Hakutulokset

  1. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014

    Hei, kylläpäs aika kuluu nopeasti! Onko muilla ollut iltahulinointia havaittavissa? Meillä vauva nukkuu päivät kiltisti, mutta iltaisin alkaa huuto johon ei tunnu auttavan mikään. Muutenkin unirytmi tuntuu olevan aivan hukassa, mutta en tiedä miten sitä näin pienellä alkaisi muuttamaankaan...
  2. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014

    Meillä menikin sitten huolella yliajalle, mutta synnytys ja palautuminen on sujuneet hyvin. Tuntuu että tämä ensimmäinen kuukausi on ollut yhtä härdelliä ja opettelua - mutta eipä ainakaan aika ole tullut pitkäksi ja nettisurffailu yms. onkin jäänyt minimiin. Kiva kuitenkin huomata, että täällä...
  3. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Tsemppiä moon stars, Hydra ja MrsRock! Täällä viikkoja 41+4 ja huomenna yliaikaiskontrolli...Pikkuisella tuntuisi olevan kaikki hyvin ja aktiivisesti liikkuu masussa, mutta äidin pää alkaa jo pikkuhiljaa hajoilemaan. Tuntuu, että kaikki keinot on kokeiltu, eikä edes yhtään supistusta vielä :(...
  4. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille! :heart: Itse en malttaisi enää odottaa, ihana lukea muiden kertomuksia ja kuulla vauva-arjesta, joten saisi nyt tuo omakin tulla kohtapuolin maailmaan. Aika alkaa käymään jo todella pitkäksi kun kaikki valmistelut ja hankinnatkin on tehty jo äitiysloman...
  5. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea kaikille jo vauvan saaneille! :heart: Täällä vielä reilu viikko laskettuun aikaan ja odottavan aika todellakin on pitkä... Unirytmin olen ainakin saanut mammalomalla täysin sekaisin, päivisin väsyttää ja tulee otettua päiväunia ja illalla ei sitten uni tule millään. Kokoarviota eivät...
  6. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Vauvasta on tullut täällä yht äkkiä todella aktiivinen, tuntuu ettei istuminen oikein enää onnistu kun kokoajan tyyppi venyttelee masussa tai nyrkkeilee ja potkii joka suuntaan. Ostoksista suurin osa tuli tehtyä kerralla kun mulla tuli nyt hirveä hamstraus-paniikki ennen mammalomalle...
  7. TuliaisiaHaikaralta

    Äitiysvaatteet?

    Itse olen ostanut yhdet äitiysfarkut ja muuten mennyt ihan normivaatteilla. Housuina olen käyttänyt joustavia legginsejä, paitoina pitkiä toppeja ja niiden päällä sitten mitä tahansa paitoja tai jakkuja napit auki. Myös trikoiset, joustavat mekot ovat olleet kovassa käytössä...
  8. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Ostimpa minäkin eilen matkarattaat! Eivät ehkä maailman käytännöllisimmät, mutta nätit :) Vielä pitäisi varmaan hankkia vauvanvaunut, joissa sitten helpompi nukuttaa vaavia. Nämä himottaisivat: Pram Classica | Inglesina Mihis vaunuihin te muut olette päätyneet...
  9. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Ihanaa alkanutta elokuuta kaikille! Taidan olla ainoa, joka toivoisi helteiden jatkuvan vielä :) Nyt pitäisi kesän jälkeen palata varmaankin ruotuun, herkut ja jäätelöt ovat maistuneet vähän liiankin hyvin. Meillä ei ole vielä mitään hankintoja tehty… Ajattelin shoppaillla syksymmällä, tai...
  10. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Itse olen oikeastaan nauttinut näistä ihanista helteistä, ei yhtään huvittaisi mammalomailla loka-marraskuussa…Yöt tosin ovat välillä tuskaa, ja ehkä viimeiset raskausviikot on kuitenkin kiva viettää vähän viileämmässä. Löysin netistä unelmieni toppahaalarin, mutta pohdin ottaisiko...
  11. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Me saatiin myös rakenneultrassa tyttölupaus :heart: Kovasti tekisi mieli ostella jo vaatteita ja sisustaa prinsessalle lastenhuonetta, mutta yritetään malttaa vielä hetki. Onko kukaan täällä käynyt vielä 4D ultrassa tai suunnittelee sitä? Itsellä olisi tarkoitus mennä vielä tuplatsekkaamaan että...
  12. TuliaisiaHaikaralta

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Eikai nyt kahdesta kilosta vielä ulkonäkö muutu lehmäksi? :heart: Mulla oli ekalla kolmanneksella ainakin tosi paljon turvotusta, ja etenkin iltaisin näytti lihoneelta vaikka painoa ei nyt ihan hirveästi ollutkaan vielä kertynyt. Mulla nyt puoliväli menossa ja lisäkiloja 5 ja nyt näyttää jo...
  13. TuliaisiaHaikaralta

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Hei, Täällä vielä yksi marraskuinen, joka vihdoin uskalsi liittyä. Rakenneultrassa siis käyty ja kaikki hyvin :heart: Onnellista odotusta teille kaikille! ____________________________________ http://tuliaisiahaikaralta.blogspot.com/

Yhteistyössä