Hakutulokset

  1. R

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Usein luen, mutta harvoin kirjoittelen... Nyt oli kuitenkin pakko ottaa vähän kantaa ja kertoa samalla muita kuulumisia. Eli älkää hyvät kanssasisaret ottako paineita mahan kasvusta ja "lihomisesta" ;) Raskaana kuuluukin kasvaa, vaikka kasvaisikin vähän yli tarpeen! Painosta voi huolehtia sitten...
  2. R

    Huhtikuun hurmurit 2015

    ).( kävin tänään labrassa, vampyyrit imivät kuusi putkellista verta... En ollut osannut odottaa ihan tuollaista määrää, mutta nopeasti meni kuitenkin. Virtsanäytettä varten onnistuin juuri ja juuri pidättelemään sen 4 tuntia. Hankalinta on, että jos vähänkin pissattaa ja sattuu istumaan alas...
  3. R

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Pahoittelut menetyksen kohdanneille, ja tervetuloa uusille plussanneille... kirjoittelen näköjään tänne muutaman sivun välein, mutta luen kyllä ketjua ahkerasti :) Menkkajomotuksista: täältä löytyy, "menkka-ajan" jälkeenkin. Vkolla 9 oli jonkin verran, nyt vkolla 10 myös, ja vatsaa...
  4. R

    Huhtikuun hurmurit 2015

    ).( Into on aika korkealla täällä, kävin tänään neuvolassa ekaa kertaa. :) Vähän melkein nolostutti istua siellä odotustilassa imettävien äitien keskellä, kun itsellä ei kuitenkaan raskaus vielä näy ulos päin. Hirveästi tuli papereita ja melkein 1,5 tuntia keskusteltiin kaikenlaisesta. Sain...
  5. R

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Heippa kaikille, vanhoille ja uusille. :) Olen ollut varsin hiljaa täällä, mutta seuraillut juttujanne ahkerasti. Oireet ja kertominen: nämä menivät vähän ristiin, sillä pomolle oli pakko kertoa kun tuli toista viikkoa sairaslomaa pahoinvointien takia. Oksentanut olen vain pari kertaa...
  6. R

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Toivottavasti HooKoolla kaikki hyvin kuitenkin. :) Itse olen alkanut kärsiä pienestä pahoinvoinnista... Melkein koko ajan vähän etoo, ei tekisi mieli syödä mitään, ja aina välillä vähän yökkäilen, mikä sitten sattuu rintoihin jostain syystä. :D Kyllä tämä aika selkeästi alkaa raskaudelta...
  7. R

    Huhtikuun hurmurit 2015

    6.4 / richi /26 / 1. lapsi / kos /? Ujosti liittyisin seuraan. Minulta löytyy kyllä noita oireita, plussasin eilen aika selkeästi, kolme päivää sitten testi oli selvä nega, enkä uskalla testata uudestaan jos vaikka olikin virheellinen tuo eilinen testi... vaan tekisi mieli ostaa 10...

Yhteistyössä