Hakutulokset

  1. A

    Toukokuu 2017 odottajia ?

    Mulla vasta 4+2 mutta ei myöskään oireita. Edellisessä raskaudessa mulla ei myöskään ollu mitään oireita. Koko aikana! Just työkaverille puhuin kuinka vasta sitte ku synnytys alkoi ni alkoi oireet ja tuntemukset. Mut tosiaan voi ne myöhemminkin alkaa ja minäkin viimeks oikein toivoin...
  2. A

    ** Toukotenavat 2017 **

    Me käytiin tänään pojan 1,5v neuvolassa ja siellä mainitsin että täytyy varmaan varata aika myös äitiysneuvolaan. Terkka onnitteli ja sanoi että johonkin kolmen viikon päähän varmaan menis. Pojasta kävin ekassa neuvolassa rv 10+0 eli nyt vähän aikaisemmin. Kuulemma nt-ultra ajankohdan suositus...
  3. A

    Toukokuu 2017 odottajia ?

    Täällä kans yksi toukokuinen :) tänään aamulla tein haalea haamutestin. Huomenna olis pitänyt kuukautiset alkaa. La olis omien laskujen mukaan 8.5. Meillä ennestään 1,5v poika eli ikäeroa tulis 2v 2kk. Mitään oireita ei oikeastaan ole mutta ei ollut edellisessäkään raskaudessa niin en odota...
  4. A

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Joo mä luin netistä Buranan käyttöohejita ja siellä mainittiin että ei saa käyttää raskauden viimeisellä kolmanneksella. Muuten raskausaikana keskusteltava lääkärin kanssa käytöstä. No mutta osaako kukaan sitten sanoa, että miksi sitä ei saa käyttää? Mitä haittaa siitä voi olla. Mä nyt kerkesin...
  5. A

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mua on närästänyt tänään aika paljonkin ja apteekki ei tietenkään ollu enää töiden jälkeen auki että olis saanu Rennietä. Ja on tottakai kotoa loppu. Närästys sit jotenki tuo semmosen huonon olon myös. Selkä on myös ollu nyt kaks päivää todella kipeä. En tiedä vielä, että mitä sen kanssa teen...
  6. A

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mun raskaudesta tietää vain minä ja mies. Kerrotaan kaikille sitte syyskuun lopulla, jos sitä ennen ei tule pakottavaa tarvetta kertoa. Esim jos pitää tilata isompia työvaatteita. Ja mie en tahdo että pomo on ensimmäinen joka tietää :D Kyllä sitte pitää kertoa kaikille. Mut ennen vko 12 tai ekaa...
  7. A

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Niin ja eka neuvola vasta 4.8. Ja en ole menossa varhaisultraan tms.. Että eka ultra sitte vasta jossai elokuussa..
  8. A

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Täällä kans yks maaliskuinen! LA 3.3. / Angel25 / 1. lapsi / TYKS Tänään viikkoja 6+5. Tein yhden testin 1,5vkoa sitten ja siihen tuli kaksi tasapaksua tummanpunaista vahvaa viivaa. Ei tarvinnu pähkäillä että mitä se mahtaa tarkottaa. Nyt kun olen seurannut tota teidän testien tekemistä ni...

Yhteistyössä