Hakutulokset

  1. P

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Moikka! Kamaluus, kun en oo tänne muka ehtinyt käydä kirjoittamassa. Ei oikein onnistunut tavoite kirjoitella tänne useammin.. :/ Sori. Mutta meille siis syntyi pieni tytöntyllerö 15.2. pitkän käynnistämisurakan jälkeen lopulta sektiolla. Painoa pienellä oli 3610 g ja pituutta 51 cm...
  2. P

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Sunday, valtavasti tsemppiä loppuraskauteen! <3 Kuulostaa tosi rankalta sinun raskautesi. Itselläni ei läheskään noin paljoa ole vaivoja ja silti välillä on hetkiä, kun tekee vaan mieli itkeä, että eikö tämä vauva vois jo tulla ulos.. Onneksi sulle on sektio jo varattuna. Toivon sulle siihen...
  3. P

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Mulle vois päivittää synnytyssairaalaks MKS. Eli la 1.2. pikkuakkanen / 23v / 1. lapsi / MKS mukipukipuu, valtavat onnittelut pikkujötköstä! <3 Rankan kuuloinen synnytys, mutta varmasti vaivansa arvoinen. Ja vau, sullahan on kova juoksutavoite! Ihan hatun noston arvoinen. :) Pippurihäntä...
  4. P

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Huomenna alkaa meidän kuu! Taitaa jokunen vauva jäädä ihan virallisestikin helmivauvaksi. ;) Mulla huomenna laskettu aika, mut mitään synnytyksen käynnistymiseen viittavaa ei oo vielä(kään) ollu. Kai se on varauduttava siihen, että voi mennä vielä se parikin viikkoa. Kovasti vaan toivoisin, että...
  5. P

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    1986/13, hirrrrmuisesti onnea! <3 Saatiinhan me eka helmivauva vihdoin maailmaan, nyt vaan muut perästä! Sadanalle myös onnea jo etukäteen! <3 Huh kun täällä on taas tullu paljon tekstiä viime käynnistä. Kaiken koitan lukea, mutta kommentoimaan en viitsi rueta, kun tulis niin hirveen pitkä...
  6. P

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Heippa kaikille! Sunday & Peetu, tervetuloa joukkoomme! :) Mulla oli tänään neuvolalääkäri, jossa arvioitiin vauvan kokoa ja mahtuuko syntymään normaalisti. Vauva sai painoarvioksi nyt 2800g (viikkoja 36+5), kuulemma vastaa viikkoja. Arvio, että yli kolmekiloinen vauva olisi siis tulossa...
  7. P

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    raputyttö84: Minullekin sanottiin töissä, että maksetaan palkka 3 ensimmäiseltä äitiyslomakuukaudelta. Kelaan työnantaja oli kuitenkin ilmoittanut, ettei maksa palkkaa ä-loman ajalta. Kävin sit tänään Kelassa selvittämässä asiaa ja kävi ilmi, että ainakin näin palvelualoilla on yleistä, että...
  8. P

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Sokerirasitukseen jouduin minäkin nyt viimein liikaa nousseen painoni takia. Eilen kävin testissä ja tänään sain tulokset. Ei ollut onneksi mitään vikaa siellä. Pelotti jo, että joudun johonkin tiukkaan ruokavaliosyyniin, mutta ainakin toistaiseksi siis vältyn siltä. Koitan kyllä kovasti...
  9. P

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Tervetuloa Tirrikkä sekaan vaan! :) Mulle oli kelan sivuille tullut ilmoitus äitiysavustuksen päätöksestä. Nyt vaan odotellaan, millon tulee postista ilmoitus saapuneesta pakkauksesta.. :) Ei malttais odottaa.... Meillä ei oo mitään vauvanjuttuja laiteltu vielä valmiiks, osa on lipastossa...
  10. P

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Kiitos Pippurihäntä rauhoittelusta. :) Pitää yrittää opetella hallitsemaan omaa hermoilua, helpottaa varmasti odotusaikaa, jos pystyis vähän rauhallisemmin ottamaan asiat. Soittelin päivällä neuvolaan ja siellä oltiin kans samoilla linjoilla, että luultavasti ihan normaalia raskauteen kuuluvaa...
  11. P

    Kuinka usein teillä suudellaan?

    aikalailla päivittäin :)
  12. P

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Voi pylly, pakko tulla tänne kirjoittamaan, kun ei nyt untakaan saa. Ukko on töissä, maha ja alapää kipuilee, pelottaa. :| Pari päivää on ollut pientä kipuilua, mut nyt alkaa tuntua, että sattuu vähän koko ajan. Ei oo oikein missään asennossa hyvä olla. Ehkä tämä on ihan normaalia...
  13. P

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Heipparallaa! Mennääs nyt taas ensiks omaan napaan, kun se tuossa niin lähellä tillittää. Kilpirauhasarvo oli saatu lääkkeillä normalille tasolle, joten ei pitäisi väsymykseni siitäkään johtua. Toisaalta helpottaa, toisaalta rupesi pelottamaan, josko minussa sitten onkin joku oikeasti pahasti...
  14. P

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Pippurihäntä: Ihan samaa mieltä olen, ettei varmaan tulis mitään, jos pitäisi muuttaa remonttia kaipaavaan taloon nyt, kun on vauva tulossa. Pitäisi varmaan itsekin rueta masua rasvailemaan, kun on nyt ruennut kutisemaan. Ajattelin kokeilla ihan normaalia kosteusvoidetta kyllä näin alkuun...
  15. P

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Jee, mieskin tunsi eilenillalla pikkuisen liikkeet ekaa kertaa. :) Aamulla katselin itse potkuista hytkyvää mahaa. Mä niin rakastan noita hetkiä sängyssä kun voi vaan seurailla mönkiäisen liikkeitä kaikessa rauhassa. <3 Väsymys vaivaa edelleen niin, että kyllä meinaa hermo mennä. Oli...
  16. P

    G: syö niin paljon kuin jaksat paikkojen pizza-slice ennätyksesi?

    Varmaan se 5 kpl + vähän muita eväksiä minullakin maksimi, jos ei halua ihan älytöntä ähkyä.
  17. P

    Nimiapua (rotalle) ;)

    Fiona ja Bianca on kumpikin niin kivoja, että hankalahan noista on päättää. Fiona ehkä tosiaan vähän helpommin sanottavissa, ehkä kallistun sen puolelle. :)
  18. P

    Kotiäiti työkkärin listoille? help!!

    En usko, että noin lyhyessä ajassa tarjoavat mitään satunnaista työtä, ja mielestäni sulla olis kyllä oikeus niistä kieltäytyä. Itse olin yhden kesän työkkärin listoilla, eivätkä tykyttäneet koko aikana mitään työtä, vaikka varmasti siihen aikaan vuodesta jotain pätkätöitä ois ollu tarjolla...
  19. P

    Mitä teille oikeesti kuuluu?

    Eipä tuo mitään, kyllä sitä välillä saakin vetää överiksi. :) Huono ajankohta vaan minun kannalta. Jostain syystä päätti oma polla nyt ottaa ja ahdistua. Josko laitetaan raskaushormonien piikkiin. Onneksi mies soitti, niin sai hetken juteltua mukavia sen kanssa. :) Kurja olo silti edelleen...
  20. P

    Mitä teille oikeesti kuuluu?

    Juuri nyt ahdistaa vähän kaikki. Aattelin, että täältä löytäis jotain järkevää luettavaa ajatusten saamiseksi muualle, mutta tähän aikaan yöstä taitaa kaikilla olla joku idiootti-vaihe päällä. Ihan älyvapaata tekstiä joka keskustelussa.. Nukkumattia en viitsi mennä treffaamaan, kun mies on...

Yhteistyössä