Hakutulokset

  1. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hei! Täällä 4 lapsen äiti, takana myös 5 keskenmenoa. Kolme keskenmenoista alle rv7 "helposti" hoituneita, sitten keskenmeno rv 12+4 ja tuulimuna joka todettiin vasta rv 12. Raskaita juttuja. Yhden lapsen vielä haluaisin, tuulimuna oli toissa syksynä jonka jälkeen todettiin minulla...
  2. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Voi ninnananna :/ ! Kovasti voimia <3 ! Itsellä yksi keskenmeno 12+4 ja oli se raskasta. Näin monen keskenmenon jälkeen sitä on kyllä hurjasti pelkoja :/ . Mikään ei ole varmaa. Ja kyllä sitä kerkeää kaikkea jo miettimään, nyt olen kyllä koittanut laittaa jäitä hattuun vaikka tiedän ettei se...
  3. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hei! Niin ja itsekkin kävin todella ekassa neuvolassa viikko sitten, lueskelin että on ollut väsymystä ja minä olisin kanssa voinut nukkua vaan. Rauta mitattiin ja sehän olikin laskenut niin että nyt kun on viikon syönyt rautalisää niin helpottaa ainakin. Joulunaika se on täynnä hulinaa ja...
  4. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Täällä nyt taas, hetki menikin ettei tullut kirjoiteltua, mutta lukemassa olen käynyt :) ! Viikkoja nyt 7+5 ja eilen kävin ultrassa, kaikki nyt hyvin ja pieni viikkoja vastaava nyttyrä löytyi. Ei uskalla vieläkään ajatella silti niin rohkeasti että meille ois tulossa vauva vaan nyt oottaa...
  5. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Minäkin varo varo varovasti tulen joukkoon mukaan. La.22.7. Pelottaa jännittää, takana keskenmenoja, alkuvaiheen, tuulimuna rv 11+6 asti kestänyt sekä yksi 12+4 todettu keskeytynyt keskenmeno, alkio viikkoa pienempi. Aika monella näkyi olevan keskenmenoja takana, kyllä se semmoisen pelottavan...

Yhteistyössä