Hakutulokset

  1. Y

    Inseminaatio 2015

    Mahtavaa Lisperi! Onnea tosi paljon plussasta. :) Toivotaan että vahvistuu! Itse tein tänään DPO13 aamulla vielä apteekin testin ja plussa se oli. Tsemppiä ja onnistumisia kaikille vauvahaaveilijoille! :heart: Ne tunteet mitä viimeisien vuosien aikana on käynyt läpi kun lasta ei kuulu...
  2. Y

    Inseminaatio 2015

    kiitos kaikille :heart: Ollaan yritetty kolme vuotta nyt. Ja syykin oli vähän epäselvä, ollaanko selittämättömiä vai onko ne siittiöt. Mulla myös siinä folliultrassa löydettiin 6 mm endometriooma. Niin varmaan vähän monien osien summa on ollut meillä lapsettomuuden syynä. Pelottaa ihan...
  3. Y

    Inseminaatio 2015

    Hipsunpöpsy Toivottavasti tärppi käy! Tsemppiä piinailuun :) Täällä semmosta, että testasin aamulla Clear Blue Digitaalisella ja siihen tuli RASKAANA 1-2 vko!!!!!!!!!! EI oo todellista! Mulla ei oo yhtään enempää testejä, vain tuo digitaalinen jäi viime kierrossa käyttämättä. Lähtis kohta...
  4. Y

    Inseminaatio 2015

    Niin ja sehän jäi kirjoittamatta tähän, että siskoni ystävä on myös lapsettomuushoidot aloittamassa ja olivat saaneet sperma-analyysin tulokset, jotka olivat samankaltaiset kuin meillä eli 100 % epänormaaleja. Heille lääkäri oli kuitenkin sanonut, että se on todella yleistä miehillä että...
  5. Y

    Inseminaatio 2015

    Minäkin jätin buranan kokonaan pois joskus pari kuukautta sitten. Nyt olen käyttänyt panadolia tarvittaessa vaikka se ei auta mitään.... :/ Mulla on menkkatuntemuksia mahassa ollu nyt pari päivää.. Ajattelin huomenna testata jo ensimmäisen kerran kun illalla olis kaverin tuparit. Ei siihen...
  6. Y

    Inseminaatio 2015

    Kalleinta on ollut meillä Puregon ampullit, n. 150 e/ampulli, ja yhteen hoitokiertoon riitti se yksi ampulli meillä. Pregnyl -irrotuspiikki ei ole kun 5 euroa. Ja clomit oli sen 66e. Sitten käynnit polilla ovat olleet aina sen n. 30 e/kerta. Hoitokierron aikana käyntejä tulee kaksi, ainakin...
  7. Y

    Inseminaatio 2015

    Ja Pupuska81 Ei ole tosikaan!! :( Jaksamista sinne kanssa.... Mikä tää nyt on että ei toimi kellään.. :( :hug:
  8. Y

    Inseminaatio 2015

    Lara_ Voi eiii....!!! :( jaksamista sinne :hug: Toivottavasti seuraavassa käy hyvin :) On varmasti inhottavaa käydä monta kertaa nuo hoidot ja lääkitykset... Ittellä ainaki kauhistuttaa se miten riittää hermoja ja voimia seuraaviin yrityksiin, mutta jospa se olisi sen arvoista ja saisi sitten...
  9. Y

    Inseminaatio 2015

    Mulle ei ehdotettu mitään testiajankohtaa. Sanottiin vaan että jos tärppi käy niin 7-8 raskausviikolla pääsee vielä ultraan. Itse ajattelin odottaa 10.3 asti, jos menkkoja ei sitä näy. Eli 15 päivää inssistä jos oikein laskin. :) Mutta muakin kyllä kiinnostais onko siihen olemassa joku ohjeistus...
  10. Y

    Inseminaatio 2015

    Niin ja meilläkin tänään oli vasta ensimmäinen ikinä :) Se meni onneksi äkkiä ohi eikä käynyt kipeää..
  11. Y

    Inseminaatio 2015

    Lisperi No se lääkäri oli sitä mieltä että ajoitus oli hyvä. Näin käsitin, kun sanoin että minulla on ne munasarjat kipuilleet aamulla niin se sanoi että se osuu varmaan nappiin. Mutta en minä ottanut kaikesta selvää mitä se sanoi kun ensin ultrasi minut. :D Kuulemma siellä oli joku litistynyt...
  12. Y

    Inseminaatio 2015

    teillekin on noin epämääräisesti sanottu.. :/ kannattaa varmaan kysyä niitä tuloksia nähtäväksi jos haluaa tietää mikä tarkalleen on vialla. On olemassa ne jotkut yleiset raja-arvot, että mikä näyte on vielä normaali niin niihin olen vertaillut näitä meidänkin arvoja.. Mutta toiset sanoo että...
  13. Y

    Inseminaatio 2015

    Nennalii Voi eiiii.... :( Voimia sinne!! On kyllä masentavaa kun niin monella menee mönkään... :( Lara_ Sullahan testipäivä jo lähestyy, toivottavasti tärppi on käynyt :) Meillä oli tänään inssi ja nyt on vähän haikea fiilis. Viime syksynä saimme tietää miehen spermanäytteen tulokset...
  14. Y

    Inseminaatio 2015

    Kävin keskiviikkona folliultrassa ja oikealla puolen johtofolli oli 14mm ja kaikki muut oli 9-9,5mm. Pistin eilen illalla pregnyl irrotuspiikin ja maanantai-aamuna on inssi. Lisperi Mulla kans tulee tuohon väliä noin 36-38h. Että en tiedä sitten onko hyvä asia vai ei... vai ajoittuuko mun ovis...
  15. Y

    Inseminaatio 2015

    Onpas harmillista että niin monella hoidot ei ole tuottaneet tulosta :( Itsellä alkoi eilen kp1 ja varasin ajan ultraan 18.2. Eli nyt olis sitten eka inssi edessä.. Tällä palstalla ei taida vakinaista taulukonpäivittäjää olla, päivittäisin kyllä mielelläni mut täytyy keskittyä...
  16. Y

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Onpas huippu pino! Minäkin haluan osallistua. :) Mulla takana lapsettomuutta jo kohta kolme vuotta ja ens kierrosta inseminaatioon. No laitan tämän viimeisen normikierron tähän kuitenkin vaikka tsäänssit on huonot. Minulla on kierronpituus 31 pvää ja seuraavat menkat pitäis alkaa 9.2. DPO-1...
  17. Y

    Inseminaatio 2015

    INSSILÄISET 2015 Perjantai 16.1. NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäLääkitysSyy Inspis3.01/155.1.fselitm. Haaveilija863.01/1515.1.-siittiöt Am801.01/15-lzselitm. kiia-s2.01/1514.1lz+g+prpco _Lilja_1.02/15-pu+pr+ltselitm. Vihdoinhoitoon1.02/15--- Lara_2.--lz+mp+prselitm...
  18. Y

    Inseminaatio 2015

    Am80 Toivottavasti käy hyvin! :) Jännittikö inssi ja menikö se vaivattomasti? Itse en oikein tiiä että minkälainen se koettelemus on kun eka kerta on vasta tulossa. Voisin kokeilla kyllä tuota listan päivittämistä, yritin jo eilen mutta ajatus ei oikein pysynyt mukana. Roope82 Alkoi...
  19. Y

    Inseminaatio 2015

    Moi kaikille! Ite tosiaan jo viime vuoden ketjuun kirjoittelin loppupuolella, että ensimmäiseen inssiin ollaan menossa nyt vuoden alusta. Yritystä on takana yli 2,5 vuotta ja mulla ikää 25 ja miehellä 30. Syynä tähän mennessä todettu miehen siittiöt (siellä on jotain poikkeavuutta). Mulla on...
  20. Y

    Inseminaatio 2014

    Moi kaikille! Olen jo jonkin aikaa lukenut tätä palstaa kun meilläkin miehen kanssa lapsettomuushoidot menossa, tosin eka inssi vasta tammikuussa. Ihana lukea näitä, kun plussiakin tulee ja toivoa on! Jaksamista ja tsemppiä heille, joilla ei ole vielä tärpännyt! Meillä yrittämistä takana...

Yhteistyössä