Hakutulokset

  1. Aatoel

    Moikka! Voisin liittyä fb-ryhmään, miten onnistuu? :)

    Moikka! Voisin liittyä fb-ryhmään, miten onnistuu? :)
  2. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Olen viettänyt tietoisesti hiljaiseloa, mutta tämänpäiväisen np-ultran jälkeen aion olla virallisesti ja julkisesti raskaana :laugh: Ultrassa pieni vastasi viikkoja (tai no, kierron mukaan olisi 12+3 ja vastasi viikkoja 12+4) ja virallinen la on nyt siis 20.7. Hyvin oli vilkas kaveri, heilutteli...
  3. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Terhitär, ajan voi varata ihan HUSLABin ajanvarauksen kautta, sähköisesti tai puhelimella :) Itse varasin sähköisesti, ja vielä lauantaiaamuksi :D
  4. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Jospas sitä taas pitkästä aikaa kirjoittelisisi :) Tuhruvuotoa mulla ei ole ollut tässä eikä edellisessä raskaudessa, mutta esikoisen kanssa kerran. Yhdellä ystävällä on ollut kaikissa kolmessa raskaudessa, eikä ole ikinä tarkoittanut mitään huonoa. Eli ei välttämättä ole merkki mistään...
  5. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Täällä myös hiljaiaeloa vietetty, sen verran ollut väsymystä ja raskauteen liittymätöntä stressiä viime aikoina :/ Ällöolo on tällä viikolla jo vähän helpottanut, nyt tekee jo mieli syödäkin :) Neuvola on tiistaina, sitä odotellessa. Aatoel 8+4 (jos oikein laskin :D )
  6. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Huono olo on ollut nyt viikon, äsken oli hetken melkein normaali olo saunan jälkeen, mutta nyt taas alkaa ällötys nostaa päätään :x Oksuja ei ole ollut eikä varmasti tulekaan, mutta ällöttää, närästää ja turvottaa koko ajan. Äitiyspakkausta ei oteta, ostan mieluummin itselle mieluista tällä...
  7. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Täälläkin on alkanut vähän olemaan huonoa oloa, etenkin jos nälkä ehtii tulla tai jos ruoka on raskaampaa niin ruoan jälkeen... Olen syönyt nyt tosi säännöllisesti ja aika terveellisesti plussasta lähtien, siksi ehkä ei ole niin paljon olojakaan ollut. Pikkujouluihin vinkkinä, että voihan...
  8. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Täällä tänään parempi fiilis kuin eilen, sen verran hässäkkää ollut, että hyvä kun on koko raskautta ehtinyt ajattelemaankaan (mun kohdalla taitaa olla hyvä asia) :) On kyllä jännä juttu, että kahdessa aiemmassa raskaudessa ei ollut yhtään näin epävarmat fiilikset, nyt jotenkin koko ajan pyörii...
  9. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Äh, mikä päivä! Työstressiä, kiukkuinen mies, räkäinen lapsi ja hirrrrrveä väsymys :( Ja nyt vielä kamala närästys :/ Ja koko ajan taustalla ajatus siitä, että onko kaikki hyvin kun on kuitenkin näin vähän oireita... Miten teillä, joilla on jo lapsi/lapsia ennestään: ovatko raskaudet...
  10. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Itse en ole menossa varhaisultraan, en ole ollut kahdessa aiemmassakaan raskaudessa. Täällä on tissit vähän kipeytyneet, ja taisi tulla tippa maitoakin tänään toisesta tissistä :whistle: Muuten ei mitään ihmeellistä tänne, päivä kerrallaan eteenpäin :) Aatoel 5+0
  11. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Nalle Luppiksen kysymyksiin: Aion värjätä hiuksia raskaana ollessa, niin kuin olen värjännyt aiemmissakin raskauksissa eli n. 6 viikon välein. Itse käytän ihan kaupan värejä, mutta kampaamoissa on ymmärtääkseni käytössä myös sellaisia virallisesti raskausaikana sallittuja värejä :)...
  12. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Tein äsken early detectionin testin (kalliimpaa en raaskinut ostaa) ja tosi vahva viiva siihen piirtyi :) Ehkä tässä nyt täytyy vaan uskoa, että todella olen raskaana ja nauttia tästä oireettomuudesta! Tsemppiä kaikille epävarmuudessa eläville, kun tästä ekasta kolmanneksesta selviää niin...
  13. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Täällä nyt laskujeni mukaan 4+6, ja myös täällä ihmeen oireettomana mennään edelleen :o Kun on kolmatta kertaa raskaana, ja kaksi edellistä kertaa menneet aika saman kaavan mukaan (huono olo rv 11 asti heti plussasta eteenpäin) niin väkisinkin tulee mietittyä onko kaikki hyvin kun ei ole huono...
  14. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Alakysymykseen vielä... Olen vastaavana keittiöhommissa, ihan päivätöissä :)
  15. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Milloin teillä, joilla on huonoa oloa on pahoinvointi alkanut? Mulla nyt 4+3, eikä vielä oikein mitään oloja paitsi tämä armoton väsymys ja ajoittainen repäisykipu alavatsassa. Tissitkään ei oikeastaan arista, paitsi jos oikein painaa. Kahdessa aiemmassa raskaudessa huono olo alkoi heti...
  16. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Täällä kanssa jotenkin vaikea uskoa, että todella olen raskaana. Mieskään ei uskonut ennen kuin digistä näki tekstin :D Mä luulen, että mielenrauhan takia teen vielä huomenna jonkun halpistestin. Aiemmat raskaudet on mulla molemmat käynnistetty yliaikaisuuden takia, eka synnytys päättyi...
  17. Aatoel

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Minäkin tulen varovaisesti mukaan: la 19.7 / Aatoel / 3. lapsi / KOS Ekan positiivisen testin tein viime viikon torstaina, ja muutaman välitestin jälkeen vielä digin eilen sunnuntaina. Oireita ei vielä ole kovin paljon, oikeastaan vain tämä järkyttävä väsymys! On kyllä tuttua edellisistäkin...
  18. Aatoel

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Testasin tänään digillä "raskaana 1-2", joten siirryn heinäkuisiin <3 Tsemppiä kaikille raskautumiseen ja yritykseen :)
  19. Aatoel

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mulla on nyt kp 26, kierto on ollut sen 24-28 päivää eli aika lyhyt. Todennäköisesti teen sen digin jo huomenna aamulla, mies haki tänään apteekista :)
  20. Aatoel

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Tänään testattu eilisestä vahvempi viiva, kai sitä voisi kohta alkaa jo uskomaan olevansa raskaana... Oireitakin alkaa jo olemaan, ainakin armoton väsymys. Huomenna teen vielä cb:n digin, ja sitten toivottavasti uskallan siirtyä plussanneiden joukkoon :)

Yhteistyössä