Hakutulokset

  1. P

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Hih, vähän väärin muistin tuon nimimerkin, mutta ymmärsitte varmaan? ;)
  2. P

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Käyköhän Llllinda täällä miten usein? Jos ei, voisiko joku vinkata fb:n puolella, että laitoin yksäriä..? :)
  3. P

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Kiitos pippurihäntä! :) Viestiä Llinndda:lle laitettu!
  4. P

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Voisin ilmoittautua listoille, kun laskettu aika siirtyi maaliskuulta helmikuulle. Penni*/29v/3.lapsi. Laskettu aika 25.2. Np-ultrassa vaikutti kaikki olevan ok. Nyt tuntuu niin pitkältä ajalta odotella 20 vkon ultraa. Vieläkö fb-ryhmään pääsee mukaan? :)
  5. P

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Voi ei..:'( Pahoitteluni ja voimia haaveilija14 ja norpu! <3
  6. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Huomenta! NelHM: Voimia ja tsemppiä tähän päivään! Mitens pahoinvoivat jaksaa? Tai onko muut oireet muuttuneet? Minulla on viimeisen viikon ajan ollut helpompaa. Hurja pahoinvointi on helpottanut, aaltoilevasti vielä esiintyy, mutta oksentaa ei ole nyt moneen päivään tarvinnut. Toinen...
  7. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Voi itku, nämä vuodot on aina niin raastavia. Itselläni on ollut keskeytynyt keskenmeno. Vuoto oli niukkaa yli viikon ajan, kunnes lopulta pääsin ultraan. Kun se todettiin, sain valmistelevan tabletin, joka saikin kotona kohdun tyhjenemään. Kivut oli järkyttävät, vuoto oli hetken vähän...
  8. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Kahvi....yääääääk! Ihan oikeasti tekee pahaa pelkästään se, että luen teidän kirjoituksia tästä aiheesta..:D Muutama päivä plussauksen jälkeen alkoi etomaan ja välillä pelkkä hajukin saa oksennuksen nousemaan. Yleensä loppuraskaudesta on alkanut taas maistumaan. Sen minkä närästykseltä on...
  9. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    KIYOKO: Eikun Buranaa ei saa syödä nimenomaan sillä viimeisellä kolmanneksella! Itse välttelen sitä kuitenkin myös näin alkuraskaudesta. Mutta nykytiedon mukaan satunnaisesti käytettynä ok ekalla ja toisella kolmanneksella.
  10. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Laitoin tuohon hymiön, mutta tulikin kysymysmerkkeinä näkyville...
  11. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Tulin siihen tulokseen, että voisin liittyä fb-ryhmään, mutta minäkään en näköjään saa laitettua yv-viestiä puhelimella..????Täytyy odotella koneelle pääsyä.
  12. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    nelHM: Täällä on ollut vähän sama kaksosajatus, sillä kova väsymys alkoi ennen rv4, pahoinvointi on ollut huomattavasti voimakkaampaa kuin ed. raskauksissa. Ja samanlainen pallomaha on täälläkin etenkin iltaisin. Tunnustelin kohtua ja se on selvästi noussut jo häpyluun yläpuolelle. Oli jo 6+...
  13. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    En minäkään sen takia fb-ryhmää välttele tässä vaiheessa, että jos sattuu tulemaan huonoja uutisia. Jotenkin vaan tuntuu, että jos face sekoilee tai itse sekoilen ryhmien kanssa, niin fb-kaverit saa tietää raskaudesta ennen kuin olen edes läheisimmille kertonut asiasta. Toivottavasti huolitte...
  14. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Tervetuloa uudet! :) NeliApina: Ollaankin tuttuja jo meidän kuopusten ryhmästä...;) Kiva, kun tulit! Noista vitamiineista olette jutelleet. Foolihappo olisi tosiaan tärkeää, mutta se tulisi aloittaa jo viikkoja ennen raskauden alkamista, jotta saisi parhaan hyödyn. Itsekin sen aloitin...
  15. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Voimia teille, ketkä olette saaneet huonoja uutisia tai elätte epätietoisuudessa vuotojen takia. Suurinosa tiputteluvuodoista on onneksi harmittomia ja kaikki voi vielä kääntyä parhain päin raskauden kannalta. Itselläni on ollut keskeytynyt keskenmeno, joka aiheutti lieviä vuotoja siitä...
  16. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Unet: Joo, ihan tosi hurjiakin unia olen aina raskausaikoina nähnyt. Nytkin ne ovat jo tulleet kuvioihin. Joskus on sellaisia, jotka jää pitkäksikin aikaa mieleen. Aivan käsittämättömiä seikkailuja..:D Fb: Olisin halukas liittymään 12 vko:n ultran jälkeen, mikäli ryhmä perustetaan ja...
  17. P

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Minut voisi päivittää listalle. La ehkä 1.3, 3.lapsi. Ilmoitan muut tiedot myöhemmin..:) Toivottavasti PECANPIE huomaat tämän kun en saa väriä vaihdettua puhelimella. Kiitos päivittämisestä..:)
  18. P

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Heippa kaikille! Ilmoittautuisin mukaan tänne. Vähän on vielä epäselvää, kuulunko maalis-vai helmikuisiin. Omien arvailujen mukaan la olisi 1.3. Varhaisultraan olen menossa ensi viikolla. Joku kysyi, milloin kerrotaan asiasta muille. Luultavasti samoin kuin edellisestä lapsesta eli 12...

Yhteistyössä