Hakutulokset

  1. P

    Nythän mä hokasin että olen raskaana

    LA näyttäis olevan 30.1 siis alku metreillä ja ihan selvät on oireet...
  2. P

    Nythän mä hokasin että olen raskaana

    =)
  3. P

    Uskomatonta että jotkut eivät käy vuoteen kahdestaan missään

    \ Jokapaikkaan ei saa edes MLL:n hoitajia. Esmes meidän kuntasta ei saa niitä ollenkaan.
  4. P

    Kai tästä jo voisi sanoa, että selvä plussa?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=510338.jpg
  5. P

    Kai tästä jo voisi sanoa, että selvä plussa?

    Mä vaan en osaa uskoa, vaikka itse viivan näinkin, mutta kun. Höh, sitä on vaikea sisäistää. Pari päivää sitten hailakampi viiva selvästi, mutta yhtä paksu. Pari päivää sittenkin viivan erotti selvästi. Tuo kuva tältä päivältä on vähän epäselvä, kun otettu ilman salamaa, kun salama hävitti...
  6. P

    Vauvelia ei vaan kuulu...

    Hei! Meillä eka lapsi tuli toisesta kierrosta, mutta toista ei vain meinannut kuulua! Viime viikolla tein plussatestin 1½ vuoden yrittämisen jälkeen, ainuttakaan " tärppiä" ei ole siinä välillä ollut! Tää tuntuu jotenkin ihmelliseltä ja epätodelliselta! Toivottavasti sullekin se plussa tulee...
  7. P

    raskausoireketju(mahd.)

    Alkoivat muistaakseni suurin piirtein alle vko ovulaatiosta noin kp 25 ja nyt olleet siis noin kaks viikkoa tosi aristavat.
  8. P

    raskausoireketju(mahd.)

    On tullut luettua viimeiset kolme viikkoa aika aktiivisesti näitä juttuja, koska itsellä ollut selkeitä oireita -ja nyt siis tänä aamuna vasta kp39/? tuli PLUSSA!!!!!!!!!! Ennen sitä kolme negaa takana. Onnellinen ja hassu olo... Mutta niistä oireista siis. -vatsan älytön turvotus, ihan kuin...
  9. P

    3 follikkelia kasvamassa Clomien ansiosta.. onko muilla?

    Meille on tulossa kolmoset clomihoidolla... Eli mieti haluatko sitä todella, kyllä se on mahdollista. Meillä ei ollut mitään seurantaa, kun oli niin pieni annos. Olen edelleen aika kauhuissani, mitä tästä tulee (anteeksi vaan kaikille, joilla on hoidot meneillään ja yritätte kovasti).

Yhteistyössä