Hakutulokset

  1. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Työryhmä suosittaa diagnostisiksi raja-arvoiksi ? 5,3 mmol/l:a (paastoarvo), ? 10,0 mmol/l:a (1 h) ja ? 8,6 mmol/l:a (2 h). Yksikin poikkeava arvo on diagnostinen. Suositus - Käypä hoito Kyllä se ton mukaan vähän niinkuin näyttäis siltä.
  2. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Juu tosiaan, nyt on Viimeinen hetki liittyä FBryhmään eli kaikki kynnelle kykenevät ja haluavat FB-ryhmään. Siis Käyttäjälle Terp yksityisviestiä, jos ryhmään haluaa. Keskustelu on siellä varsin tiivistä ja joka päivälle saadaan 100 viestin höpinäketjut aikaiseksi ja muut lukemattomat määrät eri...
  3. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    yöheräilyyn, kyllä. Yleensä siinä kolmen neljän aikaan, vaikka iltaysiltä on niin poikki, et meinaa sohvaan nukahtaa. Tätä tapahtuu muutaman kerran viikossa vielä, alkuun useammin ja unetkin oli alkuun levottomampia. Nälkä ois kokoajan, mut sit toisaalta saattaa olla pala kurkussa ettei tekis...
  4. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    terp, mun LA siis siirty siihen neuvolan mukaiseen 12.5. Muuten on ollu niin oireeton raskaus, että hyvänen aika. Ei pahoinvointia tms. Pientä hengästymistä ja sekavia unia, mut siinäpä ne. Ar ultrassa en käyny vaan sitkeesti odotin nt ultraa, jossa sit ihmeen kaupalla tyyppi heilutteli vaikka...
  5. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    juu täytyy tosiaan toivoo, et on niin salainen kuin olla ja voi. Mulla on semmosia ketkukeinoneniä kavereissa, et vaikka muut jutut ei kiinnosta niin vähänkään kyseenalaiset kirppisostot kyllä aiheuttaa jutunjuurta kuin varkain.. Noh.. niitä saa onneks aina näpäytettyä, mutt tämmöseen "Toukokuun...
  6. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Kahvinjuonnista; olin juomatta totaalisti pari päivää, sit aloin juoda 2-4 dl päivässä. Ensinnäkin a) ummetus on ihan jäätävä, jos ei juo YHTÄÄN kahvia ja b)päänsärky häirittee normielämää. Joten, lääkkeeks vaan ja pikkusen :D Ei lisättyä sokeria, rasvattomalla maidolla. Mullakin on clearblue...
  7. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    joo oisin kans tykänny et niinku huhtikuun hurmuritkin, ni ois pidetty yks ketju loppuun asti. Ois päässy tutustuun toisiin ja tsekkaileen alkusivut helposti. Voisko tän pitää sit toukokuuhun asti? miupille pahoittelut! ! ens kierrossa parempi onni :)
  8. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    ksiksi, en usko et tarvii siirtyä kesäkuisiin, itekki sain vahvimman viivani 1.9, mut l.a. on 8.5 menkoista, joten lienet kuitenki oikeessa ryhmässä. kertomisesta: töissä kerron pomolle vasta, kun oon käyny nt-ultrassa ja ruvetaan ens kesän lomia kyseleen. Mieluummin kertoisin vasta...
  9. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    juu 3 vuoroo ja olin aivan poikki loppuviikon yövuoroissa. mainittavaa kuitenkin on, että tähän asti yöt on ollu kaikkein helpoimpia kropan kellolle.
  10. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Aakku85 synnytyssairaala on Tays eri raskauslaskureista oon ny saanu tuloksen 4+3 ja sillä alan laskeen eli rv5 :) Jänskättää hippasen ku rv6-7 taitteessa on ullkomaanmatka. Toivottavasti on travellingtyyppiä. Oireita ei oo ollu ny oikein mitään, se vähän jännittää... miksei...? pitäiskö...
  11. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015

    Terve! Esikoista odottelen, laskettu aika menkoista on 8.5.2015. Töissä oon ja sairaalasihteerin töitä teen. 5.kierrosta kierukan jälkeen tarttu tää tyyppi matkaan, poppakonsteja oli käytössä jo vinopino mm vehnänalkioöljy, foolihapot, punaviini ja greippimehu. Toivotaan, et on valikoitunut...
  12. A

    Esikoinen vuodelle 2015

    Bumpy; Hyvä juttu, että aukkarissa kaikki ok ja miehen simpat kunnossa, ettei pitäis olla fyysistä estettä. Josko letrot auttaisivat :) Valonkantajalle tsemppiä superkierrolle, josko kohta tulis normaali kierto! ON: KP 25/24. Hailu plussa eilen, vahvempi, hailu plussa tänään. :) Näin ollen...
  13. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    dpo 13 (25/24) vihree ovistesti, keskelllä david rtesti ja ylhäällä purettu predictor. Kontrolli ja hcg viivat n samassa kohdassa. tältä aamulta kp 25/24.
  14. A

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Nämä jälkikäteen muisteltuja oireita.. Kp 1-5 menkat Kp 6 vällyttelyä Kp 7 vällyttelyä kp 8 vällyttelyä (ovistestiin hailakka plus aamupisu..) kp 9 vällyttelyä (ovistestiin hailakka viiva, tikut loppu..) kp 10 Ovis? limaisaa. Vällyttelyä. Kp 11 jälkimaininkia, vällyttelyä Kp 12...
  15. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ja minäki nään hailuraa myrtillä :) muoks. Ja hailuraa havaittu hitsipimpulalla.
  16. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    juu purettu predictor tikku. Oikeanpuoleinen viiva on se grav viiva ja tuo tummempi on kontrolli. muoks ja viivat siis n 1cm etäisyydellä toisistaan.
  17. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    dpo12 predictor uus linkki. dpo12 predictor.. silmälle pinkihtää, mut kameraan ei saa vangittua?
  18. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    juu. ei onnistu linkitys puhelimella. no. viivaa oli.
  19. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    mites se ny oli noitten oviatestien kans? kp 23/24 näyttää melkein tasavahvaa viivaa testiajalla päiväpissasta ku aamun David r-testi tarjos kaiketi hailukkaa viivanpaikkaa? eli ovistikut näyttää mitä tahtoo, joko menkkoja tai...? kumpaa! oon ihan malttamattomana jatkuvan lievän kuvotukseni...
  20. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Niinjuu ja foolihappoa oon syöny 400mcg Foliren 1kps aamussa kans jo kaikki 5 kiertoo. Seuraavaks sitten ukolle sinkkiä ja itelle noi raskaus-imetys pillerit, jos kaipaa muitakin. Valion /Tropicanan greippimehu sen olla pitää, toi Rybb/Deckers on ihan turhia kaloreita ja turvottaa muutenkin...

Yhteistyössä