Hakutulokset

  1. Ilona-82

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Moikka!:) Joo samaa Yammi mäkin jo ehdin harmitella, että enkö nyt pääsekään sitten mihinkään muskareihin, vauvauinteihin yms. Mutta sitten mietin ihan samaa kuin sinäkin, että joskohan joku vetäjistä voisi leikittää ja laulattaa toista tytöistä. Joinain kertoina saattaa myös joko mun isä tai...
  2. Ilona-82

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Perhevalmennuksessa Tuplabogey tosiaan oltiin keskiviikkona. Oli sellainen luentotyyppinen ja ekan kerran teema oli parisuhde ja sen muuttuminen vauvan tultua. Otsikkona oli kahdesta tulee kolme ja teki mieli huikata, että tai neljä.:giggle: Varmaan riippuu tosi paljon luennoitsijasta, mutta...
  3. Ilona-82

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Joo, täällä on mukavasti lähtenyt keskustelut käyntiin.:) Tosta mahasta bessonnitsa, niin todellakin on normaalia. Turvotustahan se aluksi on, mutta mulla ei kyllä ehtinyt vatsa missään vaiheessa pienentyä, vaikka turvotus ois laskenutkin, kun sitten alkoi jo se ns. todellinen vatsan kasvu.;)...
  4. Ilona-82

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Ja Tuplabogeylle vielä tosta 60 pvän vanhempainvapaasta. Soittelin asiasta Kelaan ja sanoivat, että vaikka me nyt alkuun anotaankin isälle se koko 60päivää, niin sen voi vielä myöhemmin muuttaa. Eli jos tuntuu, että pärjää hyvin vauvojen kanssa yksinkin, niin ei muuta kuin ilmoitus Kelaan ja...
  5. Ilona-82

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Hello:) Pissahädästä: Joo, samoin oon ymmärtänyt, että kasvava kohtu painaa rakkoa ja lisää siksi pissähätää. Siihenkin, miksi sitten vessaan mennessä ei oikein tuukaan mitään, löytyi selitys jostain raskausoppaasta.. Siinä sanottiin, että raskausaikana rakko ei tyhjene koskaan kokonaan vaan...
  6. Ilona-82

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Huomenta;) ..täällä on herätty päivään erityisen hyvin ja sikeästi nukutun yön jälkeen. Tässä vaiheessa alkaa olla vaikeuksia nukahtaa iltaisin, kun hyvää asentoa ei tahdo löytyä millään ja yöllä täytyy herätä vessaan useamman kerran. Viime yönä tuli nukuttua kuitenkin ruhtinaalliset 10h ja...
  7. Ilona-82

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Joo, tosi kiva, kun loit uuden ryhmän Yammi.:) Sen verran omasta taustasta, että meillä raskaus sai kyllä alkunsa hoidoilla, mutta kaksosraskaus oli silti ihan hirmuinen yllätys! Alkioita siirrettiin nimittäin vain yksi ja kun mentiin alkuraskauden ultraan (verenvuodon vuoksi), niin olin kyllä...
  8. Ilona-82

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Heippa! Täällä myös yksi kaksosia odottava, jolla LA 5.11.15. Identtisiä tyttöjä odotellaan saapuvaksi.:) Yhteisestä istukasta johtuen vauvat autetaan maailmaan kuitenkin jo viimeistään viikolla 38, elleivät siihen mennessä ole tulleet, eli viim. lokakuussa pitäisi olla sitten pienet sylissä...
  9. Ilona-82

    Synarelan unohtaminen

    Itselläni kävi Synarelan kanssa aikanaan niin, että olin suihkutellut useamman kerran jo "tyhjästä" pullosta. Kyllä sieltä tuntui aina suihketta tulevan, muttei varmaankaan sitten enää "kokonaisia" annoksia. Kauhea paniikki oli silloin ja itsesyytös, että kuinka voi noin mokata, mutta kaikki...
  10. Ilona-82

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikille! Jo jonkin aikaa keskustelua seuranneena ajattelin vihdoin kirjautua ja liittyä keskusteluun, jos huolitte mukaan. :) Taustaa lyhyesti: Lapsen yritystä takana pian 3 vuotta, mies 29- ja itse 32-vuotias, kummallakaan ei lapsia ennestään. Yksi kohdunulkopuolinen raskaus vuoden...

Yhteistyössä