Hakutulokset

  1. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    7 Itselläni oli mammaksilta tilattuja, hyvin toimivat ja aika samaa tavaraa ovat. Kannattaa vaan käyttää samassa kierrossa samoja. Toisenlaisella testillä saattaa plussa olla vähän hailakampi kuin toisella.
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Käytännössä kuukautiset eivät ole myöhässä tai kierto vaihtele vaan nimenomaan ovis aika. Toki ei kaikilla juuri sama mutta yleisesti käsittääkseni. Itselläni esim useimmiten kierron pituus 27, tällöin ovisplussa aina kp12-13 ja viimeiset parit kun on ollut kierron pituus 25 niin ovisplussa...
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    kärppänä isot pahoittelut :( Mutta mielettömän upea asenne kuitenkin sinulla <3 catharin Ei kai tosiaan vielä 18 voisi näkyä käsittääkseni mitään. Tässä itse googlettanut niin tarkkaan hedelmöittymisen ja sen kiemurat ja jatkot kuluneen viikon aikana, sillä olisin kovasti halunnut jo heti...
  4. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Aaaah, thänks! :D Mä jo ihmettelin ja kun ei tullut pakkausta luettua ollenkaan. Kai mä ajattelin olevani ammatti tikun-uittaja niin heitin ohjeet sioraan roskiin :D
  5. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voihan tiuhti :( voimia sinne Kävin juuri kurkkaamassa tuota digiä, se on mennyt pimeäksi? Eikös siihen pitäisi jäädä se teksti 'raskaana'? Eiliseen iltaan asti se oli siinä?
  6. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jos nuo siis ylhäältä alaspäin luottevissa niin onhan se vahvistunut. Mitä jos hakisit jonkun muun testin ja katsoisi mitänse sanoisi
  7. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hahaha juuh suosittelen lämpimästi! Matka maksettu, gyne varattu ovistarkistus ajatuksella ja tosiaan juhlat tulossa :D On siinä jotain taikaa :) Uudestaan vaan Darni matkaa kehiin ja aina on juhlille tilausta :geek::ROFLMAO:
  8. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hui tää on jännää. Nyt vaan ihan hirmuinen jännitys, paniikki, pelko, etä onhan kaikki hyvin. 16pv olisi gyne, mutta silloin vasta nippa nappa rv6. Haluaisin niin kovasti tarkistaa, että siellä joku on ja oikeassa paikassa. Ukkokaan ei kuulemma uskalla yhtään uskoa/innostua ennen kun saa...
  9. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huomenta! Siinä se nyt on. Kävin jo 3 aikaan aamulla tekemässä. Ei saanut unta sitten millään:love: http://aijaa.com/1t3U8j muoks. uusi linkki. Eka ei futannut
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oih kiitos moonan! Digi haettu ja aamulla lähtee :) Jännittää aivan älyttömästi. Tein vielä toisen tuollaisen, hieman haaleampi tuli mutta ei ollut kun alle 2h pidätystä ja muutama hermokahvi välissä. Mietin just oireita. Ei oikeastaan mitään, vähän menkkajuilintaa ja lämmöt olleet joku...
  11. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitkäs päivät vohvelilla oli tuossa? Hitsi tuommoinen on kyllä kaunis näky :)
  12. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Se minua juuri häiritsi kun en muista täälläkään tuota prediä nähneeni. Kovasti epäilyttää. Mutta haen sen digin ja teen aamulla. Sormet ja varpaat ristissä :)
  13. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt olisi siis ovisplussan perusteella kp22/25, uskaltaisiko aamulla tuon viivan perusteella tehdä digiä?
  14. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tammityttö Iso virtuaalihalaus, iso päätös. Jotenkin yritän itse aina ajatella että asioilla on tarkoitus järjestyä. Toivon todella, että teille myös suurta onnea on vielä tulossa. Tavalla tai toisella. Itse olen ollut kovin jo stressaantunut lyhyestäkin ajasta yrittämistä. Jotenkin jopa...
  15. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    hmm, mielenkiintoista :) Aikas tumma? Mulla tuli just eilen? ihan haalea dpo10.
  16. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Apuva! Kävin kauppamatkalla apteekissa. Sijoitin predi earlyyn ja tämä oli tulos parin tunnin pidätyksellä Onhan se haamu onhan?!?! Huonoja kokemuksia ko. testistä?!?! http://aijaa.com/LD2VGb
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/LIqPUz Ei löynyt kaapista enää r-testejä. Pakko oli jotain uittaa, tänään dpo10 tikutuksen mukaan. Jäätävä masis iski kyllä, ei siis mitään oireita, menkkajuilintaa ja ehkä ainut outous on kosteus. Yleensä tässä vaiheessa kuivaa. Mutta kun jotenkin odotin kirkuvaa viivaa tohon...
  18. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitkäs oli päivät?
  19. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jännäilyä haamulaisille! Siis vitsi tämä oma mieli on kyllä hurja tätä kiertoa tutkaillessa. Pitäisi varmaan yksi kierto nyt ihan kokonaan unohtaa yrittäminen ja nauttia. Tässä on hankkinut itselleen ihan liikaa paineita. Itse tikutin kp 10 selvän plussan illalla. Ei ollut mitään nippailuja...
  20. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Koko päivän jäätävät oviskivut? vasemalla puolen. Siis jos veikata pitäis niin normi ovis, tosin nyt jo kp13 ja plussa kp10 tikkuun

Yhteistyössä