Hakutulokset

  1. D

    Marraskuun Mussukat 2014

    MrsRock tsemppiä leikkaukseen! Aika mukavasti monen vauvat tuntuvat nukkuvan!:) rokotteista me otetaan kyllä kaikki, rokoteohjelmaan lisäksi myös vesirokko ja hepatiitit heti kun ne saa ottaa. Matkustellaan paljon ja siksi koen tärkeänä, että rokotteet on kunnossa...
  2. D

    Marraskuun Mussukat 2014

    Mulla liitoskipuja oli synnytyksen jälkeen vielä parisen viikkoa, nyt kyllä jo mennyt ohi. (synnytyksestä 6,5 vkoa). Meillä arki sujuu todella kivasti. Esikoinen on nyt tosi alkanut osoittaa mustasukkaisuutta imetystilanteissa, mutta tähän asti ainakin olen jaksanut ihan aikuismaisesti...
  3. D

    Marraskuun Mussukat 2014

    Onnea moon stars vauvasta! Sulla taisi mennä jonkin verran lasketun ajan yli? syömisestä meillä vauva syö myös rintaa 10-15 min. Aluksi taisi olla vähän pidempiä aikoja? En muista enää. esikoinen söi myös 10-15 min. Mulla ainakin maitoa tulee nyt paljon nopeammin ja rinta tyhjenee hyvin...
  4. D

    Marraskuun Mussukat 2014

    miinuska pahoittelut jos ymmärsit, että tarkoitin, ettei sinulla olisi ollut luonteva olo esikoisen kanssa! Tarkoitin sen sijaan, että kuvasit hyvin myös omia tunteitani siitä kuinka luontevalta tuntuu olla kahden äiti! Mukava jos sinusta tuntui luontevalta myös heti esikoisen kanssa.:)...
  5. D

    Marraskuun Mussukat 2014

    Kiva kuulla muiden kuulumisia! Itse olen vähän huonosti ehtinyt lueskelemaan. Arki kahden kanssa on lähtenyt aika kivasti käyntiin meillä. Miinuska hyvin kuvaili myös omia fiiliksiäni, kovin luontevalta tuntuu olla kahden äiti, paljon luontevimmalta kuin yhden kanssa aikanaan. Nautin kyllä...
  6. D

    Marraskuun Mussukat 2014

    Minäkin liittyisin mukaan keskusteluun.:) Aluksi toipumista rankan synnytyksen kokeneille äideille ja vauvoille! Meidän vauva on nyt 12 vrk ja arki kahden lapsen kanssa on yllättänyt kiireisyydellään! Kaikki on mennyt kuitenkin hyvin.:) ristiäiset on meillä tammikuun lopussa, aiemmin ei...
  7. D

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut vauvautuneille ja jaksamista omiaan vielä odottaville! Meidän vauva syntyi 17.11. Raskausviikolla 40+5, painoa 4kg ja pituutta 52 cm. Synnytys oli nopea ja ponnistus muutaman minuutin. Repeämiä ei tullut lainkaan. Oma toipuminen ollut tosi nopeaa ja vauvalla kaikki hyvin...
  8. D

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut vauvautuneille!:heart: ja kiitokset synnytyskertomuksista. Täällä vielä synnytys edessä vaikka olinkin taas varma, että tämä syntyy ennen laskettua aikaa. No ei syntynyt! Supisteluja on ollut jo viikkoja, välillä kipeitäkin. Pari kertaa olen jo ollut melko varma, että tänään on se...
  9. D

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Pitkästä aikaa minäkin aktivoituneet kirjoittelemaan. Olen kyllä seuraillut kuulumisia etenkin nyt äitiyslomalle jäätyäni. Onnea vauvasta bosch! Mulla nyt viikkoja 36+6, eli huomenna on tämä raskaus täysiaikainen! Ristiriitaisesti odottelen synnytystä, vointi on hyvä ja toisaalta on ihanaa...
  10. D

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Täällä myös yksi odottaja Turun seudulta. 2. Lapsi, la 11.11.2014
  11. D

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Vaatteet kävin jo läpi esikoisen vanhoja vauvan vaatteitä. Meillä on niitä jo nyt ihan liikaa.. 50 cm meni muistaakseni 3-4 päivää, meillä esikoinen siis oli pitkä vauva, 50 cm vaatteita on 5-7 vaatekertaa, kaikki ä-pakkauksesta tai saatuja. 56 cm meni ehkä 2 viikkoiseksi, niitä on muutamia...
  12. D

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    MrsRock toivottavasti kaikki on kunnossa kontrollissa! Jaksamista!:hug: Liikkeet tuntuneet jo kauan, yli 10 viikkoa. Tämä murunen vaikuttaa vilkkaammalta kuin esikoinen, joka oli aika rauhallinen. Tuntuu kädellä masun päältä melkein paremmin kuin ilman kättä. Välillä tosi itsekin ehdin...
  13. D

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Hei vaan kaikille! Täällä olisi myös yksi marraskuista odottava, joka mielisi mukaan keskusteluun!:) La mulla 11.11. ja lapsi toinen. Raskaus on sujunut hyvin, maha on huomattavan kokoinen jo!:) Supisteluja hieman ollut, ei mitään kivuliaita. Talvipuvusta kommentoisin sen verran, että...

Yhteistyössä