Hakutulokset

  1. T

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä uusi (viidennen) haaveilija ilmoittautuu mukaan! Siis kyse on tällä hetkellä todella vain haaveilusta. Mirena on vielä värkissä, huomenna lähtee veks, jaiks! Mutta jos kerron hieman taustoja niin meillä neljä murua, nuorin on nyt 3,5 vuotias ja vanhin täyttää 9v. Kaksi ensimmäistä...
  2. T

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Heippatirallaa kaikille! Tääl kans yks mattimyöhäinen, vissiin vielä tää pv aikaa "liittyä" jos mukaan tahtoo Meillä siis neljäs tulossa 8.11 laskettu. Ite en niinkään tääl palstalla jouda olemaan, fbssäpikaisesti. ilmeisesti Maicylle viestiä fbn suhteen, laittelen kuitenkin
  3. T

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Mulla on ihan tollainen perus Angelsoudsin doppleri ja ekat sykkeet sain kuulumaan rv9+. Mutta aiemmissa raskauksissa vasta rv15+. Nytkään en aina saa kuuluviin, mutta tää onkin tosi kova mönkijäinen, ei hetkee oo paikallaan :) Mä tunnen kans jo liikkeitä välillä, ekassa rv 15+ ja tokassakin...
  4. T

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Heippati! En olekaan aiemmin vieraillut täällä, mutta olisi kiva liittyä porukkaan. La on 13.1.2014 ja kolmas lapsonen, 27v (vissiin?) KAKS tulossa. Katoin tuolta, että teillä on vissiin fb ryhmä? Pääseekös sinne jotenkin mukaan? :) Tähän hätään en voi ku todeta, että oon ihan loppu, olis...

Yhteistyössä