Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    No jopa tuli soppa? Kovasti kaikki hokee kuinka pitää ymmärtää kaikkien näkökantoja mut mun näkökantaa ei tarvi ilmeisesti ymmärtää? Miks hitossa mä en saisi pahoittaa mieltäni jos täällä puhutaan mm sellaisesta kuinka ei voisi seurata vammaisen lapsen kärsimystä täynnä olevaa elämää jne? Miksei...
  2. S

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Voimahalaus Marsikka <3 kurjinta on aina odottaminen ja epätietoisuus! Toivon teille hyviä uutisia! Jaksuja odotteluun! Minä poistun toviksi takavasemmalle, sen verran pahaa mieltä aiheuttaa tää viimeaikainen keskustelu näin vammaisen lapsen äitinä etten tästä aiheesta taida jaksaa enempiä...
  3. S

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Mulla np-ultraan 10 päivää.. Meillä ylsi lapsista on erityislapsi ja jos jotain turvotuksia nyt näkyis niin sit näkyis. Keskeyttäisin raskauden ainoastaan siinä tapauksessa että lääkärit olisivat täysin varmoja siitä että lapsi menehtyy jo odotusaikana tai nopeasti syntymän jälkeen ja tulisi...
  4. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Neuvolassa käyty ja kaikki muuten mallillaan mut eihän niitä sydänääniä nyt sit tietty saatu kuulumaan.. No, tällä tai ens viikon alus verikokeet ja saa nähdä milloin tulee aika ultraan.. Varmaan kyllä menee myöhäiseksi meikäläinen kun nyt vasta 9+6 tehtiin lähete.. Toivottavasti aika tulis pian...
  5. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mulla on huomenna eka neuvola, ihan innolla oon menossa kun tuntuu et oon kyllä unohtanut kaiken mahdollisen.. Mä en oo mitään liikkeitä tuntenut ja en kyl oikein usko et niitä vois vielä edes tuntea jos sikiö on 3-5 cm pitkä niin sen jalathan täytyy olla niiiiiiin minipikkuiset et tuskin ne on...
  6. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Poks 9+0 :) Tuntuu et aika menee jotenkin tosi hitaasti. Ens viikolla eka neuvola, jos viikot silloin 9+6 niin varmaan jo sielläkin sydänäänet kuultavissa. Päätin tuon tokan varhaisultran jälkeen et ny loppuu stressaaminen ja kerrottiin myös jo lapsille ja omille vanhemmille ja sisaruksille :)...
  7. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Varhaisultrassa käyty uusiksi ja kaikki oikein hyvin, ekassa ultrassa kai tuli mittavirhettä koska nyt niitä päiviä tumpsahtikin 5 lisää, eli siihen minun itseni alunperin laskemaan 20.11. laskettuun aikaan päästiin, eli näytti että tänään onkin 8+2 :) ja vahva sykekin löytyi :love: nyt täytyy...
  8. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Voi Truuly, tsemppihalaus, mullahan sama tilanne, perjantaina meen uudestaan ultraan, toivottavasti saa mielenrauhan sieltä.. <3 Mä oon tänään taas googlannut kun tuli ihan hirveä aurallinen migreeni ja jotenkin siinä menin niin töttöröö et otin Buranaa :( no, laattasin kyllä tunti sen jälkeen...
  9. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Miamar, mä tein testin vasta myöhään kun en millään uskonut alkuun, niin monet turhat testit on tullut tehtyä.. Ei kyllä silloin ollut kovin supervahvoja viivoja joten pidän nyt pientä toivoa yllä että on vaan kaikkien ajoitusten suhteen menty myöhässä ja siitä johtuu viikkojen kelaaminen...
  10. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Miamar, heittoa oli 10 päivää neuvolan laskemaan ja 8 pv mun itse laskemaan.. Minusta se kuulostaa tosi isolta erolta.. Mä varmaan hoidan sen tippumisprosentin, oireetkin vähentyneet kovin.. Ei oo huonoa oloa enää eikä rinnat juuri yhtään arat. Ainoa oire tuntuu olevan öinen vessahätä...
  11. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Kiitos Almandiini ja Peikko <3 varasin puolentoista viikon päähän uuden ultran, että sais jonkun varmuuden asiaan.. Jos silloin olis viikot 7+5 niin ehkä sitten kaikki vois olla kunnossa, tylsää vaan odotella niin kauan..
  12. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mä en nyt saa yhtään mielenrauhaa aamun ultran suhteen. Ei kyllä mitenkään normaaliin kiertoon ja puuhastelupäiviin mee yhteen noi ultran viikot :( eli eikö tuo nyt sitten jotenkin kehity normaalisti..? Ei tässä varmaan kyllä hyvin käy, ei oikein jaksa uskoa. Huomenna pitäis tulla neuvolastakin...
  13. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Ultrassa käyty.. Löytyi sieltä joku pieni kun oikein kauan etsittiin, sykekin lopulta löytyi. En vaan nyt osaa oikein vielä luottaa siihen että kaikki on kunnossa kun vastasi viikkoja 6+1... Eli paaaaljon pienempi kuin olin kuvitellut.. Mutta toivottavasti nyt vaan ovis on ollut myöhäinen...
  14. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Parin tunnin päästä ultra, jännittää.. Oon nukkunut niiiiiin huonosti viime yön ja parit painajaisetkin ehtinyt aiheesta nähdä. Toivottavasti nyt kaikki olis kunnossa... Sirppis ja Höpö 7+3
  15. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mulla oli kaks ekaa synnytystä ihan kauheat, ekasta jäi pitkäksi aikaa trauma, sehän myös päätyi erittäin kiireelliseen hätäsektioon, toinen oli kamala, kivunlievitys ei toiminut yhtään ja sairaalan povaama keskikokoinen lapsi oli 54cm ja 4,5 kg. Mut kolmas olikin sit ihan unelma, sain spinaalin...
  16. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mä yritin varata neuvola-aikaa mut en saanut... Täällä on nykyään koko kaupungilla yhteinen Äitiysneuvola joten ens ti palaverin jälkeen tietää kuka on sit se joka meikäläisen luovii tässä hommassa maaliin :D mut neuvolassa sanoivat lasketun ajan olevan 18.11. Kun eivät sitä kierron pituutta...
  17. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Voimia Jose <3 Meillä mies on yllättävän iloinen tästä, en oikein osannut odottaa kun hän muka oli sitä mieltä et on liian vanha enää tulemaan isäksi.. Mut hyvä näin kun nyt vaan kaikki menisi hyvin. Onko muilla jo näin aikaisin kohdun kasvukipuja? Jos esim aivastan niin vihloo aivan...
  18. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Almandiini, en minäkään kyllä salaa menisi, eu sekään ole kiva sit alkuraskautta riidoissa olla.. Mä en syö mitään monivitskua, otan purkista ne tärkeimmät vaan ja loput tullee ravinnosta. Syön raskaus-omegatabuja, vahvaa D-vitskua ja ferrofol mama tabuja, siinä siis rautaa, foolihappoa ja...
  19. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Ihanaa Piiu :love: Almandiinille voimahalaus :love: Miten tuo fb-ryhmä, näkeekö muut jotenkin siihen liittämisen tai siihen kuulumisen? Mulla on 4.4. aika gynelle, alunperin muussa asiassa, mut ajattelin kyllä pyytää myös ultran, olisi niin helpottavaa saada jotain todistetta siitä et kaikki...
  20. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mulla oireina lievä pahoinvointi ja se et aina kun syö niin tulee sellainen ähky oli vaikkei edes paljoa söisi. Lisäksi menkkakipuja aika lailla ollut jo melkein 2 viikkoa, niitä ei oo aiemmissa odotuksissa ollut. Aion noudattaa ruokasuosituksia mahdollisimman hyvin. Liikuntaa aion harrastaa...

Yhteistyössä