Hakutulokset

  1. Mariiii

    *Helmikuun helmet 2017*

    Täällä ikäeroksi tulossa 1v7kk! :) Ei oireiden puuttuminen tai häviäminen välttämättä keskenmenoa tarkoita. Oireilut on niin yksilöllisiä ettei sen perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä. Toki myös keskenmeno voi oireilla raskausoireiden häviämisellä.
  2. Mariiii

    *Helmikuun helmet 2017*

    Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa! Täällä mennään aika kevyillä oireilla. Pahoinvoinnit jääneet kokonaan pois. Varasin eilen neuvolan ja nyt vaan odotellaan ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin :) Mua kiinnostaisi fb-ryhmä.
  3. Mariiii

    *Helmikuun helmet 2017*

    Von Puudelsson riippuu työstä ja omista fiiliksistä. Esim. virkatyöaikaa tekevälle voi olla tarpeen kertoa jo aikaisin että saa neuvolakäynnit sovitettua ja raskasta tai peräti vaarallista työtä tekevälle myös voi olla tarpeen kertoa jo heti alussa. Itse kerroin esikoisen kohdalla siinä...
  4. Mariiii

    *Helmikuun helmet 2017*

    Mulla oli esikoisen kohdalla jotenkin aika rauhalliset tunnelmat. Toki välillä tuli mieleen että mitä jos käykin jotain ikävää mutta pääsääntöisesti ei ollut pelkoja tai huolia. Kaikki menikin sitten hyvin. Tämänkin kanssa on, ainakin toistaiseksi, ihan rauhallset tunnelmat. Toivottavasti kaikki...
  5. Mariiii

    *Helmikuun helmet 2017*

    naeli hyvä että on jo aikomuksen pelkopoli. Voin kuvitella että tilanne voi uudessa raskaudessa olla vaikea jos asiaa ei pääse käsittelemään. Onko sulla kuitenkin ajatuksena että haluaisit synnyttää vai onko vielä liian aikaista edes kysyä tällaista? Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa...
  6. Mariiii

    *Helmikuun helmet 2017*

    Onnittelut taas uusille plussanneille! naeli ootko ajatellut käydä pelkopolilla edelliseen synnytykseen liittyen? Varmaan olisi paikallaan jos edellinen kerta on vielä noin vahvasti negatiivisenä mielessä :( Jos tunnelmat seuraavaa synnytystä kohtaan vähän helpottuisivat. Töppönen pahoittelut...
  7. Mariiii

    *Helmikuun helmet 2017*

    Onnea plussista! Mulla myös molemmat raskaudet on selvinneet jo dpo10 tienoilla hennolla viivalla testeissä ja siitä sitten vahvistuneet nopeasti. Onhan tuossa tosin testilläkin paljon merkitystä että kuinka aikaisin se toinen viiva ilmaantuu :) Toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin piinamiina...
  8. Mariiii

    *Helmikuun helmet 2017*

    Heippa ja onnittelut kaikille! Täällä myös plussa tikussa lupaili vauvaa helmikuulle :love: Tunne raskaudesta oli vahva jo ennen plussaa. Etomista, nippailua ja väsymystä. Esikoisen kanssa ei ollut tässä vaiheessa juurikaan oireita joten ainakin raskaus alkaa vähän erilaisena kuin ensimmäinen...
  9. Mariiii

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tässä linkissä mun mielestä aika hyvin selitetty noista limoista ja oviksesta: http://kutri.net/naiseus/kuukautiskierto/ Tuosta saa yleiskatsauksen ja sitten omaa kiertoa tarkkailemalla oppii soveltamaan tiedon omaan kroppaan. Petipuuhat pitää olla ennen ovista tai sen aikana, jos ovis on...
  10. Mariiii

    Toiveena vauva 2017-2018

    Keijupölyä joo tuttu tunne! Tänään oli kyllä niin päin että pissiessä satavarma plussasta, tulosta odottaessa satavarma plussasta ja lopulta vääntelin sitä tikkua kädessä koska jostain syystä se toinen viiva puuttui (n) pitää varmaan koittaa uusiksi huomenna tai ylihuomenna, prkl. No, onhan se...
  11. Mariiii

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Haaveilijalla ja muutamalla muullakin (nimiä en enää muista..) näkyy selvästi jotakin! Peukut että vahvistuvat! Tunnustaako kukaan himotestaaja tyhjentäneensä kaikki meidän lähikaupat pcstä? Eilen vielä oli, tänään ei enää missää :eek:
  12. Mariiii

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea Selkkis! Mulla kesti suunnilleen vuosi pillereiden poisjätöstä että kierto kävi säännölliseksi. Olisi kyllä ollut vähän "neulaa heinäsuovasta" -tilanne jos olisi silloin yrittänyt tikuttaa ovista :confused: Mutta toisillahan kierto asettuu uomiinsa saman tien ja silloin oviksen...
  13. Mariiii

    Toiveena vauva 2017-2018

    Suuret onnittelut plussanneille! Liittyisin mukaan uutena.Tätä keskustelua oon seurannut jo muutaman kuukauden epäsäännöllisen säännöllisesti. Meillä olisi toinen lapsi haaveissa jossain vaiheessa mutta yritys ei vielä oikeastaan käynnissä. Pieni varaslähtö tuli kuitenkin otettua ja...
  14. Mariiii

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Hei heinäkuisille ja vieraileville tähdille! :) Minä myös olen käynyt lueskelemassa säännöllisen epäsäännöllisesti. Oma kirjoittelu on kuitenkin jäänyt harmillisen vähiin jatkuvan kiireen vuoksi. Täällä siis myös töiden osalta nyt superstressaavaa. Työpäivät menee juurikaan hengähtämättä...
  15. Mariiii

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Ihana lukea muiden ultrakuulumisia! Jaksamisia niille joille tullut huonoja tai huolestuttavia uutisia :hug: Kovasti tsemppejä Lilianille ja Minnielle, toivottavasti saatte hyviä uutisia! Me vielä saadaan pieni tovi odotella ultraa. Onneksi dopplerilla kuuluu ihanasti sydänäänet :heart...
  16. Mariiii

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Itselläni on UnbornHeart. Siinäkin muistaakseni lupailtiin että vasta myöhemmillä viikoilla kuuluisi mutta löytyihän tuo jo :) Hain äänet vielä miehen kuultavaksi ja se sitten kestikin tovin etsiskellä vaikka aika tarkkaan tiesin mistä etsiä. Eli en yhtään ihmettele jos ei meinaa näillä...
  17. Mariiii

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Tervetuloa Else, Minnie82 ja Annimiina89! Töistä oli aikaisemmin puhetta. Kai siinä toimii sama periaate kuin liikunnassa - oman jaksamisen ehdoilla. Tai ainakin tuollaisten nostelemisten ja muun suhteen? Kiva oli kuulla miten muut jakselevat töissä. Pajunkissalla oli kyllä hurjia vuoroja...
  18. Mariiii

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Tervetuloa uusille! :) Valtavat pahoittelut huonoja uutisia saaneille, tuntuu todella kurjalta ja silti vaikea edes kuvitella sitä surua mikä seuraa :'( Jaksamisia. Tsemppejä myös kovista pahoinvoinneista tai muuten ikävistä oireista kärsiville. Täällä edelleen vietelty hiljaiseloa...
  19. Mariiii

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Huh, käyn päivittäin täällä lukemassa mutta itse en ole jaksanut viime aikoina kirjoitella. Täälläkin käväisi voimakas pahoinvointi joka kuitenkin on jäänyt taas hyvin vähäiseksi sen jälkeen kun aloin ottaa lisämagnesiumia päivittäin. Tiedä sitten onko vain sattumaa vai oikeasti juuri magnesium...
  20. Mariiii

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Tervetuloa ja onnea uusille!! Hammaslääkärin kanssa ollaan täälläkin vaivattu päätä. Itselläni myös tarkastuksesta on jo vierähtänyt liian pitkä tovi ja suussa olisi tekemistä ainakin viisaudenhampaiden takia. Olen jonossa kunnalliselle hammastarkastukseen, mutta jonot täällä ovat aivan...

Yhteistyössä