Hakutulokset

  1. Y

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    1.2.2015 klo 23.54 syntyi poika mitoilla 3870g ja 53cm. Yliajalla mentiin käynnistykseen 42 vkolla. Käynnistys aloitettiin cytotecilla suun kautta ensin 1/4 tabl kolmesti pv eka pv sitten toka pv 1/2 tabl kolmesti pv toka päivänä ja seuraavana yönä meni sitten lapsivedet klo 1.00 (aluksi...
  2. Y

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Täällä odotellaan .. edelleen.. Nyt se 41+3 ja ti aamuna aika äippäpolille. Jännää on että alkaako mitään tapahtua ennen sitä. On tässä vielä sellainen ikävä tilanne meneillään että rakas vaarini on sairaalassa saattohoidossa ja enää päivistä kiinni kauanko hänellä on aikaa täällä.. Jotenkin...
  3. Y

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Täällä 40+6 vkot ja odotellaan odotellaan... Mitään ei ole juurikaan muutosta. Huomenna neuvola ja kuulemma viim ma pääsee käymään TAYSilla tsekattavana. Jotenkin toivoisin että sen lähetteen sais jo perjantaille mut vissiin aina menee se muutama pv? ja kun vloppu tossa välissä. Alkaa vaan niin...
  4. Y

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Tänään täällä LA ja just kotiuduttu neuvolasta. Ei mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta. Seuraava neuvola varattiiin ens vkon torstaille ja silloin kuulemma laittaa lähetteen taysiin.. kuulemma sitten seuraavana ma pyytävät taysille poikkeen. Todella toivon että tapahtuis jotain jo ennen ens...
  5. Y

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Kalpeakuu: Niin sitä ensin mietin itsekin että johtuis siitä et olis pää kiinnittymässä mutta ei se mun kohdalla ainakaan oo koska muutama päivä sitten just neuvolassa kokeiltiin ja siellä se iloisesti heiluu aivan irrallaan edelleen :D Tuntuu että ei meinaa enää pysyä kenenkään tahdissa...
  6. Y

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Täällä alkaa oleen semmoset kivut tuolla nivusissa ja kohdunsuulla että oksat pois. Viime yönä kääntyminen oli jo työn ja tuskan takana.. ja tänään kävely on ollut todella tuskaista sen vähän mitä sitä on pystyny tekee. Supistuksia ei ole ollut kylläkään tms. Mutta alkaa kyllä todella vaivaan...
  7. Y

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Tänään on koitettu tehdä lumitöitä ja remuta koirien kanssa ulkona jotta alkais jotain tapahtuun :cool: Huomiselle sitten lisää lumitöitä ja ajattelin kokeilla tota akupainantaa mistä oon jonkin verran lukenu netistä... Vaikkei siitä takeita oo onko mitää apua. Meillä nuorempi koira on hauska...
  8. Y

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Pitkästä aikaa täällä... Täällä mennään 38+5 ja kovasti jo odotellaan että käynnistyispä ajoissa ettei menis yli mutta ei kovin mitää merkkejä oo kyllä ollut. Eilen meni vatsa kyllä aivan totaalisen sekaisin yhtäkkiä vaikkein mitää ihmeellistä syöny ja heti tuli fiilis et nonii nytkö alkaa...
  9. Y

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Joo helteet alkaa kyllä pikkasen jo niinku riittää.. Meillä töissäkin varmaa joku 35 astetta lämmintä.. Siinä valuu mukavasti hiki jo pelkästää seistessä. Sitten kun vaatteet alkaa olla kaapissa sitä luokkaa että harvat menee päälle:D Täytyy varmaa mennä ostaa nyt lisää mammakoon vaatteita...
  10. Y

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Heipparallaa .. Täällä sitä tuskastellaan tän helteen kanssa, huhhei. Sisällä niin kuuma ettei pysty nukkuu (nyt kun se kaamee väsymys just alkanu helpottaa minkä avulla kyllä nukku missä vaa millo vaa..):saint: Kuukauden päästä rakenneultra ja innolla odotamme mitä siellä näkyy. Aiomme kysyä...
  11. Y

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Ja yksi asia minua myös kiinnostaa näin yrittäjänä ... Että löytyykö täältä ketään yrittäjänä toimivaa henkilöä joka olisi samaisessa tilanteessa kanssani. Olisi enemmän kun mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia :cool:
  12. Y

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Aivan... Niin tuli vaan joskus asiakkaan kanssa puhetta joka on itse neuvolassa töissä että silloin kun hän sai lapsen (muutama vuosi sitten) niin ei ollut tälläistä ja hän itse sitten otti asian puheeksi jossain valmennuskäynnillä ja sai kokoon ison ryhmän odottavia äitejä... ja he ovat hyviä...
  13. Y

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Täällä LA 15.1.2015 ensimmäinen lapsi ja olen 28vuotias. Synnytyssairaala TAYS. Mielenkiintoista aikaa tää raskaana oleminen :) Väsymys on aika jäätävä mutta kestettävä on. Onneksi pahoinvoinnilta on vältytty. Hieman noi liharuuat jne kuvottaa mutta...

Yhteistyössä