Hakutulokset

  1. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Hei! Itselläkin kirjoittelut jääneet vähälle kun tuolla naamakirjan puolella enemmän tullut oltua :) Mulla pahoinvointi edelleen jatkuu, eikä loppua näy.. Muutaman päivän oksensin pelkästään iltapäivät ja illat, aamuisin normaali olo. No tänään heti aamupalan jälkeen laatottamaan, eikä mikään...
  2. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Saima, mua on huimaus ja pyörtyily vaivannut nyt kun alhainen verenpaine on. Neuvolasta ohjeistettiin juomaan kahvia, syömään suolaa ja salmiakkia :) kahvia en voi juoda eikä suolainen ruokakaan uppoo, joten salmiakki aski kulkee aina taskussa mukana :)
  3. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Tupakan haju ärsyttää ja yököttää myös itseä, vaikka ennen raskautta olenkin tupakoinut. Ja kaikki hajut muutenkin, jääkaappi, siivousaineet, kahvi, rasva, auton haju ja ihmiset (töissä asiakaspalvelussa kun olen) milloin hiki, rööki tai voimakas hajuvesi tai partavesi.. Tuntuu et sais olla...
  4. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Pikapäivitys, ultra takana ja kaikki hyvin! :heart: Kyllä on vikkelä kaveri ja kovasti viuhtoi käsillä ja jaloilla ja pyöri, vaan saatiin niskaturvotus mitattua ja ihan normaali sekin 0,864 mm. Koko tyypillä 4,33 cm ja vastasi viikkoja täydellisesti. Nyt voi huokaista helpotuksesta, ihanaa! :heart:
  5. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! On ollut kamala kiire ja elämä hienoisessa myllerryksessä niin en ole kerennyt täällä päin käymään. Huono olo vain hieman helpottanut mutta olen tänäänkin oksentanut muutaman kerran. Jäätävä väsymys vaivaa edelleen. Ylihuomenna ensimmäinen ultra ja jännittää ja...
  6. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Huono olo jatkuu.. Selvisin suht. hyvin työpäivistä, karmea olo postafenista huolimatta, oksennuksen piti silti loitolla. Tänään sitten aamu kulunutkin oksennellessa :/ Isot tsempit kaikille vuotelijoille! <3 6 + 4
  7. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Mulla tuo pahoinvointi jatkuu. Pää on todella kipeä ja oksennan enimmäkseen aamulla/ päivällä. Jos en oksenna niin kokoajan huono olo. Sohvan pohjalla maaten siis mennyt sunnuntaista saakka. Henkisestikin jotenkin tosi raskasta, mieli on maassa vaikka tämän pitäisi olla yksi elämän...
  8. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Laura samaa oon ajatellu itsekin, jos tämä raskaus ei loppuun asi menisi niin sitten seuraavaan yritykseen.. nimim. vierashuone täynnä vauvatavaraa :D Laatta lensi aamulla ekan kerran.. Vaikka söin banaanin ennenkuin nousin ylös. Kuitenki nyt olo vähän parempi kun sai oksennettua, eilen oli...
  9. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Täällähän on kurjia uutisia :( halit ja tsempit kaikille vuotelijoille! :hug: Mulla ollut pari päivää tosi etova ja huono olo, en oikeen saata syödä mitään. Kuitenkin mielitekoja on mutta kun nenän eteen saa niin ei saatakkaan syödä. Harvemmin jää multa pitsa syömättä, yök. Tällä hetkellä...
  10. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tulin kurkkimaan, täällähän haamuillaan! :heart: Ja paaaljon uusia hätähousuja tullut :kieh: Mullinmalli, mulla ainaki pysy melkeenpä tasavahvana varmaan 4-5 pvää ja sitten vähän alkoi haaleta. Mun ovistikut tais loppua joskus dpo10 tienoilla, r-testissä jo selvä haamu sillon, ovistikku ei...
  11. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Pahoittelut taaperotx5 :( :hug: Nuista vaunuista, saatiin ukon äidin veljeltä pakettiautollinen laatu vauvatavaraa.. :D sisältää mm. Vaunut, hoitopöytä, turvaistuimia, sitteri, vaatteita, leluja ja kaikkia omituisia tavaroita mistä en tiedä mitä ne edes on kun esikoinen kyseessä :kieh...
  12. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Matunen joo, hätähousut on erittäin koukuttava ketju! :kieh: Merkkejä pahoinvoinnista ei edelleenkään ole onneksi! Toivon säästyväni siltä, sillä töissä olisi melkeenpä pakko pystyä olemaan :x Oireina tähän mennessä rintojen arkuus, alavatsanipistelyt ja juilimiset sekä hieman flunssainen...
  13. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Hei! Hyppään varovasti mukaan :) eilen saatu digillä raskaana 1-2 ja tänään siis dpo 13 vasta.. :whistle: Mutta testailla en aikonut enempää, EHKÄ sitten digillä kun olisi aika saada se 3+ siihen. Esikoinen kyseessä, joten kaikki on uutta ja jännittävää, vähän pelottavaakin :) Raskaana en...
  14. J

    Esikoinen vuodelle 2015

    Kiitos :heart: Aika herkästi saan viivanpaikkoja noihin tikkuihin mutta ensimmäinen haamu tais tulla perjantaina eli dpo9. Pc liuskalla testailin. Dpo10 aamulla oli vähän vahvistunut ja sitten iltapäivällä anto sellasta viivaa että ei tarvinu tihrustella. :) Testasin myös apteekin omalla...
  15. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ja nelHM kyllä mä oon noissa jotakin näkevinäni, mikäs dpo sulla nyt oletetusti ois? Ellei nyt siis ole ne oviksen jälkeiset päivät :)
  16. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hopeakissa, kyllä taitaa olla juurikin sitä itteään! :) :heart:
  17. J

    Esikoinen vuodelle 2015

    Olen paljolti roikkunut tuolla hätähousujen puolella, kommentointi jäänyt täällä vähälle. Mutta tulin varovaisesti päivittämään,dpo12 ja digi sanoi raskaana 1-2 Nyt jätän testailun sikseen, ihan senkin vuoksi etten turhaan stressaannu. Plussia toivon tänne kaikille ja tsemppiä piinailijoille...
  18. J

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hei pitkästä aikaa.. Olen paljolti viihtynyt tuolla hätähousuissa joten muiden ketjujen kommentointi on jäänyt vähälle. Tulin nyt tänne päivittämään kuitenkin eli siirryn varovaisesti plussanneisiin, tänään digiin raskaana 1-2. Tosin dpo12 vasta meneillään joten siitä johtuu varovaisuus.. mutta...
  19. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hain digin että huomenna aamulla teen.. Melkeen jaksoin aamuun oottaakki, tunnin lirusta kuitenkin raskaana 1-2 niinku piti <3 Yrirtäjä J ja nelHM ja kaikki muut tsemppiä ja toivon sitä punasta väriä teiänki tikkuihin <3 mä taidan nyt jättää testailun tähän ja toivoo että kaikki menee...
  20. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos onnitteluista :heart: NelHM onhan tuossa haamu! :D hui kun menee jännäksi sulla, toivotaan että ois sitä ihtiään <3 Mä testasin one stepillä ja vahvistunut on, enää 1 one steppi jälellä. Mietin jos hakis digin huomisaamuksi, enpä oo koskaan sillä päässy testaamaan. Muoks. Kuva...

Yhteistyössä