Hakutulokset

  1. R

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Tänne synty suloinen prinsessa tänään 14.32. Tuun kirjoittelemaan lisää ku päästään sairaalasta. Tyttö 3450grammaa ja viikkoja oli 38+5
  2. R

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Kiitos Peetu 1. Täällä tosiaan aika kaukana tuo synnäri:( pitkin iltaa tullut nyt veristä vuotoo. Mut saattaahan se johtuu tuosta tutkimuksestakin. Jännittää kyl et miten käy. Menis lapsiveet niin ku ekankin kanssa niin tietäs et nyt lähetään:)
  3. R

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Onnea taas vauvojen saaneille:) Just tulin viimeiseltä lääkärin käyniltä. Lääkäri meinas et vauva saattaa syntyä milloin vaan sen verran oli kuulema tilanne alakerrassa hyvä:) Ja kanavaa puoli senttiä jäljellä. Tutkimus sattu tosi paljon ja sen jälkeen onkin tullut verta ja paineen...
  4. R

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Onnea hirmuisesti chshr pikku pojasta:) Täällä ei oo edelleenkään mitään uutta tapahtunut. Keskiviikkona ois lääkärillä käynti taas 100km päässä ku haluavat tuon sokerin takia seurata vauvan kasvua. Voi ku käynistäsivät jo tämän. Olo on kyl tosi tukala ja joka paikkaan särkee:( Niin ja...
  5. R

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Onnittelut kampiakselille:) Mussukkanuppunen voimia mahatautiin. Ei kyl varmasti hääviä oo. Heti nousi itelläkin tuskan hiki ohtalle ku muisteli sitä 30 viikolle asti kestänyttä aamuoksentelua. Toivotaan et menis yhellä yöllä ohi. Pippurihäntä toivotaan et oisivat jo merkkejä käynnissä...
  6. R

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Onnea pienestä pojasta blackpearl:) Ihana kuulla et kaikki meni hyvin ja et synnytyksen jälkeenkin voi olla heti nuin iskussa:) Mukavaa viikonloppua kaikille:) Raputyttö ja masukki 36+3
  7. R

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Onnea paljon Cockerspaniel:) Eliaza84: mulla on kans sama juttu tuon valkovuodon kanssa. Tulee tosi reilusti ja ku käy suihkussa niin hyvin huomaa et miten paljon sitä tulee ku meillä on pesuhuoneessa mustat lattialaatat. En sit tiiä et onko merkki mistään. Samoin on alkanut nyt tuon öisen...
  8. R

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Onnea hirmuisesti sadana:)täällä viime yö vietetty sairaalassa:(supistukset alko puol yheksältä ja kesti kolmeen asti. Nyt ei enään mitään ja paikat ihan kiinni:( laittavat kotiin odottamaan seuraavaa yritystä. Rupes pelottaan synnytys:(olin niin sairaan kipee yöllä ja ku supistuksista ei ollu...
  9. R

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Onnea tosi paljon 1986/13 uudesta perheenjäsenestä:) Sabanalle kaikkea hyvää sektioon:) Voi ku sais pian liittyä itsekin tuohon jakautuneisiin:) Täällä kans ihan samanlaiset tuntemukset ku monilla muillakin. Joka paikkaan särkee ja yöt ei o enään nukkumista varten. Kurkku on kans ollu pari...
  10. R

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Heippa kaikille:) Tervetuloa uusille mukaan:) Kävin maanantaina taas lääkärissä sokeri arvojen takia. Lääkäri meinas et taas viikko katotaan eteenpäin ja sit taas mietitään et aloitetaanko insuliini. Ei voineet samalla tehä synnytystapa arviointia vai sinne pitää sit menmä kahen tai kolmen...
  11. R

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Heippa taas kaikille:) Joulu tuli ja meni. Nyt on vaan rytmit ihan sekaisin. Mies ku on viel tän viikon lomalla ja tytöllä alkaa 7päivä sit koulu. Kävin viikko sitten siellä mammossa ja rinnasta ei löytynyt ku kystiä. Ne on onneksi vasrattomia. Iltapäivällä oli sit lääkärineuvola ja se sit...
  12. R

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Kiitos teille jotka ootte vadtannu äippäraha juttuun:) Tosiaan kelan sivuilla näkyy et kela rupeaisi maksamaan mulle sitä äippärahaa 17.12alkaen ( työnantaja silloin sano et he maksaa sen 3kk mut nyt noista kelan papereista ymmärtää jotain ihan toista) mietin vaan et jos se menee nyt näin et...
  13. R

    äitiyspäivärahaa

    Heippa, osaako kukaan sanoa ku tuli päätös kelalta et maksavat nyt kolme kuukautta sitä äitiyspäivärahaa eikä työnantaja et pitääkö työnantajan kuitenkin maksaa se erotus mikä tulee tuosta päivärahasta ja palkasta? Kuulun kaupan tessiin.
  14. R

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Sadana: hyvä ettei rinnassa ollut mitään vakavaa. Mulla on maanantaina se mammo ja ultra ja toivotaan et saan yhtä hyviä tuloksia. Mulle tuli kans tänään tieto kelalta nuista äippä rahoista ja olin kans laskenu ne ihan liian suuriksi ja tänään karu todellisuus paljastui:( Myös se oli aika...
  15. R

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Aattelin tännekin tulla kertomaan et 22.12 pääsen vasta sinne ultraan ja mammoon:( sitkeetä tää odottelu ja aika menee hirveän hitaasti ku oottaa:( No perjantaina kuitenkin neuvola niin näkee et onko vauvalla kuitenkin kaikki hyvin.
  16. R

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Heippa taas kaikille ja mukavaa joulukuuta:) Itellä löydettiin keskiviikkona taas uusi vaiva. Oikeassa rinnassa on tulehdus ja sain siihen nyt kuurin. Lääkäri laittoi myös lähetteen mammografiaan ja ultraan. Äidilläni todettiin 39 vuotiaana rintasyöpä niin haluavat pois sulkea sen vaihtoehdon...
  17. R

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Väpä: osaanotto suruunne ja paljon voimia. Ei löydy mitään järkevää sanottavaa:(
  18. R

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Voimia väpä. Ei muuta ku soitat heti neuvolaan niin saavat tarkistaa onko kaikki kunnossa. Täällä ollaan kans hengessä mukana ja toivon et kaikki on kunnossa.
  19. R

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Väpä: Huono olo ja oksentelu on ainakin itellä ollu ne oireet. En kyl jaksa hirveenä mitään tehäkään ja jos kahteen tuntiin ei oo syöny mitään niin pää tulee tosi kipeeksi ja pyöryttää. Mulla oli kyl hb kans enää 108 et siksi myös varmaan väsynyt. Pitää vaan toivoa et saa nyt ruualla ja...
  20. R

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Heippa taas kaikille ja mukavaa viikon alkua:) Mulla sit todettiin tänään raskausajandiabetes. Toisaalta vähä helpotti ku löyty joku oikee syy tälle olotilalle. Nyt pitää sit tarkkailla ruokavaliota ja jättää suklaa pois:( Keskiviikkona pitää mennä viel maksa kokeisiin tuon kutinan...

Yhteistyössä