Hakutulokset

  1. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Suosittelen kanssa, että käyt ultrassa. Tai ainakin jos vielä tyyliin viikon päästä yhtään haamua näyttää. Ei sitten pitkittyisi kaikki! Mulla tyhjennyksen jälkeen jälkivuoto kesti nelisen viikkoa ja siitä n. viikon kuluttua alkoi menkat. Testasin ennen menkkojen alkua ja haamua näytti...
  2. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mulla tehtiin ja poistettiin siinä niitä istukan rippeitä. Pari päivää toimenpiteen jälkeen oli niukkavuotoista, sitten alkoi ikään kuin menkat, kestikin sellaiset 5 päivää ja sitten loppui. En tiedä oliko se vain jälkivuotoa vai oliko ne oikeasti menkat, mutta reilummin tosiaan vuoteli...
  3. T

    Lokakuun lapsoset

    Laitoin yv liila, tai ainakin yritin.. :) Jospa tuli perille. Ja vielä rautalangasta, ryhmä on siis salainen ja suljettu- kukaan fb:ssa ei näe, että siinä olen ja ei löydy haulla tms?
  4. T

    Lokakuun lapsoset

    Mulla tietää jo moni ystävä ja läheinen, oikeastaan kaikki ketkä ovat olleet suurena tukena tässä reilun parin vuoden aikana tässä "pikkukakkos-projektissa". Ja ovat varmasti tukena tässäkin, kävi sitten hyvin tai huonosti. Mutta minä pääosin taustalla odottelen fb-ryhmää :) Kirjoittelen itse...
  5. T

    Lokakuun lapsoset

    Onko sulla Gizette mitään kipuja tai esim. virtsaamisvaivoja? Hyvä että soittelet neuvolaan huomenna, osaavat ohjata eteenpäin jos tarve :) Ja hei vaan muillekin, näillä näkymin myös minulla la olisi joskus lokakuussa. Menetyksiä taustalla ja erittäin varovaisin ja epäuskoisinkin mielin...
  6. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Pahoittelut uusille keskenmenoista! :( Toivottavasti toipumiset sujuvat ilman takapakkeja! Mä olen viettänyt hiljaiseloa ja odotellut menkkoja alkaviksi toimenpiteen jälkeen. Vaan niitä ei -ainakaan toistaiseksi- tullutkaan, vaan tuli plussa. Erittäin varovaisin (ja realistisin) mielin päivä...
  7. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Paljon onnea MirriX! Ja 1986/13 myös, sieltähän kurkkii selkeä punertava viiva!
  8. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Lämpimästi tervetuloa ja pahoittelut keskenemenosta. :( Jos selaat ketjua hieman taaksepäin, löydät useita kirjoituksia jälkivuodon kestosta ja jälkitarkastuksista. Valitettavan useassa kunnassa "jälkitarkastukseksi" kehotetaan käyntiä hCG-kokeessa tai tekemään raskaustesti, mutta suosittelen...
  9. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tukutuku, aika jännä että nuo menkat tuli tosiaan jo tuossa kierron vaiheessa. Valitettavasti en osaa auttaa, tsemppiä vaan toivottelen. Kaikki epämääräinen tapahtuma omassa kehossa on niin ärsyttävää..!! Onnea heikura79 negasta! Aikamoisen matkan jouduit läpi käymään, onneksi se on nyt ohi...
  10. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällä myös käyty lääkärissä ja kohdusta nyt istukan palat poistettu. Parit antibiootit päälle tulehduksen estoon. Reilu 10 viikkoa kulunut lääkkeellisestä tyhjennyksestä, josko nyt olisi kaikki ohi ja saisi fyysinen toipuminen alkaa? Toivottavasti! Hyvä, että felessa sait ab-kuurit...
  11. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    On kyllä kurja tilanne. Joko se hCG vain laskee kohdallasi erityisen hitaasti, tai sitten kohdussa kuitenkin vielä jotain on. Odottelu ja epävarmuudessa eläminen on turhauttavaa! Mulla hCG mitattiin 3 vkoa tyhjennyksestä ja oli rapiat 200. Itse testailin r.testeillä ja olikohan tyhjennyksestä kp...
  12. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tervetuloa felessa, harmi että tänne jouduit. Toivottavasti toipumisesi sujuu mallikkaasti! heikura79, kyllä täälläkin aika samassa veneessä ollaan, valitettavasti. Tyhjennyksestä on jotakin 70 päivää ja edelleen vaiheessa. Alunperin vuoto kesti n. 4 viikkoa, sitten viikon tauko ja oli...
  13. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    misu74, meillä meni kromosomi verikokeiden tuloksissa n. kuukausi. Tukutuku, tuhruttelee joo edelleen on/off, kohta 9 vkoa tyhjennyksestä. Ja ultrattu siis viime viikolla, että jotain siellä edelleen on, mutta lisätutkimukset/toimenpiteet tiedossa vasta viikkojen kuluttua. heikura79...
  14. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hmm, paha sanoa! Mulla oli vielä + r.testissä näkyvissä, mutta alkoi kuitenkin ekat menkat tyhjennyksen jälkeen. Eli voi ilmeisesti alkaa hCG:n ollessa koholla. Nyt tosin selvinnyt, että vieläkin on materiaalia kohtuun jäänyt, eli ei vuodon mukana valitettavasti kaikki poistunut. Olikos sulla...
  15. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tsemppiä MirriX, jospa ne menkat ei kuitenkaan alkaisi! Olikos muita piinalijoita? Tsemppiä! Onpa kurja kuulla, että monella niin venähtänyt km:sta toipuminen :( Kuulun myös tähän joukkoon. Tyhjennyksen jälkeen vuotoa oli nelisen viikkoa, viikko taukoa ja alkoi menkat, pari normaalia ja...
  16. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnea MamaBoo! :) Heikura79, kuulostaa että viimeisimmän vuodon mukana tullut vasta loppu raskausmateriaali ulos, siihen nähden raskaushormoni pitoisuus kuulostaisi sopivan. Jospa se hCG nyt sitten laskisi! Mulla kesti laskussa kauan, vaikka ihan "normaalisti" vuoteli. Tsemppiä odotteluun ja...
  17. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tsemppiä kaikille piinailijoille, teitä onkin paljon! :) Kinder_Kitty, kurja juttu nuo kystat :( Tsemppiä! Tukutuku, kurja juttu, että ei ole menkkoja näkynyt! :( Onko sulla aiemmin ollut epäsäännöllisiä/pitkiä kiertoja? Kauanko kesti jälkivuoto? Mulla kierrot aina olleet suht normaaleja...
  18. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnea Hipiti :) Pahoittelut uusista kierroista Haavekesä ja Naadis! Mikäs tilanne Kinder_Kittylla? Heikura79, pahoittelut keskenmenosta. Mä luulen, että km:n jälkeen oviksen ajankohta on ihan sattuman kauppaa (jos edes ovuloi ennen menkkoja). Olen törmännyt tarinoihin, joissa ovis jo tyyliin...
  19. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Jospa ei jäisi liian lyhyeksi kierto Haavekesä. Onko sulla siis aiemminkin ollut ongelmia kierron pituuden kanssa? Joko Kinder_Kitty on testannut? Plussatuulia!! misu74, verikoe oli mun jälkitarkastus, täällä ei ole sen kummempaa. Vähän on epäileväinen olo onko kaikki ok, kun on mennyt niin...
  20. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Ootko pavi ovista bongannut? Toivottavasti! Hantta81, sinnekin ovis-peukkuja! Ja tuosta sairauslomasta, hae ihmeessä lisää, jos tuntuu ettet jaksa vielä töissä. Varsinaisesti surun takia saikkua ei kirjoiteta, mutta kyllä he siihen jonkin diagnoosin keksii, esim unettomuus/väsymys. Tsemppiä <3...

Yhteistyössä