Hakutulokset

  1. P

    2.ICSI

    Moi! Löytyskö jo juttuseuraa kun mulla aloitellaan 2.ICSI:ä tammikuun loppupuolella lyhyellä kaavalla ja punktio olis tällä tietoa vko:8.
  2. P

    Mettformiineista

    Moikka! Olen nyt syönyt metuja yli puoli vuotta annoksella 2 tab/aamu,2 tab/ilta. Vieläkin silloin tällöin metuista tulee oksettava olo ja on pakko oksentaa. Onko kenelläkään muulla tullut tällaisia oireita näin pitkän käytön jälkeen?
  3. P

    Pakastus

    Moi! Minkähintaista on alkioiden pakastus IVF-hoidoissa? Ja mikä on lyhin aika mitä säilytetään?
  4. P

    IVF-hoidot

    Moi! Ollaan oltu tammikuusta hoitotauolla. Kirjoittelin silloin. Nyt tuli ilmoitus lapsettomuuspolilta että IVFpunktio olis viikolla 33. Elikä taustaa vähän. Ollaan yritetty toista lasta 2,6v. Meillä on yksi luomulapsi 12/02. Meille on tehty 3 inssiä joista negat. Oon syönyt tammikuusta asti...
  5. P

    APUA! Menopurista!

    Mun pitäis piikittää tänään menopuria 150IU. Kuinka sekoitan kun on 2 jauhepulloa ja kaksi vesipulloa? Kun pitäis kaikki kumminkin saada piikkiin. En huomannut hoitajalta kysyä.
  6. P

    4v. synttäreistä

    Moi! Mitkä olisivat hyviä leikkejä 4v. pojan synttäreille? Antaisitteko vähän neuvoja. Lapsia on tulossa muutama. Kiitoksia jo etukäteen.

Yhteistyössä