Hakutulokset

  1. N

    Sperman luovuttaja ilmoittautuu

    Olen 28 -vuotias, 187 cm pitkä, komeaksikin kehuttu, täysin terve mies. Korkeakoulutus löytyy ja olen taustaltani urheilullinen. En polta enkä juuri käytä alkoholia. Autan mielelläni sinua tulemaan raskaaksi, en edellytä seksiä enkä rahallista korvausta. Ota yhteys jos kiinnostuit...
  2. N

    Sperman luovuttaja ilmoittautuu

    Hei, olen jo pitkään pohtinut asiaa ja päädyin siihen, että voisin luovuttaa spermaa mikäli näin voin auttaa jotain lapsetonta. En ota luovutuksesta rahaa, mutta toivon, ettei vauva ole sinulle mikään ”hetken mielijohde”. Olen täysin terve 28-vuotias, 187 cm, 85 kg mies (tumman ruskeat...
  3. N

    Haluaisin luovuttaa spermaa

    Haluaisin tietää edes suunnilleen, millaisen perheen lapsi saa. Muuten en lapsen elämässä olisi mukana, vaan autan vain tulemaan raskaaksi.
  4. N

    Haluaisin luovuttaa spermaa

    En aio alkaa lapsen kokopäivä-isäksi edes elatusmaksujen tasolla, ajatuksena vain auttaa lapsen saamisessa sellaista, jolla ei ole mahdollisuutta lapseen muuten. Olisikin ensiarvoisen tärkeää, että lapsi saa ympärilleen rakastavan ympäristön.
  5. N

    Haluaisin luovuttaa spermaa

    Olen 28-vuotias, terve, urheilullinen, yliopistokoulutettu, hyvin toimeen tuleva mies. Haluaisin auttaa hedelmättömiä pareja/yksinäisiä/naispareja siten, että luovutan spermaa lapsen hedelmöittämiseksi. Edellytys on, että lapsi saa varmasti hyvän kodin ja rakastavat/rakastavan vanhemman. En...

Yhteistyössä