? Mulle ei tullut mitään kutsua niin mietin menikö viesti perille?
  2. E

    Joulukuiset 2020

    Täällä kans yksi joulukuisen odottaja. LA varmistunee lähempänä, kun kierto epäsäännöllinen ja menen 15.4. ultraan, jossa sit katsotaan mitä viikkoa vastaa. Oma veikkaus 8-10.12. Jos fb-ryhmää kasataan niin mielellään myös liityn siihen. Mulla ennestään 2015 syntynyt tyttö ja 2019 poika.
  3. E

    Kesäkuiset 2019

    Täällä kans yksi plussannut. Kierto hieman epäsäännöllinen, mutta maanantaina haalea plussa ja sen jälkeen vahvistunut. Digissä viikot 1-2 eli alussa ollaan. Yksi keskenmeno koettu, ihan alussa, joten pelottaa aikas paljon. Yksi lapsi, 3 vee tyttö. Nyt jotenkin vaan odotan et viikot kuluis...
  4. E

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Mullakin on kyllä kaikki toivo hävinnyt, jotenkin vaan on niin varma olo, että nyt ei onnistunut ja lähinnä jo mietin jatkoa ja ensimmäistä PAS-siirtoa. Neljä alkiota lopulta saatiin pakkaseen. Perjantaisen voimakkaan kohdun alueella tuntuneen kipuilun jälkeen ei ole siellä suunnalla tuntunut...
  5. E

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Heips, olen uusi tällä palstalla ja ensimmäinen IVF-hoito takana. Huolestuttaa nyt kuitenkin... Maanantaina oli munasolupunktio, keskiviikkona alkionsiirto, jossa kuulemma ihan top-luokkainen alkio siirrettiin ja nyt tänään ollut lähes koko päivän kipuja tuolla kohdun alueella, ei enää niinkään...

Yhteistyössä