Hakutulokset

  1. H

    turvakaukalon supistaja välttämätön?

    Meille on tulossa vauva kesän alussa ja tässä kaverilta saatiin vähän puuttuvia vauvatarvikkeita. Mm. Turvakaukalo löytyi, mutta kotona huomasin ettei siinä ollut supistajaa tallessa vastasyntynyttä varten. Kaveri sanoi, että yrittää kotoa etsiä mutta ei osannut sanoa, onko tallessa enää. Nyt...
  2. H

    Outo kierto, kuulostaako tutulta?

    Taustana sen verran, että lasta on yritetty nyt n. 6kk. Takana pääsiäisenä varhainen keskenmeno (kemiallinen raskaus, miksi nyt haluaa kutsua...) viikolla 4+5. Vuosi itsekseen ulos eikä tarvittu sen kummempia toimenpiteitä. Normaalisti kierto tasaantunut sinne 31-32 päivän paikkeille, heti KM...
  3. H

    Aikaistunut ovulaatio KM jälkeen?

    Onko kellään kokemusta vastaavasta: Mulla on normaalisti pitkä kierto, n. 31-33 pv. Pillerit lopetettiin viime lokakuussa ja sen jälkeen on yritetty lasta ajatuksella tulee jos on tullakseen. Joskus talvella oli ekan kerran hedelmöitys onnistunut, mutta ei kiinnittynyt ja yritys jatkui...
  4. H

    Voiko raskauspahoinvointi muistuttaa vatsatautia?

    Olemme mieheni kanssa jättäneet ehkäisyn kokonaan pois kesän lopulla, nyt olisi ns. 2. luomukierto menossa ja kiertopäivä 24. Muutaman päivän on etonut ruoka yleisesti, mahaa on kramppaillut jne. Viimeisen reilu viikon olen joka yö heräillyt uniin ja herättänyt miehenkin poikkeuksellisen...
  5. H

    Voiko raskauspahoinvointi muistuttaa vatsatautia?

    Tämän viestin voi poistella, en saanut itse veke. Epähuomiossa meni väärään kategoriaan :/

Yhteistyössä